Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

renovatiepremie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • renovatiepremie

    Heeft hier op BD iemand een renovatiepremie aangevraagd en al nieuw gekregen?
    Deze week heb ik eens gebeld met Wonen Vlaanderen regio Oost Vlaanderen.
    Mijn aanvraag is weg van voor de zomer eind juni.Volgens die dame zou ze met mijn dossier beginnen en ik daar ten vroegste volgende maand nieuws moeten van hebben.Dan gaat het dossier naar een een andere dienst wat terug 3 maand zal duren en daarna naar nog een andere dienst waar het terug 3 maand zal duren!

    Dus uitbetaling zeker niet verwachten voor de zomer van 2008!Niet normaal dat is 1 jaar wachten.
    Ze hebben tot in juni moeten wachten op een pc programma om alles te verwerken en hebben daar ook geen extra personeel voor gekregen.

    Misschien gaat het in andere provincies wat vlugger?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: renovatiepremie

    vanop de website premiezoeker
    Wat gebeurt er na de aanvraag?


    Binnen een maand nadat u uw aanvraag heeft ingediend, krijgt u een ontvangstmelding van het agentschap Wonen-Vlaanderen. Als uw dossier onvolledig is, wordt u daar binnen dezelfde termijn van op de hoogte gebracht.

    Vanaf de datum dat uw dossier volledig is, heeft Wonen-Vlaanderen maximaal drie maanden de tijd om een beslissing te nemen over uw aanvraag voor een renovatiepremie. Als het agentschap binnen die termijn geen beslissing heeft genomen of als u niet akkoord gaat met de beslissing van het agentschap, kunt u beroep aantekenen.


    Huisvesting/Woonbeleid - een woning (ver)bouwen - 26-06-2007

    Comment

    Working...
    X