Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen maken fotoboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen maken fotoboek

    Ik heb een 145- tal foto's gesorteerd van mijn reis naar Indonesië , genummerd Indonesië 1(1) , Indonesië 1(2) enz. Als ik nu bij fotoboek Albelli deze map met foto's ophaal staan deze links in het selectievak niet in de juiste volgorde : Ze staan er wel alle 145 . Hetzelfde probleem heb ik bij het fotoboek van de Delhaize ( CEWE) Wat kan hier de oorzaak van zijn ?
    Om een juiste volgorde te hebben van de foto's in mijn map moet je toch alle foto's selecteren , dan op F2 drukken en Indonesië 1 ingeven in je eerste foto en vervolgens op enter drukken . Ik krijg dan Indonesië1 (1) , Indonesië1(2) enz. tot aan Indonesië1(145)

  • #2
    Re: Problemen maken fotoboek

    Rechts klikken in het venster waar de foto's staan en daar de sorteervolgorde kiezen. Dat zou het moet verhelpen. Ik heb er altijd problemen mee omdat ik foto's van 2 verschillende camera's heb. 'k Moet dan steeds sorteren op datum en tijd om ze in de juiste volgorde te zetten...
    KM D5D + Sony a300 + Sony a58 + KM 18-200 + Tamron 17-50 + Tamron 70-200 + Sigma 120-400 + SAL50

    Comment


    • #3
      Re: Problemen maken fotoboek

      U bedoelt in het linkse venster van het fotoboek ? Daar kunt ge sorteren op naam , datum en grootte maar niet op nummering . Bij mij staat op naam aangevinkt , dus Indonesië veronderstel ik .

      Comment


      • #4
        Re: Problemen maken fotoboek

        Je kan beter een ander systeem gebruiken als je met nummers wilt werken, en elk nummer uit bv. 3 cijfers laten bestaan, dus reeks1(001), reeks1(002), ...
        Als je maar 1 cijfer gebruikt zal de nummering als volgt gebeuren:
        foto1
        foto100
        foto101
        foto102
        ...
        foto11
        foto12
        foto13
        ...
        foto2
        foto21
        foto22
        ...
        foto3
        foto31
        ...
        Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

        Comment

        Working...
        X