Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

    Kan iemand me het verschil uitleggen ?



    Jammer genoeg kan dit door cdrwinkel niet geleverd worden naar België. Maar om daarvoor 3x zoveel te betalen bij conrad ? Iemand een goedkoper adresje ? Ik heb 140 DVD-R van Verbatim nodig, spindle...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

    In Belgie worden er auteursrechten geheven bij de verkoop van opslagmedia, vandaar.

    Comment


    • #3
      Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

      Uitstapje maken naar Nederland...

      Comment


      • #4
        Even de grens oversteken?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

          België, wat een leuk landje toch... Ik voorspel het, België zal het eerste land ter wereld zijn om belasting op zuurstof en zonlicht te heffen !
          Zijn deze goed voor video ?
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

            Geen enkele winkel wil nog leveren op een Belgisch adres omdat er dan Auvibel moet betaald worden op media. Ga je zelf naar de winkel in het buitenland of ken je iemand wiens adres je mag gebruiken, vooral doen... Ik koop al lang geen CDs/DVDs meer in Belgie. Auteursrechten op mijn eigen data betalen? Ik denk het niet....
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              In Belgie worden er auteursrechten geheven bij de verkoop van opslagmedia, vandaar.
              Ook in Nederland zit een auteursrechten opslag CD/DVD-R.

              Comment


              • #8
                Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                Hoe hij het doet weet ik niet, maar verleden jaar kocht ik er ******** in Roeselare)
                van het merk Platinum 16 X ik denk aan de prijs van 12 à 13€ voor een spindel van 50 stuks, staan wel niet op zijn website.
                Last edited by Guest42; 4 maart 2013, 08:15.

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Hoe hij het doet weet ik niet, maar verleden jaar kocht ik er*************** (in Roeselare)
                  van het merk Platinum 16 X ik denk aan de prijs van 12 à 13€ voor een spindel van 50 stuks, staan wel niet op zijn website.
                  Je kan dat best niet publiekelijk op een forum zetten. Die winkels krijgen daar problemen mee.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Je kan dat best niet publiekelijk op een forum zetten. Die winkels krijgen daar problemen mee.
                    Je hebt mischien wel gelijk Maurice aangepast.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Je hebt mischien wel gelijk Maurice aangepast.
                      Ik heb het eerder zijn gebeuren. De winkel waar ik kocht was ook redelijk bekend en na enkele postings op een forum was het gedaan met de verkoop naar Belgische adressen.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                        cdrwinkel.com ligt in Selfkant, Duitsland, juist over de grens in Sittard, in het industriegebied. Ik ben er al geweest, als je je inschrijft op hun nieuwsbrief kan je ook nog genieten van hun promoties. Zeer vriendelijk personeel, je kan online bestellen maar dan wel zelf afhalen.
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                          Aldi Nederland alleen deze week vanaf woensdag DVD-R 50 stuks 11,99 euro CD-R 50 stuks 9,99 euro



                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen



                            zit 48 Euro auvibel op, santé
                            Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

                            Be careful who you shoot; they may shoot back

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijs DVD-R, ongelooflijke verschillen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                              Ik heb zo op die manier al heel wat auteursrechten betaald op eigen werk, als ik nog eens CD's of DVD's nodig heb, dan zal ik ook de grens oversteken.
                              Volgens mij worden er zelfs nog maar weinig Cd's gebruikt om muziek op te branden, als wij CD's of DVD's kopen om er "eigen werk" op te zetten, dan zouden we die pestbelasting moeten kunnen terugvorderen, want dit is gewoon niet eerlijk.
                              Op deze manier worden er mensen rijk op onze kosten, zonder dat ze er zelf ooit iets voor gedaan hebben.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X