|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Wat ontkalker doorjagen is altijd het proberen waard...
De mijne heeft een tijdje geleden ook plots de geest gegeven. M'n waterreservoir had wat kalkaanslag en ik dacht die even mooi te reinigen. Daarna terug met water gevuld en m'n apparaat aangezet. Tot m'n verbazing flikkerde het lampje snel alsof er geen waterreservoir op stond ![]() Sedertdien nooit meer aan de praat gekregen, altijd dat snel flikkerende lampje... ![]() Toen ik naar de winkel ging om te vragen als een nieuw reservoir het zou oplossen zeiden ze dat het zeker niets met het reservoir te maken zou hebben, maar dat m'n machine gewoon stuk zou zijn. Bizar, altijd perfect gewerkt en na het reinigen van het reservoir de geest geven... 't zou nogal een toeval moeten zijn. Enfin, 'k had ook geen zin er het land mee rond te zeulen en heb me dan maar een nieuwe aangeschaft ![]() Hopelijk lukt je ontkalkingspoging en kan je opnieuw genieten van een lekker kopje Senseokoffie ![]() Mvg, Frederic
|
Citaat:
Die van mij is een stuk goedkoper. Die gadgets proef je toch niet aan je koffie, en gebruik je 9/10 keren toch nooit ![]() Mvg, Frederic
|
Citaat:
Niet veel extra's te bespeuren. Wel goed en mooi afgewerkt. Gemakkelijk te onderhouden. |
|
|||||
|
Citaat:
Wanneer die vast komt te zitten is net net alsof er geen water in het reservoir meer zit en dan flikkert dat lampje. Misschien er eens goed aan schudden om het los te krijgen?
|
Citaat:
![]() Die van mij heeft dat allemaal niet maar is ook zeer makkelijk te onderhouden en m'n koffie zal er niet minder om smaken. ![]() Mijn Senseo 7820 kostte me minder dan 75 euro ![]() Maar ja, dat is ieder z'n keuze, maar zeggen dat een nieuwe 128 euro kost... Er zijn er anders ook nog van 175 euro ![]() Mvg, Frederic
|
Citaat:
Toch bedankt voor de tip! ![]() Mvg, Frederic
|
Citaat:
![]() Mvg, Frederic
|
Citaat:
Mvg. Robert
|
Citaat:
Plus we hebben hier in ons gebouw een aparte ontkalker.... Een beetje kalk in het water is niet slecht voor de smaak schijnt het. En dat beetje kalk is dus aanwezig omdat ik dat zie op het aanrecht > de gootsteen. Toch weet ik niet of nu die kalk de oorzaak is hier dat de Senseo niet meer werkt. De compressor is stuk: ik hoor die nauwelijks en er komt een heel klein beetje koffie uit. |
|
||||
|
Citaat:
To make your dreams come true, wake up Laatst gewijzigd door jdm; 30 september 2008 om 22:27 |
|
||||
|
Citaat:
|
Citaat:
Huismerk van Colruyt is wat slap. En de "echte originele" waren niet te zu....pen.... Die van Oxfam zijn ook zeer goed. |
|
||||
|
Citaat:
Tip voor de mensen die graag koffie met melk drinken: Doe je melk en eventueel een klontje suiker in je kop en breng die tot het kookpunt in de microgolf. Doe er dan meteen de Senseo bij. Je krijgt dan ook die heerlijke schuimlaag en op die manier is hij echt wel lekkerder dan gewoon een geutje koude melk en wat suiker bij de koffie doen! ![]() @Jos: lol Neen, daar geloof ik niet in. Maar 'k ga er niet speciaal voor naar het containerpark rijden. En wie weet komt er toch nog een oplossing om de machine te redden. Zal op die manier toch nog wel ergens van pas komen ![]() Mvg, Frederic
|
Koffie Kan, allemaal goed en wel ma die krijg in ni in mijn senseo ;-)
Voorlopig maar douwe egberts mokka in pads gekocht, valt nog net te zuipen ;-) graindor strong gaat 's morgens ook nog binnen, maar dan meer voor de kick als de smaak. Moet eerlijk zijn, van de pads was de rombouts goudmerk tot nu toch de beste hier. (Nu nog opnieuw een winkel vinden) |
|
||||
|
Citaat:
Kan je gewone gemalen koffie gebruiken. Heb dat weer eens gezien op de Duitse tv. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reistips voor weekendjes en daguitstappen - gebundeld! | vanslycken | Reisfotografie | 37 | 3 juni 2009 18:56 |
| 3 word story compilatie | kodachrome | Chit Chat - Archief | 6 | 7 maart 2007 16:03 |
| Studio shoot met Kimberly | Tuur | Fotodiscussie | 15 | 13 december 2005 07:37 |
| 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar ! | teddy-bear | Shooting Days | 540 | 9 september 2004 16:59 |
![]() |