Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pc register

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pc register

    Kuisen jullie soms jullie pc register??
    Bestaat er ergens een gratis programmatje die werkt en betrouwbaar is voor XP-prof.
    Thx
    Digitale groeten
    K.J.W.

  • #2
    Re: pc register

    Nee, ik kuis mijn register niet meer(wegens linux,...)

    een goed gratis programma is regseeker (van uit mijn windows periode)

    Christiaan
    Fuji Digitaal fototoestel

    Comment


    • #3
      Re: pc register

      Waarom wil je je registry kuisen?

      Heb je het gevoel dat je PC te traag opstart of te traag reageert? Controleer eens of je spyware hebt of andere brol. Kijk ook eens met Autoruns welke programma's / services automatisch opgestart worden.

      Werken bepaalde bestandstypen niet meer zoals het hoort? Draai het installatieprogramma van de desbetreffende software eens in 'repair' mode.

      Wees voorzichtig met "registry cleaners". Ze zijn soms te aggressief en beloven soms dingen die niets met de Registry te maken hebben. Achtergebleven keys in de registry kunnen geen kwaad want de registry database is erop gemaakt om zelfs met een grote database nog snel te kunnen werken.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #4
        Re: pc register

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Waarom wil je je registry kuisen?

        Heb je het gevoel dat je PC te traag opstart of te traag reageert? Controleer eens of je spyware hebt of andere brol. Kijk ook eens met Autoruns welke programma's / services automatisch opgestart worden.
        Werken bepaalde bestandstypen niet meer zoals het hoort? Draai het installatieprogramma van de desbetreffende software eens in 'repair' mode.

        Wees voorzichtig met "registry cleaners". Ze zijn soms te aggressief en beloven soms dingen die niets met de Registry te maken hebben. Achtergebleven keys in de registry kunnen geen kwaad want de registry database is erop gemaakt om zelfs met een grote database nog snel te kunnen werken.

        Dave
        Kan je een beetje uitleggen hoe je dit doet?
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: pc register

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Kan je een beetje uitleggen hoe je dit doet?
          Google is your friend.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • #6
            Re: pc register

            Ik gebruik regelmatig (onder xp maar ook onder vista) www.ccleaner.com
            Daar kan je 2 dingen mee doen:
            - opruimen van tijdelijke bestanden op je harddisk
            - opruimen van ongeldige registry instellingen, ik doe beide als ik een computer opruim (doe ik aan de lopende band voor collega's, vrienden,...)
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #7
              Re: pc register

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
              Ik gebruik regelmatig (onder xp maar ook onder vista) www.ccleaner.com
              Daar kan je 2 dingen mee doen:
              - opruimen van tijdelijke bestanden op je harddisk
              - opruimen van ongeldige registry instellingen, ik doe beide als ik een computer opruim (doe ik aan de lopende band voor collega's, vrienden,...)
              ik gebruik op elke computer die ik "beheer" ccleaner voor dit doel en samen met hitman pro (www.hitmanpro.nl) blijft zowat elke computer in goede vorm...
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: pc register

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Google is your friend.

                Dave
                Dank je Dave.
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: pc register

                  regvac is een van de betere en betrouwbare regcleaners
                  Vinny
                  Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

                  Comment


                  • #10
                    Re: pc register

                    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Waarom wil je je registry kuisen?
                    Wel eigenlijk hier op mijn 2 pc waar ik dus ook mijn ps2 opstaan heb ,moet ik deze iedere 3 weken opnieuw installeren ondanks dat ik dus een registratie code heb en geen enkel probleem heb tijdens de installatie.
                    Dit is begonnen nadat deze pc eens gecrasht was en er nadien xp-pro opgezet geweest is.

                    Nu dacht ik dat er is mis kon zijn in het register.
                    Pas op dat vlak ben ik maar een leek en kan ik er dus totaal naast zitten.
                    Digitale groeten
                    K.J.W.

                    Comment


                    • #11
                      Re: pc register

                      Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                      Wel eigenlijk hier op mijn 2 pc waar ik dus ook mijn ps2 opstaan heb ,moet ik deze iedere 3 weken opnieuw installeren ondanks dat ik dus een registratie code heb en geen enkel probleem heb tijdens de installatie.
                      Dit is begonnen nadat deze pc eens gecrasht was en er nadien xp-pro opgezet geweest is.

                      Nu dacht ik dat er is mis kon zijn in het register.
                      Pas op dat vlak ben ik maar een leek en kan ik er dus totaal naast zitten.
                      Wat bedoel je dan met "gecrasht"? Heb je je harde schijf moeten vervangen? Of simpelweg opnieuw geformatteerd, of geprobeerd Windows te herstellen?

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: pc register

                        pc wilde niet meer opstarten.Iets mis met windows, sorry wat weet ik niet meer, ken er ook niet genoeg van.
                        Pc naar hersteller, die geeft om geen data verlies te hebben, gewoon op de c-schijf een nieuwe partictie gemaakt en er windows volledig opnieuw opgezet.
                        De oude windows is blijven staan en zo kon ik nog aan alle data die ook op de c-stond.
                        Wel werkte er geen enkel programma meer.
                        Moest alles opnieuw installeren vandaar.
                        thx
                        Digitale groeten
                        K.J.W.

                        Comment


                        • #13
                          Re: pc register

                          Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                          pc wilde niet meer opstarten.Iets mis met windows, sorry wat weet ik niet meer, ken er ook niet genoeg van.
                          Pc naar hersteller, die geeft om geen data verlies te hebben, gewoon op de c-schijf een nieuwe partictie gemaakt en er windows volledig opnieuw opgezet.
                          De oude windows is blijven staan en zo kon ik nog aan alle data die ook op de c-stond.
                          Wel werkte er geen enkel programma meer.
                          Moest alles opnieuw installeren vandaar.
                          thx
                          Waarom moet je PS2 dan herinstalleren om de drie weken? Omdat je niet meer kan Activeren?

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #14
                            Re: pc register

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Waarom moet je PS2 dan herinstalleren om de drie weken? Omdat je niet meer kan Activeren?

                            Dave
                            Inderdaad,maar tijdens de installatie kan ik dus gewoon de code invullen en ik vink ook uit dat het dus geen trial versie is.Is ook een full versie.
                            Installatie gaat verder perfect, tot een drietal weken erna.
                            Dan plots de vraag om activeren ???????
                            Als ik dat dus opnieuw doen word het niet aanvaard.
                            Kan dus ps2 niet meer gebruiken tenzij alles eraf en opnieuw erop.
                            Digitale groeten
                            K.J.W.

                            Comment


                            • #15
                              Re: pc register

                              Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                              Kuisen jullie soms jullie pc register??
                              Bestaat er ergens een gratis programmatje die werkt en betrouwbaar is voor XP-prof.
                              Thx
                              EasyCleaner.
                              Kijk hier
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X