Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parking luchthaven Zaventem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • parking luchthaven Zaventem.

    we tellen weer af voor onze jaarlijkse vakantie (voor ons dan juli)

    alles ligt al een geruime tijd vast,maar wat betreft vervoer naar en van luchthaven

    zouden we nu willen opteren voor de parking die er pal naast ligt.

    iemand die hier al gebruik van gemaakt heeft?

  • #2
    Re: parking luchthaven Zaventem.

    Eigenlijk heb ik dezelfde vraag maar dan voor de luchthaven van Luik.

    Comment


    • #3
      Re: parking luchthaven Zaventem.

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Eigenlijk heb ik dezelfde vraag maar dan voor de luchthaven van Luik.


      Maar ik laat me altijd brengen door een goede buur
      En ik betaal die een relatief kleine som (20 euro bijv.) waar die mee content is.
      Mijn auto blijft netjes thuis in de garage.

      Mijn overburen, wereldreizigers, lieten zich brengen met een soort taxi
      van de reisorganisatie.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: parking luchthaven Zaventem.

        Wij worden meestal afgezet door een familielid in het station Gent en stappen uit in het luchthavengebouw. Zeker als het een weekdag is. Vanmorgen wel met de wagen mijn zoon gaan oppikken in Zaventem, maar het is dan ook weekend....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: parking luchthaven Zaventem.

          Wij worden ook meestal afgezet, maar nu kan dit niet.
          En TS heeft hetzelfde probleempje zo te lezen.
          Al bij al toch geen antwoorden op de vraag van TS en van mij.


          Dus we herhalen de vraag:

          iemand die hier al gebruik van gemaakt heeft?

          Comment


          • #6
            Re: parking luchthaven Zaventem.

            Als je méér moet betalen in zo'n parking dan om je bv. met een taxi te laten brengen (of met een service shuttle van de reisorganisator) zou ik nooit mijn eigen auto daar voor een periode achterlaten. Ik heb er dus geen ondervinding mee. Ik vermoed dat zo'n parking op dure grond staat en dus niet al te goedkoop zal zijn.

            Trein is geen alternatief ?

            Van parking luchthaven Charleroi heb ik wel al positieve geluiden gehoord.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: parking luchthaven Zaventem.

              Ik weet uit ervaring dat een paar uren op die parking staan een aardige duit kan kosten. Mooie parking, liften, enz, maar voor dat prijskaartje mag het ook wel .

              Krol, in je profiel zie ik dat je in Aalst woont ? Iemand waar ik vorig jaar nog mee in de klas zat was van Affligem/Liedekerke (da's volgens mij dezelfde trein, nee ?). Volgens mij komt die Brussels Airport Express ook via Aalst uit Gent. Of vergis ik me ?

              Edit: via Google gevonden...

              "Gent - Wetteren - Aalst - Denderleeuw - Brussel - Brussels Airport"

              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment


              • #8
                Re: parking luchthaven Zaventem.

                Ik maak enkel gebruik van parking 1, maar dit is de duurste parking. Wij wonen in de buurt en gaan enkel mensen afzetten of ophalen. Parking 3 is de goedkoopste voor lange termijn.
                http://www.interparking.be/brusselsairport.
                Als we geen vervoer hebben nemen we een taxi. Voor ons kost dat ongeveer 60 euro heen en terug. Daar kan je 4 dagen voor parkeren. Meestal ben je langer weg als je het vliegtuig neemt.

                Comment


                • #9
                  Re: parking luchthaven Zaventem.

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Als je méér moet betalen in zo'n parking dan om je bv. met een taxi te laten brengen (of met een service shuttle van de reisorganisator) zou ik nooit mijn eigen auto daar voor een periode achterlaten. Ik heb er dus geen ondervinding mee. Ik vermoed dat zo'n parking op dure grond staat en dus niet al te goedkoop zal zijn.

                  Trein is geen alternatief ?

                  Van parking luchthaven Charleroi heb ik wel al positieve geluiden gehoord.
                  Voor mij is de trein geen alternatief. De eerste trein die dag (1 uur 45 reizen en tweemaal overstappen trouwens) vertrekt later dan het vliegtuig opstijgt. Bovendien naar het station is minstens een kwartier met de auto, naar Bierset 40 minuten.
                  Dan ook aan het station een weekje parking betalen (want een bus is er op dat nachtelijke uur ook nog niet) en dan nog van het (eind)station naar de luchthaven. Neen bedankt.
                  En oh, ja, een taxi kost véél meer dan de parking.
                  Voor 60 euro sta ik één week op de parking vlak naast het luchthavengebouw in Bierset, met de taxi ben ik halfweg.
                  Wie heeft er ervaring met de parking in Luik-Bierset?

                  Comment


                  • #10
                    Re: parking luchthaven Zaventem.

                    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Wij worden ook meestal afgezet, maar nu kan dit niet.
                    En TS heeft hetzelfde probleempje zo te lezen.
                    Al bij al toch geen antwoorden op de vraag van TS en van mij.


                    Dus we herhalen de vraag:
                    Een keer van gebruik gemaakt.
                    Maar ik doe het niet meer: veel te duur en je bent niet zeker qua veiligheid voor de auto.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: parking luchthaven Zaventem.

                      Akkoord Nabi, maar als je in Aalst woont en naar Zaventem moet (en je kan een trein nemen wegens passende uren), dan zou er voor mij geen enkele twijfel zijn. Het mag sneeuwen, gieten, je stapt gewoon uit IN het luchthavengebouw.
                      En mocht de trein niet kunnen, een retourtaxi Aalst - Zaventem zal denk ik al gauw goedkoper zijn de een lange periode parking aan de luchthaven.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: parking luchthaven Zaventem.

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Een keer van gebruik gemaakt.
                        Maar ik doe het niet meer: veel te duur en je bent niet zeker qua veiligheid voor de auto.
                        Akkoord, maar ook daarom de vraag.

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Akkoord Nabi, maar als je in Aalst woont en naar Zaventem moet (en je kan een trein nemen wegens passende uren), dan zou er voor mij geen enkele twijfel zijn. Het mag sneeuwen, gieten, je stapt gewoon uit IN het luchthavengebouw.
                        En mocht de trein niet kunnen, een retourtaxi Aalst - Zaventem zal denk ik al gauw goedkoper zijn de een lange periode parking aan de luchthaven.

                        Ook akkoord Nete, maar het gaat niet om de verplaatsing Aalst - Zaventem en er zijn geen passende treinen

                        Comment


                        • #13
                          Re: parking luchthaven Zaventem.

                          Als het voor een dag of 3 is, dan is de parking goedkoper. De goedkoopste is volgens mij dd parking op brucargo, en dan met de gratis shuttle.

                          Als je met de Taxi wil, bel dan een week op voorhand. Er zijn firma's die speciale prijzen maken voor een luchthavenretourtje.

                          Comment


                          • #14
                            Re: parking luchthaven Zaventem.

                            Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                            Ik weet uit ervaring dat een paar uren op die parking staan een aardige duit kan kosten. Mooie parking, liften, enz, maar voor dat prijskaartje mag het ook wel .

                            Krol, in je profiel zie ik dat je in Aalst woont ? Iemand waar ik vorig jaar nog mee in de klas zat was van Affligem/Liedekerke (da's volgens mij dezelfde trein, nee ?). Volgens mij komt die Brussels Airport Express ook via Aalst uit Gent. Of vergis ik me ?

                            Edit: via Google gevonden...

                            "Gent - Wetteren - Aalst - Denderleeuw - Brussel - Brussels Airport"

                            http://www.brusselsairport.be/en/par...and-from/train
                            tot nu toe hebben wij ons laten vervoeren door familie,kennissen en door een taxi airport service en dat was bij dat laatste niet altijd volgens afspraak.
                            zeker bij thuiskomst liep dat nogal eens mis.
                            voor vluchten buiten europa moet je uren op voorhand aanwezig zijn en dat meestal bij eerste vluchten,dus ik weet niet of er al treinen rond drie vier op de morgend rijden vanuit Aalst.
                            komt daarbij dat we toch nog ongeveer 6km van een station verwijderd zijn en voor dat stukje moet je toch ook weeral beroep doen aan derden.
                            dus was de parking rondom de luchthaven mss en optie.
                            vertrek jezelf wanneer je wilt natuurlijk.
                            dus laat maar horen die bevindingen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: parking luchthaven Zaventem.

                              Hi,

                              Regelmatig gebruik ik deze parking: http://www.carhotel.be/
                              Is goedkoper dan de parkings vlakbij Zaventem Luchthaven.
                              Er is alle 15' een shuttle en die doet er ook zo een 15' over om je te vervoeren.

                              Via hun web-pagina kan je reserveren.

                              mvg
                              Marc


                              Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                              we tellen weer af voor onze jaarlijkse vakantie (voor ons dan juli)

                              alles ligt al een geruime tijd vast,maar wat betreft vervoer naar en van luchthaven

                              zouden we nu willen opteren voor de parking die er pal naast ligt.

                              iemand die hier al gebruik van gemaakt heeft?
                              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                              M.v.g. Marc

                              Comment

                              Working...
                              X