Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

    Graag tips om Messenger te installeren aub. De meeste info is in het Engels of verouderd. Misschien is het ergens een instelling of vinkje maar ik zie het toch niet.

    Hopelijk kan dit nog.



    Alvast dank !
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

    Messenger? Welkom in het jaar 2013!

    Comment


    • #3
      Re: Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

      euh is dat niet via Skype nu ? Heb daar verschillende mails over gehad op mjin hotmail maar heb ze eerlijk gezegd totaal niet gelezen. Effe naar prullenbak om de mail op te duikelen en hier is ie dan :

      Hallo,

      Zoals je misschien al hebt gehoord, brengen we vanaf 8 april 2013 de geweldige functies van Messenger en Skype samen, inclusief chat en je contactpersonenlijst. (8 april is de eerste dag waarop je verplicht kunt worden om te upgraden naar Skype).

      We weten dat afscheid moeilijk kan zijn, maar maak je geen zorgen. Niet alleen zie je al je Messenger-contacten in Skype wanneer je de upgrade uitvoert en je aanmeldt, maar je krijgt ook een gratis welkomstcadeau. Volg onderstaande instructies en je krijgt een maand lang helemaal gratis bellen naar vaste en mobiele nummers over de hele wereld, groepsvideogesprekken en scherm delen met een groep (en meer). Bedankt dat je klant bent van Messenger en hartelijk welkom bij Skype!

      Upgrade nu: tadaaa : http://www.skype.com/en/download-sky...WLM_P1_1x1_ROW
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

        Bij Skype zijn het wel slimmekes ... vandaag op een Mac Skype willen installeren en als je op hun site kiest om Skype voor Mac te downloaden, dan krijg je een mooie .exe.
        Verkeerd linkje precies.
        Al bij al is heel hun overstap slecht gedocumenteerd en te ingewikkeld gemaakt voor de meeste mensen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

          Weer dubbel, sorry.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Overschakeling van hotmail naar Outlook .... Waar is Messenger ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Bij Skype zijn het wel slimmekes
            Bij Microsoft zijn het slimmekes... (Skype is al enkele jaren overgenomen (helaas...)).
            Sinds die overname is Skype eerder achteruit dan vooruitgegaan (ik gebruik Skype al van in de tijd dat, als je het woord "Skype" uitsprak, men je meewarig bekeek).
            Ik vrees een beetje dat, door het samenpersen van de hele MS santeboetiek in Skype, dit wel eens loodzwaar zal beginnen worden.
            En Microsoft (die mooie dingen kan maken) lijkt nog voornamelijk geïnteresseerd om iedereen allerlei zaken door de strot te rammen. Zoals bv. de voor non-touch screens in mijn ogen totaal nutteloze tegel-interface in het verder schitterende Win 8.
            Maar we dwalen af.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment

            Working...
            X