|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
nut? is natuurlijk 't prberen waard
mvg david
|
Vooral als niemand zich daaraan houdt... Ik heb nooit geweten dat iemand zich daaraan hield...
|
Citaat:
Hun bedoeling is dat als je achteraan aangereden wordt je niet direct gesandwiched wordt. Nadeel is als je die afstand wel laat dat er alle twee seconden ene tussen komt gewrongen. Perfectie bestaat niet.
Canon EOS Digital BD0479BE Laatst gewijzigd door VerSeg; 16 oktober 2008 om 00:52 |
|
|||||
|
Op een echt fotoke en voor een flik dat de PV manueel opstelt zal dit niet helpen.
Ik stel mij wel de vraag of dit helpt tegen de automatische nummerplaatlezing. Zou de computer dit kunnen corrigeren en een PV opstellen? Je hebt anders wel een nummerplaat, ze is niet vals en ze is leesbaar en proper aan het voertuig vastgemaakt.
|
Op z'n kop monteren is grappig, maar weinig effectief. Als de boete-automaat
er niet uit komt, dan wipt'ie de foto uit het automatisch traject en wordt gevlagd om met de hand te beoordelen. Je schiet er dus niet veel mee op.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk | devid | Shooting Days | 173 | 1 juni 2008 15:50 |
| Ergens in noord Frankrijk. | Helen | Showcase Natuur en Landschappen | 12 | 23 oktober 2005 11:56 |
| Weekje wrakduiken in Frankrijk | Akita | Showcase Natuur en Landschappen | 9 | 3 oktober 2005 08:24 |
| Weekendje Frankrijk | Wunjo | Showcase - Archief | 9 | 25 augustus 2004 19:40 |
| D70 Focus oplossing... | Creator | Camera's | 9 | 15 april 2004 17:18 |
![]() |