|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Nu iedereen toch al met Windows 7 werkt, kunnen we evengoed Office 2010 ook eens introduceren.
Je kan hier de beta-versie ervan downloaden. Je kan het vinden in 7 talen (zoals gewoonlijk zit nederlands er nog niet bij) en in een 32 bit en 64 bit uitvoering. Je hebt wel een login nodig om te donwloaden en een serienr. aan te vragen, maar een messenger-ID is goed... Elk pakketje is nu overgestapt naar de ribbon, maar blijkbaar wordt die laatste steeds meer gebruikt (oa in Windows 7, maar ook Autocad of een Pro-e beginnen het te gebruiken...). Veel leute ermee... Ik heb hem geïnstalleerd op mijn Windows 7 RC 1 (op mijn oud PIV'ke met 1 GB ram) en dat werkt behoorlijk vlot...
|
Al een paar dagen aan het uitproberen, ziet er goed uit.
|
Citaat:
Wat betekent dit?
|
Citaat:
Was toch even aanpassen.... bijv. bestand opslaan als.... niet te vinden in het begin. Of de opmaak van tekst.
|
Yep : je moest weten dat die "bol" links boven ook een knop was... (en een behoorlijk belangrijke...). Dat "snelbalkje" er juist neven is ook nuttig, maar ik poog dat toch zo leeg mogelijk te houden...
Ik ben die 2007 nu zo gewoon, dat ik niet veel goesting meer heb om nog om te schakelen naar de "klassieke" interface. Openoffice begin wat oudbollig te worden ...
Groeten, Polleke Laatst gewijzigd door polleke_cgc; 24 november 2009 om 23:14 |
|
||||
|
Vraagje: Als ik 2010 Beta zou installeren wat gebeurt er dan met de oude versie van Office (2003)? - Overschreven? In parallel?
|
Ik veronderstel dat je - zoals bij alle vorige versies van office - de nieuwe naast de huidige kan installeren. In het verleden was er slechts 1 beperking : van outlook kon je slechts 1 versie behouden, ik weet niet of dat met 2010 ook zo is...
|
Citaat:
Heeft er iemand hier ervaring mee?
|
Ik heb 2010 geïnstalleerd, en 2002 behouden.
Bij de setup kan je kiezen voor Upgrade of Customize, en als je Customize kiest dan kan je kiezen welke onderdelen je precies installeert (er zit heel wat brol bij) en of je je oude versies wil laten staan of niet. Van outlook heb ik nu inderdaad enkel de 2010-versie nog staan. Maar ik had ervoor kunnen kiezen om outlook 2010 niet te installeren, bijvoorbeeld (maar ik gebruik outlook niet, leve gmail ^^). Het ziet er wel netjes uit, trouwens! Ik heb wel Professional genomen, anders heb je Publisher en Acces niet.
|
Draai het nu ook al een paar weken, en...
Ik mis mijn 'new mail'-icoontje!!! ![]() Voor de rest kun je Outlook een stuk meer personaliseren, wat het ook niet allemaal eenvoudiger maakt.
|
zit het bewerken van de opmaken (en dan vooral de titelnummering) en de autocorrectie dit keer iets minder ver weg?
Dat was gewoon een ramp. Ik heb eigenlijk nog altijd geen gewoon menuutje gevonden waar je dat kan aanpassen. soms gebeurd het en soms niet, eerder at random lijkt me wel (2007). De nummering is helemaal vreemd. Ik vermoed dat ik alles ga schrijven en dan in 2003 de opmaak doen voor mijn scriptie. |
|
||||
|
Citaat:
Dat is toch gewoon dat derde knopje onder alinea ?
|
Citaat:
dat het lekker snel loopt
|
Citaat:
![]() zoals uwe windoos 7
|
Citaat:
|
"Stelen" bedoel je ?
|
Ik hoop dat je binnenkort eens HARD tegen de lamp loopt dan!
|
Sorry hoor maar er nog een beetje mee lopen stoefen dat je niks koopt omdat het zo gemakkelijk te stelen is ?
Met een klein beetje nadenken heb je alle soft die je nodig hebt voor een zacht prijsje en.....legaal!! |
|
|||
|
Citaat:
heu...amai Gert , ik geef toe zeker niet foutloos te schrijven, maar jij gaat hier zwaar uit den bocht als ge het mij vra.... |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |