Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6
Weergegeven resultaten: 126 t/m 149 van 149

Standaard Re: Nieuwjaarszagemannentopic

Waar ik me ook wat aan erger: de show die onze Vlaamse regering regelmatig komt opvoeren bij het lanceren van weer een nieuwe app.

Half 2017 groot nieuws: de app 112.be, de app die levens gaat redden, dixit één van onze ministers.

App direct geïnstalleerd. Wat blijkt dan: bij een door een code beveiligde smartphone kan de persoon die jou bv. bewusteloos vindt, niet eens aan de app, ze staat niet op het blokkeringsscherm.

Als je dan meldt aan Nextel via een recensie (ik niet alleen hoor) dat dit euvel de app vrijwel WAARDELOOS maakt, is de enige reactie van Nextel op een paar van die meldingen: "we zullen in de mate van het mogelijke rekening houden met uw suggestie"...
    Te gek voor woorden.

Wat doet een mens dan: de Engelstalige LifeAssyst app installeren die tenminste aan de allereerste voorwaarde voor zo'n app voldoet.
    Laatst gewijzigd door nete; 20 januari 2018 om 23:08
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
    Zo jong en nu al zo zeuren....
    Ik heb dan weer een hekel aan die snotneuzen die denken dat ze de oudjes moeten vertellen wanneer ze buiten mogen komen, wanneer ze hun inkopen moeten doen en hoe ze hun dagen en weken moeten indelen zodat ze zeker niet in hun weg lopen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Half 2017 groot nieuws: de app 1207.be, de app die levens gaat redden, dixit één van onze ministers.
    Euhhh ... bedoel je geen andere app zoals 112 of zo?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Ik vind het ergerlijk dat de aarde, van boven gezien, in tegenwijzerzin draait.
    Had de aarde met de wijzers mee gedraaid dan had ik 's morgens zon in mijn living i.p.v. 's avonds.
    Hoe meer de meester zich als meester laat gelden, des te meer wordt de knecht écht slaaf! (Georg Wilhelm Friedrich Hegel)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Ik vind het ergerlijk dat de aarde, van boven gezien, in tegenwijzerzin draait.
    Had de aarde met de wijzers mee gedraaid dan had ik 's morgens zon in mijn living i.p.v. 's avonds.
    Dan is Zuid-Afrika nog zo slecht niet Dirk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Tijd om te verhuizen hé.
    Hoe meer de meester zich als meester laat gelden, des te meer wordt de knecht écht slaaf! (Georg Wilhelm Friedrich Hegel)

De vriendinnen van mijn echtgenote, die altijd meer gelijk hebben dan ik, hebben haar verteld dat je de living altijd naar het zuiden moet richten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Euhhh ... bedoel je geen andere app zoals 112 of zo?
    Inderdaad, sorry, het is 112.be
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Aan mensen die foto's posten en als beoordeling enkel erkenning als topfotograaf, goeroe, ... willen. Bij wie een negatieve noot direct als vijandig wordt ervaren.
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Al die daklozen in de kou op straat, terwijl er nu in Gent een mooie Skybox compleet leeg bijstaat
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Wel geen boerderij starten daar
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Wel geen boerderij starten daar
    Zo erg is het allemaal niet zeker.
    Ik had er tot een paar jaar geleden een broer en een zus wonen langs de kaapse kant,
    daar waren weinig problemen.
    De gauteng province is een ander verhaal, maar daar zit 1.500 Km tussen.

.
    Is het nu zitten of liggen ? En zitten we nu op het vliegtuig of erin. En zit ik nu voor het scherm van de laptop waar ik dan taalkundig achter de laptop zit.
    Zitten we nu achter of voor het stuur in de wagen ?
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Is het nu zitten of liggen ? En zitten we nu op het vliegtuig of erin. En zit ik nu voor het scherm van de laptop waar ik dan taalkundig achter de laptop zit.
    Zitten we nu achter of voor het stuur in de wagen ?
    Een beetje als sex op tv hé Wim, wordt ook alsmaar moelijker met de huidige toestellen...

Zo erg is het allemaal niet zeker.
    Ik had er tot een paar jaar geleden een broer en een zus wonen langs de kaapse kant,
    daar waren weinig problemen.
    Zuid Afrika is het laatste land ter wereld waar ik nog naar toe zou gaan. Ik ben in meer dan 100 landen geweest zonder noemenswaardige problemen , maar ik was 20 minuten in Durban ( KwaZoeloe-Natal) en werd op klaarlichte dag overvallen door 5 lijmsnuivers. 2 politieagenten die aan de overkant van de straat stonden, draaiden gewoon hun rug naar mij. Als blanke kan je daar alleen geen voet op straat zetten zonder in gevaar te komen.
    Mijn werkgever wou me direct terughalen, maar ik heb mijn job afgewerkt met continu een (gewapende) bewaker bij me.

Nog een paar: fietsers!

Die idioten met hun vouwfiets op de trein die de plaats voor 4 personen innemen zonder ervoor te betalen, alles beschadigen door hun vettige smerige dingen zomaar overal door te sleuren , tegen te schuren en te gooien. Je moet nog oppassen dat je kleren niet volhangen met kettingvet en als je iets durft zeggen omdat je niet eens aan de deur kan als je moet afstappen zijn ze nog kwaad ook.

En dan die anderen die denken dat als ze op een fiets zitten in een spannend latex pakje dat de wegcode iets is om hun gat mee af te kuisen. Voorrang is niet voor hun, voetgangers mogen ze omver rijden, beleefd zijn is voor de anderen, zorgen dat je ze kan zien hoeft niet, je moet maar weten dat ze er zijn in het donker, fietspaden zijn zeker niet voor hun, eenrichting ook niet, rechts aanhouden zeker niet en voetpaden/zebrapaden zijn hun terreir en exclusief voor hun.

Eikels, allemaal eikels.

Hier nog *nivo 3 ?

*niveau
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Hier nog *nivo 3 ?

*niveau
    wel leuk beschilderde roadblocks of valt dit onder grafiti en is het ongepast?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Ik woon zelf in W-Vlaanderen,maar geen origine van daar.
    Dat die mensen een probleem hebben met een G en een H in hun uitsprak is allang gekend.
    Maar dat als ze iets typen een H door een G gaan vervangen,dat is er toch iets over.
    NB:Shoot vandaag in de busag 82 onderaan foto's RECGHTS.
    Zullen het maar op en foutje houden ???
    Laatst gewijzigd door demuro; 9 februari 2018 om 13:22

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Dat die mensen een probleem hebben met een G en een H in hun uitsprak is allang gekend.
    Maar dat als ze iets typen een H door een G gaan vervangen,dat is er toch iets over.
    Wuk doej vandahe ? : Zahen

Zaghen zeker ,wuk doe je mit zo'n stroentweer.

Hier nog nivo 3 ?
    Wat mij wel opvalt is dat er wel veel CNG bussen rijden ! Deed mij denken aan dit .
    George Orwell
    Worldometers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Ik woon zelf in W-Vlaanderen,maar geen origine van daar.
    NB:Shoot vandaag in de busag 82 onderaan foto's RECGHTS.
    Zullen het maar op en foutje houden ???
    Verweet de pot de ketel niet op schrijffouten ?
    Ik zou niet weten waar ergens dat werelddeel, of is het een landsdeel ligt.
    West-Vlaanderen ken ik daarentegen wel.
    En agina ken ik al evenmin. Nog steeds een blanco na een dubbele punt en eveneens na een komma

Terzijde. We hebben geen probleem met de h. We zijn erin geslaagd het alfabet van 26 op 25 karakters te brengen. En wiedere vloaminh, behripn oes zoender ondertietels
    Laatst gewijzigd door Wim.Vanmaele; 11 februari 2018 om 19:14

En hoe spreken de Duitsers de G uit?
    KH of KG?

Ene wiender spreek'n wel ne H en ne G ut, mo dreste van vloander'n whoer'n da verskil nie.
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS[/B] | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6

Regels voor berichten