Pagina 5 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 149

Standaard Nieuwjaarszagemannentopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Tja, als de politiek met zo'n onnozelheid op de proppen komt dan moet je niet verschieten dat bepaalde bedrijven daar gretig van gebruik maken.
    Stop ermee man, het wordt belachelijk.

Probeer eerst eens de juiste context van deze regel te begrijpen zonder steeds alles zo slecht mogelijk te maken.
    Als je altijd de slechts mogelijke situatie voor ogen houdt, dan kan het niet anders dan dat je een pessimist bent.

Die regel bestaat voor mij ook hoor, die is voor iedereen hetzelfde ... maar slechts één persoon op dit forum begint daar steeds opnieuw over.

Edit: Geef eens eerlijk aan hoe vaak je vorig jaar effectief 48 uur op een antwoord moest wachten.
    Laatst gewijzigd door VerSeg; 14 januari 2018 om 09:36
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Standaard Re: Nieuwjaarszagemannentopic

Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
    Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
    Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
    Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
    Ik heb een hekel aan bejaarden gehad in 2017, en waarschijnlijk ook in 2018....omdat bejaarden altijd aan alles en iedereen een hekel hebben, en ik een hekel heb aan mensen die aan alles en iedereen een hekel hebben....in elke wachtzaal waar je zit zitten er wel altijd een stel "ouderen" te klagen over de huidige generatie, of dat de mensen niet meer willen werken, of over de jeugd van tegenwoordig, etc...
    Terwijl ze er eigenlijk zelf voor een groot deel voor gezorgd hebben dat mensen de dag van vandaag veel langer en voor veel minder moeten gaan werken....
    Ofwel staan ze om vijf uur 's avonds aan de kassa van een superdrukke supermarkt te betalen met alle vijf en twee centjes die ze nog gevonden hebben terwijl ze een hele dag tijd hebben gehad....
    Ofwel rijden ze tegen 30 per uur overal rond, frustreren ze een lange rij achterliggers maar verkondigen wel aan iedereen dat ze zeer veilig met de auto rijden...een hekel heb ik aan zulke bejaarden...
    Als je zo denkt dan ben je niet ver af er zelf een te zijn/worden

Men schrijven als men mijn bedoelt, is voor eens. Zinnen zonder interpuncties en/of hoofdletters.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Die kans is enorm groot

D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

Thumbs up Re: Nieuwjaarszagemannentopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Zo denk ik er ook over.
    Er is nog zo'n aloud spreekwoord dat zegt : het verstand komt met de jaren.
    Laatst gewijzigd door enero; 14 januari 2018 om 14:18
    Leeft en LAAT LEVEN !

Zo jong en nu al zo zeuren....

Mails, antwoorden en vragen op diverse fora waarbij we vooral diest worden gemaakt met welk toestel de boodschap werd opgesteld en uiteindelijk verzonden.
    Je kan banners mijden op je browsers, de rommel en ongevraagde reclame van één of ander Idinges met één of andere app kunnen we niet tegen houden.

Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Zo denk ik er ook over.
    Er is nog zo'n aloud spreekwoord dat zegt : het verstand komt met de jaren.
    Alleen weten we niet of en wanneer die jaren komen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Alleen weten we niet of en wanneer die jaren komen.
    Het kan ook "niet met de jaren komen"...
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Mails, antwoorden en vragen op diverse fora waarbij we vooral diest worden gemaakt met welk toestel de boodschap werd opgesteld en uiteindelijk verzonden.
    Je kan banners mijden op je browsers, de rommel en ongevraagde reclame van één of ander Idinges met één of andere app kunnen we niet tegen houden.

Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
    Het is nochtans poepsimpel om die “Verzonden vanaf...” weg te laten. Je moet gewoon in je instellingen gaan. Ik heb dat daar voor mijn mailprogramma’s vervangen door: “Met vriendelijke groeten”, gevolgd door naam en adres.

Edit: Geef eens eerlijk aan hoe vaak je vorig jaar effectief 48 uur op een antwoord moest wachten.
    NOOIT.
    Omdat ik op zo'n belachelijke voorstellen zeker nooit inga. Ik geef mezelf geen (mogelijks) 48 uur huisarrest bij mij thuis of bij iemand die mij ter hulp roept. Een uurtje wachten, gezellig bij een koffie of een pintje zou nog kunnen.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    NOOIT.
    Omdat ik op zo'n belachelijke voorstellen zeker nooit inga. Ik geef mezelf geen (mogelijks) 48 uur huisarrest bij mij thuis of bij iemand die mij ter hulp roept. Een uurtje wachten, gezellig bij een koffie of een pintje zou nog kunnen.
    Eigenlijk geef je daarmee aan dat je zit te klagen over iets dat zich nog nooit heeft voorgedaan.
    Zoals gewoonlijk.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Het is nochtans poepsimpel om die “Verzonden vanaf...” weg te laten. Je moet gewoon in je instellingen gaan. Ik heb dat daar voor mijn mailprogramma’s vervangen door: “Met vriendelijke groeten”, gevolgd door naam en adres.
    Pol, kan ik dat bij iedereen doen ?

Met vriendelijke groeten: Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet.
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    kan ik dat bij iedereen doen ?
    Normaal kan je dat aanpassen onder "handtekening" in je mail programma.
    BD0473BE / www.nete.be

"Verzonden vanaf mijn desktop met de vingers ingetoetste tekst via het klavier en verstuurd met behulp van de browser via het netwerk Telenet", gevestigd te Mechelen .....
    vul aan ....
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

GSM providers (uitgezonderd MV) die er (zo goed als zeker "bewust") niet in slagen een verbruiksmeting aan te bieden die naam waardig. Ik bedoel dan aanpassen na enkele seconden (zoals MV) ipv uren of zelfs tot 24 uur later.
    BD0473BE / www.nete.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Het kan ook "niet met de jaren komen"...
    of allen de jaren komen maar......
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Mensen die continu over alles moeten klagen en zagen en van een mug een olifant maken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Mensen die continu over alles moeten klagen en zagen en van een mug een olifant maken.
    It’s not me....

Ik stel voor een Belgium Digital Image Artist of the Year Award in te stellen.
    Galakleding en uitnodiging verplicht.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Ik stel voor een Belgium Digital Image Artist of the Year Award in te stellen.
    Galakleding en uitnodiging verplicht.
    Oh No

..........
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    It’s not me....
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Er zijn ook mensen die zeggen wanneer je aan hen vraagt: 'hoe gaat het er mee'. antwoorden met: 'ik mag niet klagen'. Dat is heel erg want we mogen toch al zo weinig en dan mogen we ook nog niet klagen.
    We moeten hen aanklagen van wie we niet mogen klagen.

Ik kijk voor de eerste keer in dit draadje en ga meteen naar de laatste pagina en dan lees ik zo'n lullig gedoe.
    Jij gaat nooit oud worden of zo? Of ben je nu echt zo naïef te denken dat je eeuwig jong zult blijven?
    En zoals jij hier lult hebben wij, de bejaarden, schijnbaar en jammer genoeg ons gelijk hé.
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste

Regels voor berichten