Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 149

Standaard Re: Nieuwjaarszagemannentopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik ga de deuren van mijn auto simoniseren. Morgen ga ik er stootstrippen op kleven.
    Ik zet mijn auto altijd ver uit de buurt van andere auto's, om schade door openzwaaiende deuren te vermijden (de parkeerplaatsen zijn hier veel te smal).
    Eergisteren nog om 9h, zet ik mijn auto als eerste in het midden van een lege parking van 200 op 300 meter.
    Daardoor moest ik 100m te voet gaan, terwijl je ook nog vlak voor de deur van het shopping center kon staan.
    Een half uur later kom ik terug en er staan een stuk of tien auto's op de parking.
    Die stonden allemaal rond mijn auto, terwijl er nog duizend andere plaatsen waren.
    En zo is't altijd hetzelfde. Ik denk dat er een sterke magneet in mijn auto zit.
    Of misschien heeft dat iets met kuddegeest te maken.
    .
    Auto's zijn zoals koeien en veel homo sapiens, kuddedieren, ze kruipen altijd samen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
    Auto's zijn zoals koeien en veel homo sapiens, kuddedieren, ze kruipen altijd samen
    Dit vat het mooi samen ! https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc sorry in het engels voor de allergieën.

Ik ga de deuren van mijn auto simoniseren. Morgen ga ik er stootstrippen op kleven.
    Ik zet mijn auto altijd ver uit de buurt van andere auto's, om schade door openzwaaiende deuren te vermijden (de parkeerplaatsen zijn hier veel te smal).
    Eergisteren nog om 9h, zet ik mijn auto als eerste in het midden van een lege parking van 200 op 300 meter.
    Daardoor moest ik 100m te voet gaan, terwijl je ook nog vlak voor de deur van het shopping center kon staan.
    Een half uur later kom ik terug en er staan een stuk of tien auto's op de parking.
    Die stonden allemaal rond mijn auto, terwijl er nog duizend andere plaatsen waren.
    En zo is't altijd hetzelfde. Ik denk dat er een sterke magneet in mijn auto zit.
    Of misschien heeft dat iets met kuddegeest te maken.

Mijn ventieldopjes zijn dit jaar al 2 keer gestolen op een parking. Ik heb er dan maar nieuwe van den Action (4 voor 1€) op gezet, en nog een pakje in reserve gekocht.
    Kleine correctie : "simoniseren" bestaat niet meer, nu is dat "polieren of polijsten"
    Een van de redenen waarom wij in Zuid Frankrijk er niet met onze wagens naartoe gaan is omwille van de totaal andere cultuur/redenering waarmee de Fransen auto rijden. Toen wij daar een kleine en zeer goed onderhouden wagen overnamen, volgens mijn normen uitzonderlijk voor een Fransman, zei de vroegere eigenaar mij : "de enige schade die aan de wagen is zal ergens een schram aan de bumper of aan een deur zijn". En inderdaad, de achterbumper had er wel een paar schrammetjes en een veeg. Dat is daar de normaalste zaak van de wereld. Bumpers van de wagen worden daar echt geïnterpreteerd als 'pare-chocs'. Het kleinste parkeergaatje wordt er benut. Wie voor en achter staat moet het soms ontgelden. En reclameer daar vooral niet over, want je bent de peer. Nog niet ondervonden, maar het is mij toch al een paar keer duidelijk gemaakt door hen die het wel al hebben meegemaakt.
    Ik moet echter wel vaststellen dat de Fransen op gebied van logisch denken soms wel een stapje vooruit zijn. In de ondergrondse parking zijn de standplaatsen meestel schuin getekend, in de richting vanwaar je aankomt dus. Dit laat je de kans steeds wat dieper te gaan staan om zodoende wat meer bescherming te genieten voor openslaande deuren en dergelijke.
    En ja, sommige auto's trekken meer aan dan andere.
    Laatst gewijzigd door enero; 7 januari 2018 om 16:40
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Dit vat het mooi samen ! https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc sorry in het engels voor de allergieën.
    En het klopt nog ook.
    Laatst gewijzigd door enero; 7 januari 2018 om 17:27
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Dat is nu precies wat ik bedoelde. Ik ben zo te zien niet de enige die zich eraan ergert.

Nog eentje: websites en advertenties van winkels waar geen adres of openingsuren opstaan. Niet te verwonderen dat er niemand komt hé.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Kleine correctie : "simoniseren" bestaat niet meer, nu is dat "polieren of polijsten"
    Er is een verschil tussen simoniseren en polieren :

Wij merken dat door veel mensen gedacht wordt dat Simoniseren hetzelfde is als Polijsten of Polieren,
    maar niets is minder waar … Simoniseren en Polijsten is absoluut NIET hetzelfde !
    http://www.naxcar.be/faq-naxcar/polijsten/

Nog eentje: websites waarop er dag, uur en plaats van een evenement vermeldt staat maar geen jaartal!
    Of: Affiches voor een evenement waarop alles keurig vermeldt staat, behalve het adres.
    "To eat well in England you should have a breakfast three times a day." (W. Somerset Maugham)

En dan de Belgische sites voor een groot deel, verwijzen naar merken, maar een echte shop nada, of neem contact met ons op ? Geen kans om te vergelijken, en dan maar klagen, Ik krijg de indruk dat de prijs setting best voor de collega verborgen blijf. 90% kom je op een NL site uit. Ga je dieper ja lap, ik heb dat wel, maar geen prijs ??

Er is een verschil tussen simoniseren en polieren :

http://www.naxcar.be/faq-naxcar/polijsten/
    Weeral bijgeleerd.

Ik wist dat die producten bestaan, maar dat men dat nog zo benoemt is mij dus omgaan. Dit zijn dus middeltjes om kleine imperfecties met fillers te bewerken.
    Laatst gewijzigd door enero; 10 januari 2018 om 13:10
    Leeft en LAAT LEVEN !

Alé, toch eentje gezien ik mij goed in mijn vel voel : De call centra die je te pas en te onpas, en dan nog tijdens de werkuren voortdurend "lastig vallen".
    Leeft en LAAT LEVEN !

Weeral bijgeleerd.

Ik wist dat die producten bestaan, maar dat men dat nog zo benoemt is mij dus omgaan. Dit zijn dus middeltjes om kleine imperfecties met filters te bewerken.
    Maar ik heb mij waarschijnlijk laten beïnvloeden door deze uitspraak uit de mond van een ex-medewerker van het Wax-it bedrijf. Dit werd ons ook duidelijk gemaakt tijdens één van de workshops omtrent polijsten ter plaatse. Maar goed, het woord bestaat dus nog steeds en blijkbaar willen sommigen van die naam voor eens en altijd af...

"
    imoniseren: hoe graag ik de term ook hoor (hence the name), is een volledige foute aanduiding.
    Simonis is één van de slechtste merken die ik ken. Zeker naar lak product toe.

Noem het gewoon polieren, of waxen, of opblinken, maar alstublieft niet simoniseren

Als je onder 'simoniseren' polieren verstaat, dan is een machine aangeraden.

"
    Leeft en LAAT LEVEN !

Mannen die in een zagevententopic het over het wassen van hunne bak hebben ... Bestaat toch een afzonderlijk topic voor en indien niet, maak er eentje aan ...
    Eindeloos "off topic" gaan, dat stoort me.
    Euh, wanneer moeten we onze winterbanden vervangen ?
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Mannen die in een zagevententopic het over het wassen van hunne bak hebben ... Bestaat toch een afzonderlijk topic voor en indien niet, maak er eentje aan ...
    Eindeloos "off topic" gaan, dat stoort me.
    Oei, oei, of hoe je de titel van zageman kan verdienen... 't gaat hier snel.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Alle publiciteit op internet dat gebaseerd is op trackers (koekskes) ... je krijgt altijd publiciteit voor iets dat je net gekocht hebt.
    Eigenlijk dom, ze zouden net deze niet meer moeten tonen mits je het al gekocht hebt.

Je koopt iets op CB, je krijgt weken hetzelfde te zien in reclame bij andere leveranciers.
    Je zoekt online een handleiding, je krijgt weken te zien waar je het product kan kopen.

Ooit al publiciteit in banners of pop-ups gezien van iets dat je nog niet gekocht hebt en waar je de zoektocht nog voor moet beginnen?

Te gek voor woorden en puur geld- en tijdverspilling.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Enkel vervangen als ze versleten zijn.
    Als het warmer (graad of 6 a 7) wordt moet je ze wisselen met zomerbanden.

--
    map.
    T.T.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ooit al publiciteit in banners of pop-ups gezien van iets dat je nog niet gekocht hebt en waar je de zoektocht nog voor moet beginnen?
    Ja, maar die dingen zijn niet echt "te koop".

Je kan al jaren niet meer zappen zonder een kookprogramma te passeren. Die koks hebben het dan altijd over groentjes
    Groentjes zijn voor mij nog altijd onervaren personen.
    Op restaurant dezelfde trend. "Wilt u nog wat frietjes, aardappeltjes of kroketjes ?"
    Neen, ik wil frieten of kroketten. De verkleinwoorden mogen ze in hun holle tand steken.
    En hier op het forum hebben ze het over: welk lenske is hij gemaakt, fotokes, portretje.

Je kan al jaren niet meer zappen zonder een kookprogramma te passeren. Die koks hebben het dan altijd over groentjes
    Groentjes zijn voor mij nog altijd onervaren personen.
    Op restaurant dezelfde trend. "Wilt u nog wat frietjes, aardappeltjes of kroketjes ?"
    Neen, ik wil frieten of kroketten. De verkleinwoorden mogen ze in hun holle tand steken.
    Merciekes...!
    Leeft en LAAT LEVEN !

Merciekes...!

Al dat ge - ça va oep den *telesivie ergert mij nog meer

(wat betreft kleine irritaties) er zijn ergere, dat weet ik wel ...)

(*dixit Theo Vandenbosch)
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Of : "ik heb zoiets van..."
    Leeft en LAAT LEVEN !

Of : "ik heb zoiets van..."
    Vuil op mijn auto?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Firma"s , instellingen, politiek, met non nieuws, om in het nieuws te geraken, zo iets van, kijk wij zijn hier ook !

Alé, toch eentje gezien ik mij goed in mijn vel voel : De call centra die je te pas en te onpas, en dan nog tijdens de werkuren voortdurend "lastig vallen".
    Ik zeg dan "minuutje", en zet die mannen in de wacht tot ze zelf afhaken.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ik zeg dan "minuutje", en zet die mannen in de wacht tot ze zelf afhaken.
    Ik vraag hen soms of ze onder de middag of 's avonds na 19u willen terugbellen. Ik hoor dan niks meer.
    Of soms eens : "U bent aan het werk meneer of mevrouw ?" wel "ik ook"....
    Leeft en LAAT LEVEN !

Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste

Regels voor berichten