Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Ik heb een gruwelijke hekel aan de mode term en die je vaak in de media hoort van bekende mensen die zo graag over zichzelf praten: 'je zelf zijn'. Blijkbaar lijden bekende Nederlanders en Belgen aan de geestesziekte dat ze denken een ander te zijn.

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Je kan al jaren niet meer zappen zonder een kookprogramma te passeren. Die koks hebben het dan altijd over groentjes
      Groentjes zijn voor mij nog altijd onervaren personen.
      Op restaurant dezelfde trend. "Wilt u nog wat frietjes, aardappeltjes of kroketjes ?"
      Neen, ik wil frieten of kroketten. De verkleinwoorden mogen ze in hun holle tand steken.

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        In dezelfde categorie: “vergeten” groenten.
        Het is niet omdat ze in de commercie zelden te koop staan dat ze vergeten zijn.
        Mijne moestuin staat er al jaren vol mee...

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Het gezanik en het gezwans indien er een nieuwe camera wordt aangeboden, plots alle andere geen kneet meer waard zijn en nergens nog voor dienen.
          De teneur dat indien je met een toestel zit van de vorige lancering of nog vroeger, je plots helemaal geen goede foto's meer kan nemen ...
          Het steeds weer melden bij de topic dat het met dit of dat of nog iets anders werd opgestuurd ...
          Het steeds weer moeten vermelden met welk type camera, welk type lens, welke vinger ... je die foto hebt gemaakt. DIe info mag best in de exif, maar hoeft daarom niet steeds expliciet gegeven.
          Ik zie een foto graag omdat hij goed in elkaar zit, me aanspreekt ... Of ie dan met eens tekkendoosje of met de duurste camera werd genomen doet er niet toe.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Ik erger mij aan de gedachte dat na al dat moois van de warmste week, er plots weer megaveel aandacht wordt geschonken aan de zere knie of kuit van één of ander overbetaalde voetballer.
            De hypocrisie van onze nationale zender en bijhorende presentatoren ten top.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Ik erger mij aan de gedachte dat na al dat moois van de warmste week, er plots weer megaveel aandacht wordt geschonken aan de zere knie of kuit van één of ander overbetaalde voetballer.
              Of over een voetballer die een feestje heeft gehad en hiervan beelden op social media heeft geplaatst.
              Dat mocht niet van de voetbalbond en nu moet hij 100.000€ boete betalen, wat overeenkomt met 1/3 van zijn maandsalaris.

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Dat men geen Vlaams of Nederlands meer kan spreken zonder in elke zin tien ver-Engelsde woorden tussen te lappen.
                Ik heb het dan niet over gebruikelijke woorden zoals website, e-mail of dergelijke maar ook Nederlandstalige woorden die men met een overdreven Engelse toon gaat uitspreken.
                Vooral op VTM kennen ze er wat van, meer specifiek in het nieuws is dat zeer erg.
                Sommigen denken dat ook in het Nederlands een i als een overdreven aaiii uitgesproken moet worden, wat voor de meest belachelijke uitspraken zorgt.
                Reden waarom ik steeds minder naar die zever kijk of luister.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  dat dit enkel een zagemannen topic is net of er geen zagevrouwen bestaan
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    dat dit enkel een zagemannen topic is net of er geen zagevrouwen bestaan
                    Bestaan er dan vrouwen die niet zagen?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Dat men geen Vlaams of Nederlands meer kan spreken zonder in elke zin tien ver-Engelsde woorden tussen te lappen.
                      Ik heb het dan niet over gebruikelijke woorden zoals website, e-mail of dergelijke maar ook Nederlandstalige woorden die men met een overdreven Engelse toon gaat uitspreken.
                      Vooral op VTM kennen ze er wat van, meer specifiek in het nieuws is dat zeer erg.
                      Sommigen denken dat ook in het Nederlands een i als een overdreven aaiii uitgesproken moet worden, wat voor de meest belachelijke uitspraken zorgt.
                      Reden waarom ik steeds minder naar die zever kijk of luister.
                      Ik erger mij er niet aan maar verbaas me wel dat bijna alle titels die hier op BD aan een geplaatste foto toegekend wordt een engelstalige is.
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                        Ik erger mij er niet aan maar verbaas me wel dat bijna alle titels die hier op BD aan een geplaatste foto toegekend wordt een engelstalige is.
                        Dat is ook zo iets.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Dat men geen Vlaams of Nederlands meer kan spreken zonder in elke zin tien ver-Engelsde woorden tussen te lappen.
                          Ik heb het dan niet over gebruikelijke woorden zoals website, e-mail of dergelijke maar ook Nederlandstalige woorden die men met een overdreven Engelse toon gaat uitspreken.
                          Vooral op VTM kennen ze er wat van, meer specifiek in het nieuws is dat zeer erg.
                          Sommigen denken dat ook in het Nederlands een i als een overdreven aaiii uitgesproken moet worden, wat voor de meest belachelijke uitspraken zorgt.
                          Reden waarom ik steeds minder naar die zever kijk of luister.
                          En zelfs in Frankrijk beginnen ze dat te doe Freddy. C'est cool..., hashtag, beach, lunch. En als ze het dan op zijn frans uitspreken wordt het helemaal te gek : zapper, l'air-bag, faire le forcing...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #43
                            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Terwijl we toch bezig zijn: al die topics met van die titels die niets zeggen zoals "vraagje", "help", "wat te doen". Hoeveel tijd en bandbreedte daarmee verspeeld wordt is ook niet te tellen.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                              Ze moeten in Hoboken niet te veel zagen over de verontreiniging. Dankzij de paar duizend Umicore aandelen die ik van de Hobokense fabriek heb, kan ik met mijn winst over 2017 voor mijn beide polsen een Rolex en een Breitling aanschaffen, en nog een IWC voor in mijn gilet er bovenop.
                              Ik vrees enkel dat mijn flessen Yquem niet lang genoeg zijn om ze er allemaal over tentoon te hangen.

                              Ik zal daarom een fles chianti moeten kopen https://www.etsy.com/listing/5368877...-glass-chianti
                              Dat er op fora zoals dit gestoeft wordt met beurswinsten is een veeg teken.
                              Kus ze met je twee handen en geef toe dat je geluk hebt gehad .

                              Comment


                              • #45
                                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                                Dat er op fora zoals dit gestoeft wordt met beurswinsten is een veeg teken.
                                Kus ze met je twee handen en geef toe dat je geluk hebt gehad .
                                Ge hebt de ironie er niet van gesnapt. Waarschijnlijk heb je de topics "aandelen" en "voor de echte horlogeliefhebbers" van de laatste 2 weken nog niet bekeken.
                                'k Zal er in 't vervolg nog 10 smileys extra bijzetten.
                                Last edited by notex; 7 januari 2018, 14:08.

                                Comment

                                Working...
                                X