|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Citaat:
|
Check via MacTracker welke Mac je precies hebt, en check dan hoeveel GB RAM je sowieso zou kunnen benutten.
Ik ga akkoord met vorige posters dat 1 GB RAM te weinig is voor (Snow) Leopard.
|
"Gewoon" geheugen zonder een gouden (jobs)randje zal toch ook wel werken in een Mac ?
BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD Pentax K20D / Panasonic TZ7 Pentax 18-250mm Limited | Pentax 10-17mm Fisheye | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1 Laatst gewijzigd door nete; 29 juli 2010 om 13:27 |
|
|||
|
Citaat:
En inderdaad, Crucial RAM heeft een goede reputatie. Persoonlijk koop ik altijd Kingston, maar da's gewoon omdat ik daar al altijd tevreden van geweest ben en dan blijf ik bij "m'n merk"... In elk geval, 2 of 3Gb zal een groter verschil maken dan je denkt tov je 1Gb.
|
Citaat:
|
Toch niet Theo. Ik heb hier een paar gouden tips gekregen die nader moeten onderzocht worden, maar ik krijg mijn IT-steun en toeverlaat (lees neef) niet aan de lijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een powermac van eind 2004 ook met CS4 en NX2 maar wel met 4GB ram en dat draait lekker maar NX2 is toch wel sowieso het traagste programma hoor. Mijn systeem is eigenlijk ook al wat te oud maar draait nog zo soepel. Ik weet niet hoe NX2 op een recente mac zou draaien. Als je veel met NX2 werkt zou ik toch 4 GB aanbevelen.
Nikon D300s + Nikkor 17-55mm f2.8 + Micro Nikkor 105mm VR f2.8 + Nikkor 50mm f/1.8D AF Nikkor + Nikkor 70-300mm f3.5-5.6G IF-ED VR + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX Zoom-Nikkor + SB 800 Laatst gewijzigd door Ief; 29 juli 2010 om 20:23 |
|
||||
|
En ik net nog posten dat er zelfs in de MAc Pro nog videokaarten zaten die niet eens meer bij de pcboer te krijgen zijn...
![]() ![]() Bij deze een inhaalbeweging dus. En zoals gezegd: consolespelen zien er op een HDready LCD gelikt uit, maar die moet je eens op een 24" aan een pc zien, in volle resolutie met anisotropische filtering, anti-alias,... en alle effecten op max. EN die hardware? HD is van belang, reden waarom ik een setje Velociraptors in Raid 0 heb draaien. Heb nu onboard graphics en ene losse kaart. En ik heb een slot vrij. Dus als ik één dezer een recente radeon bij inplug, heb ik extra GPU Power + de bestaande nog. Kan je emt een Mac ook niet zomaar. Wel fijn dat ze steviger materiaal voorzien, alleen is de prijs ook weer navenant hé. Heb je wel 2 quadcores draaien. natuurlijk, en om dat in elkaar te steken lopen de prijzen in pcland ook aardig op.
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |