Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw smoelenboek...!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

    Allez hup, ik zal er mij ook maar eens bij zetten

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Allez hup, ik zal er mij ook maar eens bij zetten
      Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld. Alleen iets minder kaal.
      Een beetje ouder. Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan.

      Comment


      • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld. Alleen iets minder kaal.
        Een beetje ouder. Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan.
        Ik had mij ook eender iemand anders voorgesteld.Wel makkelijk voor het BD feest dan weet je meteen wie je voor je hebt..
        Dus laat die smoelen maar verder komen hé?

        Ik heb daar vorig jaar zo lang rondgelopen en maar een handvol mensen herkend hoor..op Bouk na dan..Die had ik dadelijk in de smiezen..Maarja daar kon je oon niet langs kijken. Het was net Elvis die binnenkwam..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          ...Het was net Elvis die binnenkwam..
          Inclusief die vetkuif!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld:

            Alleen iets minder kaal.
            Een beetje ouder.
            Ook wat dikker.
            Zelfs bruiner.
            En met geen witte sokken aan.
            heel sterk?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

              Alle voorruit, ik ga ook mee doen
              Eén van de weinige foto's van mezelf, ik sta liever aan de andere kant van het bakske

              Mvg. Renzowoef
              Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

              Comment


              • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Zeker dat het geen Gang-bang bal was??
                Grapje hé?
                you don't want to meet their brothers
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment


                • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                  hoho, goed kijken he ? Witte kousen ?!
                  Alleen vraag ik mij af, hoe stelt men zich aan de hand van posts op BD voor hoe kaal, dik, of bruin men is ?
                  Dat bruin, kan ik mij nog voorstellen, gezien mijn laatste posts
                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld. Alleen iets minder kaal.
                  Een beetje ouder. Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    hoho, goed kijken he ? Witte kousen ?!
                    Alleen vraag ik mij af, hoe stelt men zich aan de hand van posts op BD voor hoe kaal, dik, of bruin men is ?
                    Dat bruin, kan ik mij nog voorstellen, gezien mijn laatste posts
                    Ik had je eender voorgesteld met en baard en tenger lichaam..Ik weet niet hoe het komt maar das al van ik het begin..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                      Hierbij mijn zelfportretje
                      EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

                      Comment


                      • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        hoho, goed kijken he ? Witte kousen ?!
                        Alleen vraag ik mij af, hoe stelt men zich aan de hand van posts op BD voor hoe kaal, dik, of bruin men is ?
                        Dat bruin, kan ik mij nog voorstellen, gezien mijn laatste posts
                        Ach Danny, het is al ironie. Ik had gehoopt dat je dit begrepen had. Zelfs die witte
                        sokken was een plaagstoot van me. Sorry. Het was gewoon even zeggen dat ik me
                        wel vaker in mensen vergis zonder mensen voor ogen te hebben.
                        Zoals we vroeger in school al eens er op durfde te wedden dat de volgende auto een
                        rode was. En de volgende een witte. Terwijl er even later een oranje camion kwam
                        voorbij gereden.
                        Het is al een kwestie om de tijd te doden, om jezelf durven te lachen of belachelijk
                        te maken. Het is met de ernst van een bord dampende spaghetti.

                        Comment


                        • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                          Had het zo begrepen hoor... Had er beter nog een bijgezet

                          Grtz
                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Ach Danny, het is al ironie. Ik had gehoopt dat je dit begrepen had. Zelfs die witte
                          sokken was een plaagstoot van me. Sorry. Het was gewoon even zeggen dat ik me
                          wel vaker in mensen vergis zonder mensen voor ogen te hebben.
                          Zoals we vroeger in school al eens er op durfde te wedden dat de volgende auto een
                          rode was. En de volgende een witte. Terwijl er even later een oranje camion kwam
                          voorbij gereden.
                          Het is al een kwestie om de tijd te doden, om jezelf durven te lachen of belachelijk
                          te maken. Het is met de ernst van een bord dampende spaghetti.
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Die tweede zien we zelf wel, maar die eerste is zeker met een Canon gemaakt?
                            nope nikon D700
                            D700

                            Comment


                            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!



                              zal er mij ook maar bijzetten he, van dit jaar op de Lofoten

                              voor alle duidelijkheid: ik ben de middenste zak, achteraan hangt nog ne rugzak

                              der moet iemand de ezel spelen nietwaar
                              Last edited by guido1956; 16 september 2010, 09:46.
                              Sony RX10 Mark IV
                              nog een fijne dag verder!
                              Guido

                              Comment


                              • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht

                                [IMG] http://i54.tinypic.com/25iufjl.jpg [/IMG]

                                zal er mij ook maar bijzetten he, van dit jaar op de Lofoten

                                voor alle duidelijkheid: ik ben de middenste zak, achteraan hangt nog ne rugzak

                                der moet iemand de ezel spelen nietwaar
                                miljaar, daar zat ge toch op een schoon plekske, zou met plezier ezeltje spelen als 'k da te zien krijg
                                nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X