Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Netflix

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    inderdaad, die bedoelde ik

    Comment


    • #17
      Re: Netflix

      Er zijn inderdaad veel en interessante series op Netflix maar helaas bijna allemaal Amerikaans.
      Flikken was fantastisch maar Flikken Maastricht mis ik en dan die Engelse komische series ....... wanneer zullen die nog eens herhaald worden?
      Af en toe zit er wel een mooie film bij of een interessante documentaire maar dat is eerder uitzondering.
      Maar van € 7,00 per maand ga je nu ook geen honger lijden.
      Ik vind Netflix in ieder geval beter dan het Telenet aanbod, die trouwens veel en veel te duur is.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Netflix

        hier zit ook een fan van netflix en van het bingewatchen.
        En het zijn niet alleen amerikaanse series hoor, maar series als Arne Dahl, Dicte, Occupied, the bridge, happy valley,...

        Een tip: schrijf je in op de mailinglist netflixinbelgie.be om op de hoogte te blijven van verdwijnalarmen en nieuwe serief of films.

        peter

        Comment


        • #19
          Re: Netflix

          Beau sejour zit/zat ook op Netflix.
          Er is meer aanbod dan we tijd hebben om te bekijken.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #20
            Re: Netflix

            Ik ben sinds kort ook een Netflix gebruiker.

            Comment


            • #21
              Re: Netflix

              Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
              Ik ben sinds kort ook een Netflix gebruiker.
              Ik denk dat er nog iets achter stond
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #22
                Re: Netflix

                Wij hebben nu reeds al 2 maal 1 maand gratis netflix getest. 1 maal 2 jaar terug en een tweede maal in juli. We vinden het aanbod maar mager. We hebben hier ook telenet play more en vinden daar toch meer ons goesting op. Vooral de series van HBO worden hier opgevraagd. En deze heb je niet bij netflix.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #23
                  Re: Netflix

                  Ze gaan nog maar eens de prijs verhogen van het standaardabonnement. Dat gaat voortaan 11 euro kosten.

                  De series op netflix vind ik goed maar het filmaanbod is gewoon slecht.
                  Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: Netflix

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                    Ze gaan nog maar eens de prijs verhogen van het standaardabonnement. Dat gaat voortaan 11 euro kosten.
                    Nog maar eens?
                    Er komt €1 bij dus nu is het (voor ons) €10.99. Best nog steeds een mooie prijs voor het aanbod dat er is. Voor films kan het inderdaad beter maar recentere films zou de prijs waarschijnlijk meer opdrijven.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #25
                      Re: Netflix

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Nog maar eens?
                      Vorig jaar was er ook al een euro bijgekomen.
                      Dit stond nochtans in de mail die ik kreeg na de aankondiging van de prijsverhoging in 2015:

                      De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft.
                      Maar dat was dus maar voor 1 jaar...

                      Voor films kan het inderdaad beter maar recentere films zou de prijs waarschijnlijk meer opdrijven.
                      Ook het aanbod van oudere films is zeer beperkt.
                      Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                      Comment


                      • #26
                        Re: Netflix

                        Ik ben nog steeds bereid deze prijs te betalen als ik zie hoeveel programma's ik kijk met hoeveel personen.

                        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Re: Netflix

                          Eergisteren de app gestart en kreeg daarin de aankondiging dat de prijs omhoog zou gaan.
                          De enige knop die erbij stond om dat te sluiten was OK.
                          Beetje bizarre formulering want als men dat sluit, dan krijgt men 1 seconde later een mail om je nieuw gekozen formule te bevestigen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X