Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Ja ... taks op uw toestel, taks op uw geheugenkaartje, taks op uw HD, taks op uw DVD, taks op uw BU, taks op uw memory-stick, taks op uw DVD-brander, taks op uw weergavetoestel (wat het ook is), ...
Ge betaalt nogal dikwijls dezelfde taks om uw eigen fotokes te bekijken.
ik moet nu ook meer betalen voor mijn backups (en ik moet volgend jaar 2 nieuwe discs kopen)
in januari bestellen en je ontkomt nog, trouwens harde schijven kosten toch niets meer (slechts 150€ voor 2Terrabyte is nu niet bepaald duur te noemen)
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Gelukkig heb ik pas nog twee extra externe schijven gekocht ... ik kan weer een tijdje verder, blijkbaar moet hun put van 1,2 miljard dringend gevuld worden ... ik vraag mij af waar ze volgend jaar nog allemaal mee afkomen
Tja moest er van komen he. Wie koopt er nog cassettes? Wel jammer dat iedereen hieraan mee moet betalen, ook iemand die een harde schijf enkel gebruikt als backup van zijn eigen foto's.
Wel jammer dat iedereen hieraan mee moet betalen, ook iemand die een harde schijf enkel gebruikt als backup van zijn eigen foto's.
Mir
Inderdaad, ik heb ondertussen vier externe schijven, en die worden alleen maar gebruikt om mijn RAW's, de bewerkte jpg's en backup van sites die ik zelf gemaakt heb bij te houden ... dus er staat helemaal niets van iemand anders op, waarom moet ik dan rechten hierop betalen
We zullen maar sociaal zijn zeker, zit toch niets anders op dan te betalen
We zullen maar sociaal zijn zeker, zit toch niets anders op dan te betalen
Er is ook nog het buitenland. Ik gebruik weinig CD/DVDs maar wat ik hier heb liggen komt niet uit Belgische shops. Nu gaan we voor andere opslag dezelfde weg op, door het lagere BTW tarief was het meestal toch al goedkoper.
Comment