Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'n bezoekje station As

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'n bezoekje station As

    men zegt dat je er mooie foto's kunt maken, dus ben ik daar gisteren (Pasen) wat communiefoto's gaan maken...

    Als er veel volk is, is dat niet te doen....
    er staan overal wagens geparkeerd die de achtergrond verpesten...
    er staan 'n paar wagons waar je eventueel binnen kunt, maar daar moet je voor betalen:
    voor de eetwagon 15 euro...die stond toevallig open dus ik deed gewoon of ik gek was(niet zo moeilijk voor mij)
    toen ging ik naar de slaapwagon...er kwamen daar juist mensen uit die zeiden"je moet 't vragen maar daar zit toevallig 'n vrouw die de bedden aan maken is"
    ik dus aan de buitenkant die vrouw zoeken en liet mijn camera zien en vroeg of we binnen mochten...
    die bewuste dame kwam buiten aan de deur en schreewde "DAT IS 20 EURO MR"...Ik viel bijna achterover...
    "is dat niet 'n beetje veel" vroeg ik ?
    - "dan moet je maar gaan klagen bij 't bestuur"(ook op 'n schreewende toon)
    Je mag dus wel gratis kijken, maar foto's maken kost 20 euro...tis nog niet eens de moeite waard imo.
    Die wagon staat juist tegenover het perron waar nu het terras staat...dus ik schreeuw naar het terras en zei hetzelfde "voor de mensen die het nog niet moesten gehoord hebben ....het is 20 euro... "

    ik vind het jammerlijk genoeg 'n tegenvaller. ik ken dat station al heel lang maar nu is het gewoon 'n toeristische trekpleister...

    het enige positieve is wel dat ik er toch mooie foto's heb kunnen maken, maar ik vind dat je erg beperkt bent in creativiteit...

  • #2
    Re: 'n bezoekje station As

    Een en ander had je vooraf kunnen vinden&bevragen:


    Verder kan ik ook helemaal niet tegen schreeuwen...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: 'n bezoekje station As

      Ik ben daar ook eens op een soort "Open Dag" geweest en toen hing daar een lijst met die prijzen op, ik vond dat toen ook al erg duur maar het is en blijft toch je eigen keus of je het doet of niet.
      Ik heb toen een andere locatie gezocht (en gevonden) en het probleem was opgelost.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: 'n bezoekje station As

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Een en ander had je vooraf kunnen vinden&bevragen:


        Verder kan ik ook helemaal niet tegen schreeuwen...
        Ziet er wel leuk uit, die paas rit , mag volgend jaar bij waar naar toe staat
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: 'n bezoekje station As

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Ziet er wel leuk uit, die paas rit , mag volgend jaar bij waar naar toe staat
          Vertaal dat 2de gedeelte van jouw zin eens voor de mensen jdm
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: 'n bezoekje station As

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Vertaal dat 2de gedeelte van jouw zin eens voor de mensen jdm

            Bovenstaande link, van het station van As mag volgend jaar, bij waarheen vandaag (rubriek op bd, voor als men eens buiten chit chat geraakt ) gepost worden. (wat op voorhand), ziet er me interessant uit voor pasen, eens met een stoomloc mee, en wat brunchen.... (en ja de brunch van vandaag zat er nog in toen ik voorgaande schreef )


            Kolenspoor, staat er niet expliciet vermeld, maar 'k hoop dat het een stoomtreintje is
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: 'n bezoekje station As

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Bovenstaande link, van het station van As mag volgend jaar, bij waarheen vandaag (rubriek op bd, voor als men eens buiten chit chat geraakt ) gepost worden. (wat op voorhand), ziet er me interessant uit voor pasen, eens met een stoomloc mee, en wat brunchen.... (en ja de brunch van vandaag zat er nog in toen ik voorgaande schreef )


              Kolenspoor, staat er niet expliciet vermeld, maar 'k hoop dat het een stoomtreintje is
              Wij verstaan ons
              Voetbal supporters (die van Genk dus) gaan wel eens met zo'n treintje naar het voetbal.

              Kijk daar eens:
              Fietssnelweg van de toekomst, dwars door het verleden. Van Beringen naar Maasmechelen. Langs mijnschachten, topnatuur en innovatieve hotspots. Het Kolenspoor brengt je in de toekomst door 7 gemeenten, over een state of the art fietssnelweg.


              Denk niet dat het stoomtreintje is....
              Zie ook de foto in de header van de site.
              Last edited by theokus; 9 april 2007, 19:20.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: 'n bezoekje station As

                Nog verwarrender is dat je, als je communiefoto's wil maken, 20 euro betaald met een 'echte' fotograaf, en 'maar' 10 euro als je zelf de foto's maakt.

                Voor een trouw wordt het nog gortiger, dan vragen ze vijftig euro.
                En dat allemaal voor dezelfde omgeving, en ze moeten er even veel voor doen: niets.

                Maar dat moet je dus wel alleen betalen als je IN de treinen foto's wil maken, dacht ik. Buiten is het gratis.

                Comment


                • #9
                  Re: 'n bezoekje station As

                  Oorspronkelijk geplaatst door iO Bekijk bericht
                  En dat allemaal voor dezelfde omgeving, en ze moeten er even veel voor doen: niets.
                  Wie is er dan aanwezig en maakt je de deuren open e.d.
                  Voor een groep vrijwilligers is dat toch een mooie gelegenheid om wat in de clubkas te krijgen denk ik.
                  Als een beroepsfotograaf te duur is met soms honderden euro's dan moeten we toch niet moeilijk doen over een paar tientjes en anders - wat ik al eerder schreef - op zoek gaan naar een andere (gratis) locatie.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: 'n bezoekje station As

                    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    Wie is er dan aanwezig en maakt je de deuren open e.d.
                    Voor een groep vrijwilligers is dat toch een mooie gelegenheid om wat in de clubkas te krijgen denk ik.
                    Als een beroepsfotograaf te duur is met soms honderden euro's dan moeten we toch niet moeilijk doen over een paar tientjes en anders - wat ik al eerder schreef - op zoek gaan naar een andere (gratis) locatie.
                    Ben ik het mee eens Jan.
                    De treinen hebben ook technisch onderhoud nodig en moeten gepoetst worden.
                    En er zijn nog andere kosten
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment

                    Working...
                    X