Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Munt slaan uit eigen panne.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Munt slaan uit eigen panne.

Onlangs had een bekende telecomoperator een grote panne.
    Vorige week kreeg ik een aanbod voor een tegemoedkoming.
    Ik heb meteen mijn nummer ingegeven via de link in het bericht want men krijgt niet elke dag cadeaus van gsm-operators. Het voorstel was 5 euro belwaarde die in één maand moest opgebruikt worden. Een beetje korte periode voor iemand die heel weinig belt, maar ach... het is toch gratis. Tot mijn grote verbazing krijg ik enkel 5 euro gratis als ik ook eerst voor 5 euro herlaad. Dan vraag ik mij af: wat geeft mijn operator cadeau en wat win ik hierbij? Hoe je toch nog munt slaat uit je eigen stommiteiten.

Re: Munt slaan uit eigen panne.

HAHA, so typical. Wat had je gedacht. Zo zijn ze wel die telecombedrijven.

Heb een gelijkaardige ervaring bij mijn vorige gsm operator gehad.

Tuurlijk is het schandalig, een tegemoetkoming moet mijn inziens volledig vrij zijn van verdere kosten of lichte dwang naar meer omzet.
    Eigenlijk spugen ze gewoon in je gezicht. Ik zie het als sjarlantanpraktijken.

Gebeurd ook veel bij winkels waar je meestal de laatse keer een aankoop zal doen.
    Ze geven dan een waardebon die alleen maar geldig is als je voor minstens 2x de prijs iets gaat aankopen bij hen.

In dergelijk geval is bij mij de kous snel af, buiten smijten en ander firma pakken, goed onthouden en ander mensen ervan bewust maken. Mensen onthouden die dingen wel.

Comment

Hetzelfde bedrijf heeft mij echter wel zonder verplichtingen een tegemoetkoming gegeven ... maar ik heb dan ook een abo.
      Het enige dat ze willen voorkomen is dat iemand dat bijvoorbeeld nog 5 opgebruikte kaartjes heeft (zonder abo) gaat misbruik maken door ze nu allemaal op te geven voor een vergoeding.
      Men vindt het altijd schandalig maar het is ook een beetje door misbruik van bepaalde personen dat ze zoiets moeten invoegen.
      Je moet de twee kanten van het verhaal zien.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Haha!

Zo had ik laatst ook een mooie...
        Panne aan het netwerk van Telenet (mobistar ?) zorgde er voor dat de gsm zeker een halve dag onbruikbaar was. Na enige tijd krijg je mooi een brief thuis met hun excuses en een cadeaubon van €10 bij Belcompany.
        Ga je daar iets halen wat je eigenlijk niet nodig hebt, kost dat bv. €18. Ben je dus nog €8 kwijt aan hun eigen winkels.

"iemand blij maken met een dode mus" noemen ze dat
        Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

Ik kom toe met een kaartje van 10 euro voor een heel jaar en moet dan nog moeite doen om het op te krijgen . Zal daar geen hersentumor van krijgen.

Comment

Het is toch nooit goed hé.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

welkom op BD.
              waarom werkt u openbaar profiel niet?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                welkom op BD.
                waarom werkt u openbaar profiel niet?
                grt,bouk.
                Bedoel je mijn openbaar profiel Bouk?
                Filip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
                  Bedoel je mijn openbaar profiel Bouk?
                  Filip
                  yep..
                  krijg pagina niet beschikbaar?
                  grt,bouk.

Comment

yep..
                    krijg pagina niet beschikbaar?
                    grt,bouk.
                    Ik weet het ook niet. Ik zit nochthans al heel lang op BD. toch bedankt voor de verwelkoming, Bouk.
                    Ik kan mijn eigen profiel ook niet bekijken of aanpassen.

Comment

Ik weet het ook niet. Ik zit nochthans al heel lang op BD. toch bedankt voor de verwelkoming, Bouk.
                      waarom staat er dan geen aanduiding onder je naam zoals Junior/Senior of zo?
                      grt,bouk.

Comment

waarom staat er dan geen aanduiding onder je naam zoals Junior/Senior of zo?
                        grt,bouk.
                        Omdat Filip nog maar 8 berichten gepost heeft. Hoewel hij lid is sinds 2002!
                        Maar het klopt dat zijn openbaar profiel onbereikbaar is, ook voor mij. Als Mods kunnen we aan zijn profiel in het Moderator inlogsysteem, maar op het eerste gezicht zie ik daar niets mis. O ja: taal staat aangeduid als <English (US)>, terwijl bij alle andere gecheckte profielen <Nederlands> staat. Ik kan het helaas niet aanpassen. Filip misschien wel? Nee, zie bij het herlezen dat hij z'n profiel evenmin kan bereiken.
                        (Maar ik geloof nooit dat dat de oorzaak is).
                        Misschien een ticket aanmaken?
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4) - iPhone XR (iOS 18.4) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          ....
                          yep..en dat kan ik dus juist niet zien hè!
                          (anders had ik daar wel achter gekomen.)
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Maar het klopt dat zijn openbaar profiel onbereikbaar is, ook voor mij. Als Mods kunnen we aan zijn profiel in het Moderator inlogsysteem, maar op het eerste gezicht zie ik daar niets mis. O ja: taal staat aangeduid als <English (US)>, terwijl bij alle andere gecheckte profielen <Nederlands> staat. Ik kan het helaas niet aanpassen. Filip misschien wel? Nee, zie bij het herlezen dat hij z'n profiel evenmin kan bereiken.
                            (Maar ik geloof nooit dat dat de oorzaak is).
                            Misschien een ticket aanmaken?
                            Waar dient een ticket voor en hoe maak ik het aan?

Comment

Waar dient een ticket voor en hoe maak ik het aan?
                              Een ticket dient om onze sys admins aan het werk te zetten.
                              En je doet het via het ticketsysteem:
                              Helpdesk (link in de zwarte balk hierboven)
                              Inloggen met je username "filip claeys" en paswoord
                              En dan "Submit a ticket".
                              Succes!
                              Grz,
                              LesC, BD-Moderator
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4) - iPhone XR (iOS 18.4) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4)

Comment

Working...
                              X