Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mails worden erg, sommige toch........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mails worden erg, sommige toch........

    ......want vandaag een mail gekregen van "Gebruikersbevestiging <g.brui....bevestiging@you.select3dtoday.com>" (niet op klikken)
    en ik kan een Samsung Galaxy S9+ testen en houden voor € 1,95.
    Al wat ik moet doen is mijn ervaringen binnen de 14 dagen doormailen.
    Ik ben uitgekozen omdat ik een Samsung heb en omdat eerder eentje van een ander merk had.
    Dat gaat uit van de Telek Media Group 105 Cecil Street, 16-05 The Octagon, 064934, Singapore
    Telek Media bestaat echt maar of die opdracht van hen komt?????????
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Mails worden erg, sommige toch........

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    @you.select3dtoday.com
    Geen adres gegevens op hun site, gmail adres i.p.v. adres van eigen domein, domein geregistreerd via supercheap reseller.... gewoon een spamsite. Ze zitten wel in NL (Amsterdam).
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Mails worden erg, sommige toch........

      Wat ik me afvraag wat ze proberen te bereiken met dergelijke mails?
      Als je al iets zou overschrijven is het maar € 1,95 en na je antwoorden mag je die smartphone houden.
      Daar geloof ik dus niks van maar ik snap hun bedoelingen niet.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Mails worden erg, sommige toch........

        Staat er niet dat je kans hebt op het mogen testen en het mogen behouden van een S9 ?
        Stel dat ze de mail naar 1.000.000 mensen hebben verstuurd en er 1000 toehappen. Dat is 1.950€ winst.

        Vanmiddag kreeg ik een mail om de app van een foto-bewerkings-programma aan te kopen voor 1,99€.
        Ik Google op de naam van dat programma en lees talloze klachten.
        Niet alleen over de slechte kwaliteit van het programma, maar ook over de betaling.
        Als je de kleine lettertjes niet goed hebt gelezen, dan weet je niet dat die 1,99€ enkel is voor de proefperiode van 30 dagen.
        Daarna halen ze maandelijks 29,99€ van je rekening. Via je Apple account is het bijna onmogelijk om van die maandelijkse 29,99€ af te geraken.
        Je moet dan mailen of telefoneren naar de Apple Store om er vanaf te geraken.

        Comment


        • #5
          Re: Mails worden erg, sommige toch........

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Wat ik me afvraag wat ze proberen te bereiken met dergelijke mails?
          Als je al iets zou overschrijven is het maar € 1,95 en na je antwoorden mag je die smartphone houden.
          Daar geloof ik dus niks van maar ik snap hun bedoelingen niet.
          Phishing waarschijnlijk. En wees maar gerust, welke smartphone? Die hebben ze gewoon niet.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Mails worden erg, sommige toch........

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Wat ik me afvraag wat ze proberen te bereiken met dergelijke mails?
            Als je al iets zou overschrijven is het maar € 1,95 en na je antwoorden mag je die smartphone houden.
            Daar geloof ik dus niks van maar ik snap hun bedoelingen niet.
            Dat is zó uitgestuurd naar duizenden en duizenden personen en als er daar maar 1 % op gaat reageren ... Moesten ze op elke mail een postzegel kleven....

            Het internet is geweldig, maar niet altijd :-)

            Groetjes
            Luc
            Groetjes

            Lukathi

            Comment


            • #7
              Re: Mails worden erg, sommige toch........

              Ik heb daarnet de mail ook ontvangen en direct doorgezonden aan verdacht@safeonweb.be - zonder ergens op te klikken in de mail.
              Daarna kreeg ik per kerende een ontvangstmelding van safeonweb (uiteraard) èn een minuutje later (!)een bericht dat ik ben uitgeschreven op @you.select3dtoday.com

              Toch vreemd
              Last edited by nabi; 4 april 2018, 08:28.

              Comment


              • #8
                Re: Mails worden erg, sommige toch........

                Wees gerust mensen, ik ben daar niet op ingegaan, maar het was wel de eerste keer dat ik zo'n mail krijg.
                Ik heb een Samsung Galaxy S5 en ben daar zeer tevreden over en dat is pas mijn derde smartphone, zo snel vernieuw ik niet en de laatste trends laat ik gewoon aan mij voorbij gaan.

                Ik was gewoon nieuwsgierig om te weten of anderen ook zo'n soort mails ontvangen hadden.
                Als hier mails binnenkomen van onbekenden dan doe ik deze niet open.
                Maar dan denk ik wel bij mezelf dat de spam filter van Telenet ook kaas met gaten is.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X