|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ben voor de rest heel tevreden met mijn appeltje.
Maar... Ik versta niet dat men daar zo een verschrikkelijk trage cd-dvd brander insteekt. een cd Branden 24x speed. Of brand ik cdees verkeerd? Ik heb de instelling zo gedaan dat wanneer er een cd of dvd schrijfbare in de computer word geplaatst, dat dan finder opent en dan de gegevens in de map slepen. Ik zie ook dat die na het branden een controle doet..en deze duurt nog is zo lang als het branden zelf. Kan je dat uit zetten? Groetjes, Ronny |
|
||||
|
dit is niet de snelste manier, omdat je pc eerst een volledige image gaat maken van de bestanden die je gaat branden (één bestand even groot als alles dat je gaat wegschrijven) en vervolgens pas begint met het effectief wegschrijven...
bekijken Toast eens, 't is niet gratis waar werkt wel vlotjes. Er zijn waarschijnlijk ook gratis programma's die dit snel kunnen...
|
Bedankt voor de tips.
Voor de rest kan ik geen min puntjes vinden op macske. Een cd van 500 mg. branden duurt bijna 15 minuten. Een cd branden van 500 mg op pc duurde 3 minuten. Toch wel een groot verschil vond ik maar misschien doe ik wel iets niet goed. Volgens een bepaalde website zou hiet ook kunnen via "schijfhulpprogramma" maar dat moet ik nog is uitzoeken, ik ben nog maar een bleuke op mac. Groetjes, Ronny |
|
|||||
|
Ik ga wel akkoord met Ronny's bemerking. Ik ben sinds april in het bezit van een erg snelle Mac (Intel iMac 2,8GHz) en alles gaat sneller dan op mijn oude iMac G4, behalve het branden. Duurt nog steeds lang, vind ik. Gelukkig heb ik tijd genoeg en doe ik onderwijl wat anders.
![]() Ik gebruik ook gewoon het Schijfhulpprogramma (Disk Utility), geen extern programma zoals Toast. Is er iemand die de twee eens kan vergelijken, qua snelheid?
|
Citaat:
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Digitale limpjes (sony) op dvd branden | torr | Chit Chat | 7 | 16 december 2007 16:40 |
| DVD 8cm uit camera bewerken, opslaan en branden | Jeema | Software | 1 | 28 maart 2007 06:29 |
| Proshow Gold : probleem met DVD branden | zive | Software | 9 | 2 maart 2006 18:56 |
| Foto's branden (cd - dvd - dual ???) | ed33 | Algemeen | 12 | 7 januari 2005 10:34 |
| een foto dvd branden ? | force | Fotobewerking | 5 | 4 oktober 2004 16:57 |
![]() |