Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Logo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Logo

    [/CENTER]Voor school moeten we voor onszelf een logo ontwerpen, ik had graag want meningen bij mijn ontworpen logo, vind het zelf enorm bij me passen maar of het echt goed is weet ik niet. Heb er nog verschillende, maar laat ik beginnen met dit hier.

    Dit zijn dus mijn initialen: Floor Bogaerts
    Bedankt


    Update:

    Last edited by Floor_; 1 april 2011, 15:27.

  • #2
    Re: Logo

    vind de bloem wel goed gevonden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Logo

      Is zeker niet uit de band springend, dit zijn tegenwoordig standaardlogo's.
      Kan je niet van een bloem letters maken? Van een tulp een F maken oid?

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Logo

        Om er iets meer volume aan te geven, experimenteer eens met drop-shadows.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment


        • #5
          Re: Logo

          Heb er nog een beetje mee gepruld, weet niet of ik hem nu slechter of beter gemaakt heb.

          Comment


          • #6
            Re: Logo

            Die eerste is niet zichtbaar. Die andere vind ik wel leuk. Wat is de symboliek van de 3 blauwe stippen trouwens?

            Comment


            • #7
              Re: Logo

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Die eerste is niet zichtbaar. Die andere vind ik wel leuk. Wat is de symboliek van de 3 blauwe stippen trouwens?
              De eerste is gewoon hetzelfde maar dan zonder de drie blauwe stippen en zonder die schaduw. De betekenis van die stippen, wilde dat er ergens een herhaling in voor kwam, dus heb het knopje van de bloem daar herhaalt, het maakt het geheel ineens wat frisser dacht ik.

              Comment


              • #8
                Re: Logo

                De witte vakjes in de B ook nog uithollen.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: Logo

                  technisch ziet het er wel goed uit vind ik (idd witte vakjes van de B nog van een dropshadow voorzien)
                  Eventueel de B smaller maken zodat ze net even breed is als de F ? misschien dat het volledig symmetrisch net iets rustiger overkomt ?

                  Maar kan je nog wat achtergrond geven waarom je het bij je vind passen ?
                  Heb je iets met bloemen/natuur ?
                  Is er een bepaald gebruik voor het logo (ben je bv natuurfotograaf)
                  Afhankelijk van de hoe en waarom kunnen we beslissen of het een 'goed' logo is..
                  Een logo moet niet alleen mooi ogen maar er moet iets van symboliek achter zitten - mensen moeten bij het zien van het logo weten waarvoor het staat en wat de waarden van het merk zijn, kleurgebruik en lettertype enz moet overeenkomen met waar het logo voor staat.
                  Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Logo

                    Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                    technisch ziet het er wel goed uit vind ik (idd witte vakjes van de B nog van een dropshadow voorzien)
                    Eventueel de B smaller maken zodat ze net even breed is als de F ? misschien dat het volledig symmetrisch net iets rustiger overkomt ?

                    Maar kan je nog wat achtergrond geven waarom je het bij je vind passen ?
                    Heb je iets met bloemen/natuur ?
                    Is er een bepaald gebruik voor het logo (ben je bv natuurfotograaf)
                    Afhankelijk van de hoe en waarom kunnen we beslissen of het een 'goed' logo is..
                    Een logo moet niet alleen mooi ogen maar er moet iets van symboliek achter zitten - mensen moeten bij het zien van het logo weten waarvoor het staat en wat de waarden van het merk zijn, kleurgebruik en lettertype enz moet overeenkomen met waar het logo voor staat.
                    Goh, mensen die mij echt kennen, zeggen meteen, dit is echt een Floor logo. Vooral door de kleuren en de bloem die in mijn kledingstijl terug komen. ik draag echt altijd bloemenkleedjes, zomer winter maakt niet uit . Ben dus geen natuurfotograaf.

                    Heb nog even gezocht naar iets totaal anders, dit vond ik ook nog leuk.

                    Last edited by Floor_; 1 april 2011, 15:35.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Logo

                      dan passen de kleuren en de bloem bij jou
                      het nieuwe logo vind ik veel beter, is minder zwaar, de bloem vind ik ook verfijnder

                      ben alleen niet overtuigd van heel je naam erin te zetten - maar weet niet of er in je opdracht specifieke dingen gezegd waren van hele naam/initialen/.. te gebruiken
                      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Logo

                        Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                        dan passen de kleuren en de bloem bij jou
                        het nieuwe logo vind ik veel beter, is minder zwaar, de bloem vind ik ook verfijnder

                        ben alleen niet overtuigd van heel je naam erin te zetten - maar weet niet of er in je opdracht specifieke dingen gezegd waren van hele naam/initialen/.. te gebruiken
                        Daarin waren we vrij, ik kan misschien nog proberen om datzelfde lettertype en dezelfde bloem te gebruiken, maar dan niet met m'n hele naam.
                        Bedankt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Logo

                          Ik zou voor fellere kleuren gaan en iets fleurig.

                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Logo

                            Oorspronkelijk geplaatst door Floor_ Bekijk bericht
                            Goh, mensen die mij echt kennen, zeggen meteen, dit is echt een Floor logo. Vooral door de kleuren en de bloem die in mijn kledingstijl terug komen. ik draag echt altijd bloemenkleedjes, zomer winter maakt niet uit . Ben dus geen natuurfotograaf.

                            Heb nog even gezocht naar iets totaal anders, dit vond ik ook nog leuk.

                            Ik vind deze leuker dan die met de letters.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Logo

                              Oorspronkelijk geplaatst door Floor_ Bekijk bericht
                              Daarin waren we vrij, ik kan misschien nog proberen om datzelfde lettertype en dezelfde bloem te gebruiken, maar dan niet met m'n hele naam.
                              als visite kaartje kan die tweede wel.
                              maar vind de eerste meer een logo.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X