Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

location location.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • location location.

    Wie weet er in de regio Mechelen, Boom, Tremelo een leegstaand fabriek, hangaar of gebouw staan (urban).
    Ik weet dat er in Boom een steenbakkerij leeg staat maar weet niet juist waar?

    thanks
    Ken
    D300, glas en flitsers

  • #2
    Re: location location.

    Oorspronkelijk geplaatst door KenG Bekijk bericht
    Ik weet dat er in Boom een steenbakkerij leeg staat maar weet niet juist waar?
    thanks Ken
    Als je toch weet dat die ergens in Boom staat dan moet je dat toch kunnen vinden dacht ik. Zelf heb ik wel eens gezocht naar locaties waar we minder van wisten en dat maakt Urbanfotografie nou juist zo leuk, stap in of op je vervoermiddel en ga richting Boom en pluis het eens uit, des te meer voldoening heb je van het resultaat.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: location location.

      Bedankt voor de reaktie, je hebt op zich volkomen gelijk maar dacht gewoon even tijd te besparen vermits ik nu 6 dagen moet werken (van 6 's morgens tot 19u) en dus geen tijd heb om rond te hossen naar locaties die ik niet weet liggen.
      Na mijn 6 dagen werken moet ik foto's trekken voor de communie kaartjes van een vriendin.
      Ben nu dan gegaan voor plaatsen die ik ken, fort in Borsbeek en/of in Wommelgem.
      Heb de steen bakkerij ook gevonden by the way op't internet (optie voor als het regent), vermits ik van de nacht af kwam.
      Dat het maar snel een beetje minder druk word op't werk zenne.

      groetjes
      Ken
      D300, glas en flitsers

      Comment


      • #4
        Re: location location.

        [MOD]
        Even verplaatst naar een gepaster forum

        Comment

        Working...
        X