Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Awel, ik kreeg daarstraks dezelfde indruk maar 't zal wel een gedachte zijn... of toch niet?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
jij komt ook niet vaak genoeg op het forum om dat te weten hé!!
Hier ook minder vlotte leesbaarheid...
Mvg,
Frederic
vind het gewoon een ramp hoor, het was al kleiner geworden nu nog weer kleiner, nog effe ik we moeten met een vergrootglas aan de gang.
en waarom!!!!!!!!
grt,bouk.
Oef ! Ik dacht al dat er iets met mijn ogen was (en ik heb al een oogverleden, als je het zo mag noemen). Dus geen indruk, maar er is echt iets veranderd.
Ik denk niet dat het alleen het lettertype is, er is nog iets, maar ik weet niet wat Type misschien kleiner, maar mij lijkt het ook dat de afstand tussen de regels anders is, of zie ik nu toch dingen die er niet zijn?
Marleen
Ik meen dat de titels iets groter zijn, de teksten in het forum ook, voor mij zelfs iets beter leesbaar, maar de teksten op de site zelf (zoals bv. de tekst hierboven nu ik aan het typen ben) lijken mij nogal klein.
Naar aanleiding van de geplaatste feedback in dit topic hebben we samen met de websiteontwikkelaars de nodige aanpassingen uitgewerkt.
Deze update is gisterenavond online geplaatst.
Verbaasd lezen we in deze thread het omgekeerde wat er werkelijk is gebeurd. Namelijk, het lettertype van het forum is nu hetzelfde als in de gehele website, en dit is ECHT zo, het lettertype is voor het gehele forumlayout met 1pt groter gezet.
De achtergrond is niet meer 100% wit , maar een grijstoon.
Ik had ook al gezien dat er een verandering was, maar kon niet zeggen wat er juist veranderd was
Voor mij was het vorige goed, dus deze uitvoering zal ook wel goed zijn
Waar ik jullie wel een dikke proficiat moet wensen is dat de foto's op de homepage van BD terug zichtbaar zijn voor mij en dat de homepage rap geladen is
Comment