Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kuisen scherm laptop (+sorry BD'ers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kuisen scherm laptop (+sorry BD'ers)

    Vuil scherm. vlekken, vegen, krasjes (?).
    Waarmee kan ik dit opkuisen? Stofdoekje zal niet helpen....
    Last edited by D80; 2 februari 2008, 22:23.
    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

  • #2
    Re: kuisen scherm laptop

    Daar is niets meer aan te doen. Geef die laptop aan mij en koop u een nieuwe
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: kuisen scherm laptop

      Op 't werk gebruiken we dit productje van HG http://www.hg.eu/shop/product.asp?cf...606&cat=2&dt=2
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: kuisen scherm laptop



        Zal dus naar winkel moeten...
        Dacht er eerst met een vochtig pamperdoekje over te gaan
        Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

        Comment


        • #5
          Re: kuisen scherm laptop

          Ik gebruik daarvoor een 'brilpoetsdoekje'. Dat is lichtjes vochtig en doet het hier prima wat vlekjes, stof of vingerafdrukken betreft...
          Gebruik die ook om af en toe eens een lens af te kuisen....
          Katten zijn altijd fotogeniek.
          Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
          -Gladys Taber-

          Comment


          • #6
            Re: kuisen scherm laptop

            ik adem meestal gewoon eens op het scherm en ga er dan over met zo'n microvezeldoekje, waarmee je brillen kuist.

            Comment


            • #7
              Re: kuisen scherm laptop

              Zo nen doek waar je ruiten mee afdroogt.
              Wel hééél lichtjes vochtig maken.
              Works like a charm.
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: kuisen scherm laptop

                Gewoon instanet op een doekje doen... Reinig daarmee al mijn schermen
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: kuisen scherm laptop

                  Mouw vingernagel voor de harde vlekjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: kuisen scherm laptop

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    Mouw vingernagel voor de harde vlekjes
                    Aceton

                    Nee gewoon een vochtige microvezel doet al wonderen ...
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: kuisen scherm laptop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Aceton
                      110% Strobist

                      Nee ik moet het afleren met de mouw en vingernagels, kheb ook zo'n microvezeldoekje liggen..

                      Comment


                      • #12
                        Re: kuisen scherm laptop

                        Als de binnenkant vuil is, dan is dit misschien een goede oplossing:

                        Smakeloos flauw of hilarisch? iWash is een applicatie waarmee je de binnenkant van je iPhone-scherm kunt laten schoonpoetsen door een dame met de naam Amanda.


                        Voor een laptop zal ze wel wat meer aanrekenen, omdat de oppervlakte van het scherm groter is, zal het ook wat langer duren.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: kuisen scherm laptop

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Als de binnenkant vuil is, dan is dit misschien een goede oplossing:

                          Smakeloos flauw of hilarisch? iWash is een applicatie waarmee je de binnenkant van je iPhone-scherm kunt laten schoonpoetsen door een dame met de naam Amanda.


                          Voor een laptop zal ze wel wat meer aanrekenen, omdat de oppervlakte van het scherm groter is, zal het ook wat langer duren.
                          Whaha

                          Comment


                          • #14
                            Re: kuisen scherm laptop

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                            ik adem meestal gewoon eens op het scherm en ga er dan over met zo'n microvezeldoekje, waarmee je brillen kuist.
                            Hier ook, is en blijft de beste methode. Goed oppassen welliswaar! Er is een verschil tussen matte schermen en met een reflectie laag op. Met die eerste kun je gerust een nat brildoekje gebruiken, bij die andere... ik heb zoon laptop, ik raad je het niet aan want, je trekt er gewoon nog bij. Hoe droger en zachter hoe liever en niet vergeten: Voorzichtig doen!! Dat scherm vervang je niet zomaar eventjes met een andere...

                            Comment


                            • #15
                              Re: kuisen scherm laptop

                              Ik heb zo een scherm met een reflextielaag (spiegelend dus).
                              Ik krijg mijn scherm perfect proper met vochtige papieren zakdoekje.
                              Natuurlijk niet te nat zodat het niet tussen de kader kruipt he
                              En dan met een droog papieren zakdoekje vlug afdrogen tegen strepen.
                              En als ik het kuis blinkt het als een spiegeltje
                              Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
                              - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? :D )

                              Comment

                              Working...
                              X