Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • keuken

    hallo

    we zijn toe aan een nieuwe keuken en hebben hier en daar
    al eens gaan kijken en zoals men weet zitten daar cowboys tussen
    prijzen waar ge een klein bmwke van kan kopen enz.
    ons laatste bezoek was bij IXINA turnhout en moet zeggen:
    goeie uitleg ,voorstellen,en keuze in toestellen
    ik weet ook wel dat de kwaliteit niet zal zijn als ....
    maar wij willen geen 25000 euro aan een keuken
    zijn er al IXINA klanten op dit forum dan wil ik het graag horen
    grjs

  • #2
    Re: keuken

    Mijn keuken komt van Ixina, meubelen van Duitse kwaliteit, worden in blok geleverd uit fabriek, wil zeggen volledige kasten, geen plankjes die je nadien moet ineen steken.
    De man die kwam plasseren, ook heel vriendelijk, een zelfstandige die voor Ixina werkt was er op afgesproken tijd en was ook klaar op 2 dagen zoals beloofd.
    Maanden nadien moest ik voor werken onder de hoek van de keuken zijn, die kast is met een draaimecanisme, dus ik belde die plasseur om dat mecanisme uit elkaar te halen en die man is onmiddellijk gekomen (kosteloos!!).
    Nu, jaran later nog steeds tevreden van de keuken.

    D.

    Comment


    • #3
      Re: keuken

      Ik ben ook keukenplaatser. Ik heb voor enkele fabrikanten geplaatst, en ben nu toch al geruime tijd blijven hangen bij Ixina. Ik kan in eer en geweten zeggen dat het prijs/kwaliteit heel goed zit. Natuurlijk heb je betere keukens, als je pakweg 20.000 € wil uitgeven. Voor hetzelfde geld dat je bij Ixina betaalt kan je ook veel mindere kwaliteit kopen, bij enkele andere fabrikanten...
      Ik heb nu eenmaal met Ixina de minste nazorg (praktisch geen), dus ik denk dat dit wel genoeg zegt...

      (maar eerlijk is eerlijk: de plaatser doet er ook veel toe!)
      [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
      [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

      Comment


      • #4
        Re: keuken

        Oorspronkelijk geplaatst door Dark Shadow Bekijk bericht
        Mijn keuken komt van Ixina, meubelen van Duitse kwaliteit, worden in blok geleverd uit fabriek, wil zeggen volledige kasten, geen plankjes die je nadien moet ineen steken.
        De man die kwam plasseren, ook heel vriendelijk, een zelfstandige die voor Ixina werkt was er op afgesproken tijd en was ook klaar op 2 dagen zoals beloofd.
        Maanden nadien moest ik voor werken onder de hoek van de keuken zijn, die kast is met een draaimecanisme, dus ik belde die plasseur om dat mecanisme uit elkaar te halen en die man is onmiddellijk gekomen (kosteloos!!).
        Nu, jaran later nog steeds tevreden van de keuken.

        D.
        Tegenwoordig komen bijna alle kasten uit Duitsland. Er zijn daar een enkele fabrieken, bijna zo groot als een dorp, die gooien aan één zijde een camion platen op de band en langs de andere zijde komen de afgewerkte corpussen er uit..... Alles computergestuurd uiteraard.
        Hetgeen belangrijk is zijn niet zozeer de corpussen, maar de druk die de platen meegekregen hebben waarmee die corpussen gemaakt worden.
        Belangrijk is ook de rug van de corpussen, want daar durft men tegenwoordig ook wat insteken.
        Bij een goede keuken mag er een persoon van 70/80 kg in een open lade gaan staan zonder dat er iets kapot,verwrongen oid aan de kasten is.
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #5
          Re: keuken

          Hey juppekes

          Zal je zelf je keuken plaatsen of niet.

          Bij ons op het werk verkopen we deze keukens.



          Natuurlijk moet je deze zelf plaatsen, alles komt al gemonteerd toe
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: keuken

            Mijn stiefdochter heeft voor haar nieuwbouw een keuken gaan zien bij ixina, maar ook gezien bij een ander "merk" met EXACT de zelfde kasten voor 5000 euro goedkoper.
            Toen ze dat voorlegde aan de verkoper van ixina moest die toegeven dat de concurent idd aan de zelfde fabriek aankoopt tegen lagere prijzen.
            Ik moet je heelaas het andere "merk" weerhouden want ik ben het vergeten

            Comment


            • #7
              Re: keuken

              Wij zijn x-aantal jaar geleden bij Grando geweest en na een vergelijking gemaakt te hebben kwam deze er toch het beste uit (vooral qua prijs).

              Met het prijsverschil hebben we volledig granieten blad en achterwand kunnen nemen.

              Tot nu toe nog altijd tevreden van.


              Mvg

              Steven
              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

              Comment


              • #8
                Re: keuken

                Hier goede ervaringen met Dovy.
                Wordt in België gemaakt, en je kan je graniet gaan kiezen in de fabriek.

                Onze verkoper is vooraf en tijdens de plaatsing verschillende keren komen opvolgen om te zorgen dat alles in orde geraakte.

                Laat je niet onder druk zetten met één offerte, laat er gerust elders ook nog eens eentje opmaken. Als je een goede verkoper hebt krijg je nog eens nieuwe ideeën.

                Voor iedereen is een keuken een stevige investering, dus neem je tijd om goed te beslissen.

                Comment


                • #9
                  Re: keuken

                  Wij hebben vorige maand een keuken van Ixina turnhout laten installeren en zijn daar zeer tevreden over. Vlotte afhandeling, prima contacten met het Ixina-filiaal en voor zover ik er iets van ken een goede kwaliteit.
                  Kortom; wij zijn zeer tevreden klanten...

                  Wij hebben wel gekozen voor een houten blad daar mijn vrouw scherpe geluiden als zeer hard en pijnlijk ervaart. Vroeger hadden wij een granieten blad en dat lag steeds vol doekjes en kurken onderleggers om de potten, glazen en alle harde materialen op te zetten om het geluid te dempen. Misschien toch iets om over na te denken...

                  Groeten,
                  Geert
                  Last edited by Appendix; 10 januari 2012, 08:32.

                  Comment


                  • #10
                    Re: keuken

                    Hier al sinds 7 jaar een keuken van Ikea, nog nooit problemen gehad. En voor minder dan 10000 € waren we gesteld, plaatsing inbegrepen...

                    Eikenhouten blad, behandeld met olie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: keuken

                      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                      Hier al sinds 7 jaar een keuken van Ikea, nog nooit problemen gehad. En voor minder dan 10000 € waren we gesteld, plaatsing inbegrepen...

                      Eikenhouten blad, behandeld met olie.
                      Wij hadden in ons vorige huis ook een ikea-keuken. Zeer tevreden over, deze keukens zijn veel meer waard dan de naam die ze hebben. Maar het was wel veel werk om ze te plaatsen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: keuken

                        Ikea is inderdaad niet mis. Nadeel is dat je de kasten zelf moet assembleren. Er kan niets tegen een gemonteerde (geperste) kast van de fabriek uit.
                        [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                        [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                        Comment


                        • #13
                          Re: keuken

                          Niks zelf gemonteerd - we hebben bijbetaald voor plaatsing en montage. Alles stond op één dag.

                          Comment


                          • #14
                            Re: keuken

                            Ik bedoel, dat de kasten door een persoon zelf moeten gemonteerd worden. Een kast in de fabriek wordt perfect haaks gelijmd en geperst, met zelfbouwpakketten ligt dat wat anders.
                            [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                            [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                            Comment


                            • #15
                              Re: keuken

                              Sinds ruim een jaar staat bij ons een keuken van de "Kitchen Suite" in Genk (Hasseltweg).
                              Ik kan er geen verkeerd woord van zeggen; prima (duitse) kwaliteit; prima service; goede afspraken en een goede prijs.
                              Sinds enkele maanden fotografeer ik ook voor de Kitchen Suite de keukens die ze geplaatst hebben. Ik heb er al enkele tientallen gezien. De mensen hebben allemaal dezelfde ervaringen als ik en ik zie alleen maar prima afgewerkte keukens, veel variatie, veel verschillende stijlen.
                              Ze leveren en plaatsen door heel België. Ga eens vrijblijvend kijken. Je mag gerust mijn naam noemen; niet voor mij maar misschien praat het wat gemakkelijker.

                              Groeten en succes, Bert
                              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                              www.bertofotografie.be

                              Comment

                              Working...
                              X