Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Itsme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Itsme

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Met een niet-compatibele SIM-kaart kan men de app niet eens gebruiken, de app geeft dat ook aan.
    En ook goed om weten, het werkt enkel met Belgische SIM-kaarten.
    Lezen jullie eigenlijk wel wat ik hier schrijf ?

    Itsme geeft me op de smartphone de melding dat dat ik succesvol aangelogd ben bij de federale overheid., maar de laptop geeft enkele seconden later de foutboodschap. Ook een andere laptop zelfde foutmelding.

    Enkel en alleen (na bezoek aan de federale "hulpsite") kan ik met de ID kaartlezer WEL aanloggen, maar dan wel enkel met Firefox.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #77
      Re: Itsme

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Nete, om Gibbs van NCIS ook eens te quoten: wat versta je niet aan



      Welk woord in de zin versta je niet?
      Was ook niet op jou persoonlijk bedoeld, eerder naar Verseg en ... toe, die me steevast de eretitel van beroepsklager aansmeren.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #78
        Re: Itsme

        Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
        En ik lees daar een nieuw mogelijke oorzaak dat het niet werkt: een niet compatibele SIM. 20% van de SIM is niet compatibel met Itsme en moet zelfs worden vervangen
        Over een specifieke provider spreekt het artikel niet.
        Vermits Itsme bij mij blijkbaar dus wel werkt zal mijn SIM wel compatibel zijn vermoed ik ?

        CSAM is andere koek.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #79
          Re: Itsme

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Lezen jullie eigenlijk wel wat ik hier schrijf ?
          Leest u zelf wel eens iets?
          Bij mijn weten heb ik enkel op nabi zijn tekst iets toegevoegd.
          Of draait de wereld alleen om u?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #80
            Re: Itsme

            #1
            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Wie heeft die app al aan de praat gekregen om er ook nuttig gebruik van te kunnen maken ?
            #78
            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Vermits Itsme bij mij blijkbaar dus wel werkt zal mijn SIM wel compatibel zijn vermoed ik ?
            Het zal aan mij liggen ... maar was heel die heisa over Itsme dan voor niets?
            CSAM is andere koek.
            Eens Itsme werkt, dan heb je die niet meer nodig ... alle problemen zijn dan opgelost.
            Last edited by VerSeg; 27 januari 2018, 20:31.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #81
              Re: Itsme

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Was ook niet op jou persoonlijk bedoeld,.
              Je quotte wel mij, hé
              Terwijl ik in de rest van mijn tekst ook verwees naar niemand in het bijzonder maar in het algemeen naar gebruikersreviews inzake probleeminstallaties op commerciële websites.
              Allez, het is u vergeven en ik hoop voor mij hetzelfde

              Comment


              • #82
                Re: Itsme

                Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Je quotte wel mij, hé
                Niet te veel op letten ... als je iemand anders quote, dan neemt hij het persoonlijk.
                Als hij iemand quote, dan is het niet persoonlijk.
                Soms wat moeilijk te snappen. [emoji16]

                En inderdaad ... reacties in een topic zijn vaak aanvullingen en algemeen bedoeld.
                De info kan voor anderen nuttig zijn.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #83
                  Re: Itsme

                  Voor de zoveelste keer resumeren en dan mag dit topic dicht, als Verseg niet wil begrijpend lezen wat ik schrijf en uit elke post een stukje zin uitpikt om me de counteren word ik het hartsgrondig beu.
                  De anderen bedankt voor de nuttige info.

                  1) Ik start dit topic omdat ik niets kon aanvangen met Itsme.
                  2) Ik zat op het verkeerde spoor (mag het ?), Itsme dan op de juiste manier gebruikt en ALTIJD de melding dat ik succesvol aangelogd ben bij de federale overheid.
                  3) Helaas ALTIJD de foutmelding op de laptop van in de vijfde post in dit topic.
                  4) Terug de eID lezer bovengehaald en zelfde foutmelding met Chrome. Ook op een andere laptop hetzelfde.
                  5) een mail met de foutmelding gestuurd naar het contactadres van CSAM
                  6) na een paar dagen waarempel al een dossiernummer gekregen.
                  7) eens gebeld naar de nr. in de mail met het dossiernummer en daar vertelt een mevrouw dat ik bepaalde stappen moet volgen, te beginnen met Firefox te installeren.
                  8) In Firefox met de eID lezer aangelogd en ja hoor, ik kan binnen in Tax-on-web (als test)
                  9) Via Itsme aangemeld (succesvol zegt mijn smartphone scherm, zoals ALTIJD), maar opnieuw de eeuwige foutmelding op de laptop.

                  10) Ik tracht logisch te redeneren en denk dus dat het probleem bij CSAM ligt.

                  11) Dan krijg je een reply van Verseg: "Itsme werkt, dus waarom heb je dit topic dan gestart ?" en "als je Itsme gebruikt heb je CSAM niet meer nodig" heu ? Zucht.

                  Ik ga volgende week eens contact nemen met Hello Bank die ook met Itsme werken, maar omdat ik die rekeningen digitaal geopend heb kan ik niet zonder meer met Itsme werken. Ze hebben blijkbaar meer info nodig.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #84
                    Re: Itsme

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Voor de zoveelste keer resumeren en dan mag dit topic dicht, als Verseg niet wil begrijpend lezen wat ik schrijf en uit elke post een stukje zin uitpikt om me de counteren word ik het hartsgrondig beu.
                    Een beetje correct blijven hé nete.

                    U verwijt mensen steeds niet te lezen, misschien af en toe zelf ook eens iets herlezen alvorens zich weer geviseerd te voelen?
                    Eerder geeft nabi algemene info en ik vul dat aan (niet specifiek voor u), u geeft er meteen kritiek op.

                    Je breekt steeds al de supportdiensten af, die van de RVP, belastingsdienst, providers, CSAM, Itsme, Eandis, ... niet alleen hier, maar ook op andere fora.
                    Ooit bij stil gestaan dat er misschien leden op dit forum daar werken en u rechtstreeks of onrechtstreeks zouden kunnen helpen?
                    Ook dit zijn persoonlijke aanvallen zonder iemand bij naam te noemen.

                    Mensen die vanwege uw uitgesproken kritiek op hun job niet eens meer de moeite willen doen om u te helpen?

                    Ik was ooit op werkbezoek bij een bank en een klant belde voor een probleem, maar in plaats van dat vriendelijk uit te leggen begon die direct kritiek te uiten met "Ge gaat dat hier nu direct oplossen, wat is dat daar voor service of ik sluit al mijn rekeningen".
                    Weet je wat die van de bank heel vriendelijk geantwoord heeft?
                    Geen probleem, komt in orde ... nog een fijne dag.
                    En wat heeft de bank gedaan?
                    Een bankcheque opgestuurd met het saldo van zijn rekeningen.

                    Mij overkomt het ook dat ik moet wachten of dat de engineer er niet veel van verstaat ... dan bel ik tien minuten later en heb ik iemand anders.
                    Met kritiek komt men niet veel verder, zeker niet vooraf.

                    Ik wil je zoals velen hier heel graag helpen, maar leer toch eens af om steeds mensen of diensten in discrediet te brengen ... dan kan je toch niet verwachten dat het nooit teruggeketst wordt?


                    En punt 11 klopt, eens Itsme werkt en correct geregistreerd, dan moet je de eID voor de ondersteunende diensten niet meer gebruiken en ook geen software meer installeren.
                    Dat is geen uitvinding, geen kritiek, maar realiteit.

                    Nog veel succes met Itsme en eID.
                    Last edited by VerSeg; 28 januari 2018, 01:10.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #85
                      Re: Itsme

                      Sommige dingen zouden beter per PM uitgevochten worden
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #86
                        Re: Itsme

                        [emoji16]

                        Comment


                        • #87
                          Re: Itsme

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Sommige dingen zouden beter per PM uitgevochten worden
                          Om correct te zijn moet het dan zelfs ook niet via PM. [emoji16]
                          Net als een volledig bedrijf of supportdienst continu in diskrediet brengen ook niet in het openbaar thuis hoort, zeker niet voor iets dat zich mogelijks nog moet voordoen.
                          Dat gaat om mensen zoals u en mij die daar (mogelijks) werken en men viseert er wel altijd iemand mee.

                          Dit is het laatste wat ik daar over schrijf en is niet persoonlijk bedoeld.

                          Iedereen nog een fijne zondag. [emoji4]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #88
                            Re: Itsme

                            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            Sommige dingen zouden beter per PM uitgevochten worden
                            Er bestaan negeerlijsten.

                            Wat meer plaats en tijd voor onderwerpen die met fotografie te maken hebben zou niet slecht zijn .

                            Comment


                            • #89
                              Re: Itsme

                              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Wat meer plaats en tijd voor onderwerpen die met fotografie te maken hebben zou niet slecht zijn .
                              Daar bestaan toch forumonderdelen genoeg voor?
                              ChitChat is net bedoeld om niet foto-gerelateerde zaken te kunnen bespreken (Zie regels ChitChat).
                              ChitChat niet volgen is dan een mogelijke oplossing. [emoji4]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #90
                                Re: Itsme

                                Ik schreef: CSAM is andere koek

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                                Eens Itsme werkt, dan heb je die niet meer nodig ... alle problemen zijn dan opgelost.


                                Wat staat er daar o.a.: "U meldt zich aan met itsme via CSAM"

                                Itsme werkt intussen bij mij.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X