Ik heb sinds twee weken een ipad, en over het algemeen heel tevreden met mijn aankoop.
Er is echter een ding dat me stoort,
wanneer ik de ipad verbind met een wifinetwerk dat beveiligd is, onthoudt hij dit netwerk niet.
Ik dien dus elke keer opnieuw de (lange, moeilijke) netwerksleutel in te voeren.
Heb hiervoor meteen gemaild naar de winkel waar ik hem kocht (een apple reseller):
Geen antwoord
Vandaag dan eindelijk de tijd gevonden om er langs te rijden:
Aansluiten en eens herstellen via itunes, dit lijkt een softwarefout te zijn aangezien de wifi wel werkt maar gewoon geen beveiligde netwerken onthoudt.
Als dit niets helpt, opsturen.
Ik heb hem net hersteld, zonder backup terug te zetten aangezien volgens hun je de mogelijke fout dan mee zou terugzetten.
Het probleem is er nog steeds, wanneer de ipad heeft uitgestaan of in standby gestaan heeft herkent ie mijn netwerk niet meer...
1, heeft iemand hier nog ervaring mee?
en 2, Kan ik gewoon een nieuwe eisen? Ik koop namelijk iets waarvan ik meteen bij thuiskomst meld dat het niet naar behoren functioneert, een melding waarop ik tot 2x toe geen reactie krijg. Nu zou ik hem dan minstens 2 weken kwijt zijn om hem op te sturen... Kan dit zomaar?
Gr,
Yannick
Er is echter een ding dat me stoort,
wanneer ik de ipad verbind met een wifinetwerk dat beveiligd is, onthoudt hij dit netwerk niet.
Ik dien dus elke keer opnieuw de (lange, moeilijke) netwerksleutel in te voeren.
Heb hiervoor meteen gemaild naar de winkel waar ik hem kocht (een apple reseller):
Geen antwoord
Vandaag dan eindelijk de tijd gevonden om er langs te rijden:
Aansluiten en eens herstellen via itunes, dit lijkt een softwarefout te zijn aangezien de wifi wel werkt maar gewoon geen beveiligde netwerken onthoudt.
Als dit niets helpt, opsturen.
Ik heb hem net hersteld, zonder backup terug te zetten aangezien volgens hun je de mogelijke fout dan mee zou terugzetten.
Het probleem is er nog steeds, wanneer de ipad heeft uitgestaan of in standby gestaan heeft herkent ie mijn netwerk niet meer...
1, heeft iemand hier nog ervaring mee?
en 2, Kan ik gewoon een nieuwe eisen? Ik koop namelijk iets waarvan ik meteen bij thuiskomst meld dat het niet naar behoren functioneert, een melding waarop ik tot 2x toe geen reactie krijg. Nu zou ik hem dan minstens 2 weken kwijt zijn om hem op te sturen... Kan dit zomaar?
Gr,
Yannick
Comment