Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

    Dergelijke zaken zou ik nooit online aankopen. Er zijn winkels genoeg waar je het voordeel hebt van menselijk contact en vooraleer te kopen toch de koopwaar al eens aan een summiere controle kan onderwerpen. Is het verschil in prijs van dergelijke toestellen dan zo groot?
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #17
      Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Ik weet uit ervaring dat ze niet echt happig zijn om een product terug te nemen.....
      Ik denk trouwens ook niet dat ze het wettelijk verplicht zijn.
      Eigenlijk is de beste manier nog om oneline te kopen, dan heb je 14 dagen teruggaverecht.

      Maar je hebt gelijk, deze mankementen zouden in feite niet mogen voorkomen....
      Ja.., jij kan er wel over meespreken hé.
      Last edited by enero; 20 mei 2015, 10:10.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

        Ja Pol, ik geef je gelijk, en vroeger redeneerde ik ook zo: menselijk contact enz....


        Tot er iets mis loopt. En dan heb je geen poot om op te staan. ( Tenzij het nu écht een zware constructiefout betreft. )

        Als je op internet koopt heb je gewoon het RECHT om de boel te retorneren.
        Ook dus bij een gewone "miskoop" ( lees "de aankoop valt mij tegen" )
        Dat zijn ze WETTELIJK verplicht.

        Onlangs zelf meegemaakt bij een aankoop in Nederland. De winkel reageerde hier zeer hoffelijk en correct.
        Alles teruggestuurd en na enkele dagen had ik mijn geld terug.

        Reviews kan men zelf ook lezen, uitleg moet men zelden in een winkel vragen. 99% van de verkopers zijn ook maar dozenschuivers.
        Dus waarom niet online kopen. Wij kopen hoe langer hoe meer online.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #19
          Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

          Ik ben ermee terug geweest, is blijkbaar perfect normaal bij de nieuwe iPads... Het glas zou zo dun zijn dat het inderdaad wat buigt als je erop drukt.
          Ik kon 'm inderdaad ook terug doen aangezien ik 'm op de webshop heb gekocht, alleen moet je dit dat aan de webshop te kennen geven etc. gewoon via de winkel retourneren ging niet, want officieel is hij niet 'in de winkel' gekocht...

          Lang verhaal kort, ik had bij aanschaf ook wat acc. gekocht (wel in de winkel), dus heb maar beslist het ding te houden... Ik gebruik die spullen vrij intensief voor mijn studie, dus vroeg of laat komt er toch wel wat aan. En ik heb gewoon ook geen zin in weer al dat geregel om 'm terug te sturen enzo.

          Toch even opmerken dat in de winkel bekijken niet lukt bij apple, enkel de toonzaalmodellen kan je mee spelen, maar het toestel dat je koopt zie je pas als het effectief van jou is, dat zit in een gesealde verpakking.

          Comment


          • #20
            Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

            Yep dat is zo. Overal zit een folie rond, en als dat er af is....oei, oei, oei...

            Dikke zever volgens mij, maar ze wijken hier (haast) niet van af.

            Daarom zou ik dus altijd online kopen.

            Dat van dat doorbuigen is ook maar een flauwe uitleg want ik heb hier ook een Sony Xperia Z2 tablet, haast even dun en die geeft geen krimp.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #21
              Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Yep dat is zo. Overal zit een folie rond, en als dat er af is....oei, oei, oei...

              Dikke zever volgens mij, maar ze wijken hier (haast) niet van af.

              Daarom zou ik dus altijd online kopen.

              Dat van dat doorbuigen is ook maar een flauwe uitleg want ik heb hier ook een Sony Xperia Z2 tablet, haast even dun en die geeft geen krimp.
              Weet je, enerzijds is het niet aangenaam een product niet te kunnen checken alvorens je het koopt, anderzijds weet je wel telkens dat je een 'nieuw' product koopt, en niet iets wat misschien al tien keer als demo gebruikt is om aan klanten te tonen...
              Maar inderdaad, ik koop tegenwoordig ook veel online, net omdat je het zonder reden kan terugsturen als je echt wil. Wel verkies ik nog steeds persoonlijk afhalen indien dat kan, tegenover opsturen (maar dat heeft dan meer te maken met mijn ervaringen met de post).

              Comment


              • #22
                Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                Ik vraag mij dan ook wel af wat ze doen met die toestellen die worden teruggestuurd. Als koper kan je inmiddels toch ook nooit weten of je geen toestel hebt dat al eens werd teruggestuurd. Ik blijf toch voor dergelijke zaken bij iemand kopen in mijn omgeving. Als je goeie klant bent zullen ze wel alles in het werk stellen om je ter wille te zijn. Dat is toch mijn persoonlijke ervaring.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #23
                  Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                  Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                  Weet je, enerzijds is het niet aangenaam een product niet te kunnen checken alvorens je het koopt, anderzijds weet je wel telkens dat je een 'nieuw' product koopt, en niet iets wat misschien al tien keer als demo gebruikt is om aan klanten te tonen...
                  Maar inderdaad, ik koop tegenwoordig ook veel online, net omdat je het zonder reden kan terugsturen als je echt wil. Wel verkies ik nog steeds persoonlijk afhalen indien dat kan, tegenover opsturen (maar dat heeft dan meer te maken met mijn ervaringen met de post).
                  En dan nog twijfel je of alles wel normaal is Yakke. Een eeuwige twijfelaar?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                    Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    anderzijds weet je wel telkens dat je een 'nieuw' product koopt, en niet iets wat misschien al tien keer als demo gebruikt is om aan klanten te tonen...
                    Je bedoelt in de winkel? Online weet je dan toch ook niet of het 'nieuw' is of niet al 5 keer door iemand anders gekocht is om terug te sturen omdat het niet voldeed?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                      Alle nieuwe spullen zitten in een gesealde verpakking.
                      Als ik iets nieuw koop, en de verpakking is niet meer dicht, dan stuur ik dat terug.

                      Spullen die open geweest zijn worden soms als 'gerefurbished' verkocht bij 'dagaanbiedingen'.

                      Die worden gecontroleerd, dan krijgen ze een factory reset, en worden ze proper terug verpakt.

                      Dat zal wel <1% van het volume zijn, dus een echt groot probleem is dat dan niet hé.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                        Je bedoelt in de winkel? Online weet je dan toch ook niet of het 'nieuw' is of niet al 5 keer door iemand anders gekocht is om terug te sturen omdat het niet voldeed?
                        Nee ik doelde op het feit van de gesealde verpakkingen...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          En dan nog twijfel je of alles wel normaal is Yakke. Een eeuwige twijfelaar?
                          Het is niet omdat het nieuw is dat het geen defecten kan vertonen hé... Ik zou het eerder perfectionistisch noemen dan twijfelaar, ik heb mijn spullen graag in orde

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ipad mini / air in 'space grey' eigenaars?

                            Voilà, zo is dat.
                            Ik heb liever dat de sealing open is en dat het toestel 100% in orde is dan dat de sealing intact is en er allerlei mankementen op zitten.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment

                            Working...
                            X