Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Standaard Re: Internet - vaste telefoon - smartphone

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Nog eens flink overdrijven ook: https://www.spaargids.be/sparen/kost...atenschap.html
    Je zoekt geen argumenten schrijf je, in dezelfde post kom je al met één aandraven (waar je dan zomaar een bedrag opplakt dat kant nog wal raakt).
    Ik ben het hier voor 110 % oneens met wat verseg hier op het forum schrijft en of beweert, maar ik kan je wel vertellen dat wij bij het overlijden van mijn schoonmoeder aan Dexia 190 € betaald hebben voor het afsluiten van haar rekening !

Standaard Internet - vaste telefoon - smartphone

Nog eens flink overdrijven ook: https://www.spaargids.be/sparen/kost...atenschap.html
    Je zoekt geen argumenten schrijf je, in dezelfde post kom je al met één aandraven (waar je dan zomaar een bedrag opplakt dat kant nog wal raakt).
    Ik heb vorig jaar 180€ + BTW dossierkosten betaald voor de nalatenschap van mijn moeder.
    Da’s meer dan de tarieven van 2014.

En waar lees je exacte cijfers in mijn vorige post?
    Ik heb nergens een vaste kost vermeld, enkel dat het tot een bepaald bedrag “kan” kosten.
    Zie bijvoorbeeld DB ... 150€ per jaar, als het dossier over 2 jaar loopt is het al 300€.

Zij heeft het jaar ervoor de nalatenschap van haar moeder geregeld via een notaris omdat er meerdere erfgenamen waren waarvan enkele niet meteen bereikbaar ... dat was meteen een heel hoog bedrag. (Belasting op nalatenschap of de zogenaamde successierechten niet inbegrepen).
    Laatst gewijzigd door VerSeg; 15 oktober 2017 om 01:47
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Dus als er bv. 200 euro op een zichtrekening staat staat kan het bij DB 2 jaar duren eer dat uitgeklaard is ?

Waar wij nog een spaarrekening hebben wordt door de ene bank niks gerekend en door de andere max. 90,75 euro.

Wat komt 2014 er bij doen ?
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Dus als er bv. 200 euro op een zichtrekening staat staat kan het bij DB 2 jaar duren eer dat uitgeklaard is ?
    Dat uitklaren hangt niet van de bank af hé ... dat hangt van de andere elementen in een dossier, erfgenamen en/of notaris af.
    Het zijn de erfgenamen die moeten bewijzen dat de som mag verdeeld (vrijgegeven) worden.
    Hoe lang ze dit laten aanslepen hangt niet af van de bank.

Als dat via een notaris moet gaan en er is wat onenigheid en/of veel opzoekwerk, dan “kan” een dossier over meer dan één jaar aanslepen.
    Lees goed “kan”, en niet “zal”.

En per jaar is niet bij elke bank dezelfde definitie ... bij de ene is dat een periode van 12 maand, bij de andere is dat letterlijk per jaar ... 2016, 2017, 2018, ...

Wat komt 2014 er bij doen ?
    Wie verwees naar een artikel van 2014?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Moderator Note: Bij het onderwerp blijven a.u.b. en laat tegelijk de commentaren op anderen maar achterwege.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Hier internet/TV pakket van Telenet, telefoon via Mobile Vikings. Vroeger (jaren geleden) alles van Proximus. Tevreden van Telenet, helemaal niet tevreden van Proximus: service was continu ondermaats. En bij opzeggen contract hebben ze achteraf nog geprobeerd om mij een kl**t af te trekken.

Gouden tip: alle contact met proximus via aangetekende brief doen - zeker als je het over contracten/tarieven etc hebt!

Proximus komt er hier nooit meer in, zelfs niet als ze hun diensten gratis zouden aanbieden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
    Hier internet/TV pakket van Telenet, telefoon via Mobile Vikings. Vroeger (jaren geleden) alles van Proximus. Tevreden van Telenet, helemaal niet tevreden van Proximus: service was continu ondermaats. En bij opzeggen contract hebben ze achteraf nog geprobeerd om mij een kl**t af te trekken.

Gouden tip: alle contact met proximus via aangetekende brief doen - zeker als je het over contracten/tarieven etc hebt!

Proximus komt er hier nooit meer in, zelfs niet als ze hun diensten gratis zouden aanbieden.
    Voila, zo denk ik er ook over, hier een Telenet WIGO abo waar ik vrij tevreden over ben, ok. gsm kan soms beter
    maar doet toch steeds wat wij er van verwachten.

Wat bedoel je nu met slapende rekeningen ??? Ik moet die Hello Bank rekeningen gebruiken, anders verdien ik geen Vikingpunten.
    Kijk, je leest hier en overal elders vragen over waar en hoe je bepaalde zaken toch maar iets goedkoper kan bestellen, tot in China toe, maar als het op betaalverkeer aankomt dan mogen banken vragen wat ze willen, de doorsnee Belg is kompleet vastgeroest aan zijn bank.
    Mijn betaalverkeer brengt me elk jaar méér dan 300 euro op (2 x 70 euro geschat via kredietkaarten (kan oplopen tot max. 2 x 95 euro), 120 euro via Hello Bank, 20 euro via Keytrade bank en dan zo'n 50 euro die ik NIET moet betalen voor een zichtrekening).
    Da's op 10 jaar méér dan 3000 euro... Hoe ik dat doe ?: door gewoon wat verder te kijken dan mijn grootbankneus lang is.
    Ik heb die vrijheid omdat ik geen leningen of zo meer heb lopen die me binden aan een bepaalde bank.
    Iedereen moet natuurlijk zijn eigen situatie beoordelen.
    Maar we dwalen af.
    Ik betaal voor geen enkele zichtrekening, debit of credit card.
    Voor de rest probeer ik geen overbodige dingen te kopen, daar word je voor je het weet toe verleid met al die bonustoestanden.
    Als er een andere bank een beter aanbod doet ben jij morgen weg bij Hello en wordt dat wel een slapende rekening.

Als je veel mobiele data gebruikt is Mobile Vikings wel competitief.
    Ik kom toe met de 1,5 Gb van Proximus.

Als dat niet genoeg is heb ik de Europese datacard met een Base 0 abonnement, kost nu € 10 voor 2GB.
    Dat gebruik ik al jaren in het buitenland, kan je voor één maand aanzetten en ze rekenen dan nog enkel wat je werkelijk gebruikt hebt. Ik bind mij aan niets (buiten het betalen van wat ik werkelijk verbruikt heb).
    Ik heb bij Base ook een SMS-kaartje voor het kastje in ons buitenhuisje (om de boiler aan te zetten bij vorstgevaar), dat kost enkel € 0,10 per SMS.
    Laatst gewijzigd door palombian; 16 oktober 2017 om 18:11

Men heeft het vaak enkel over tarieven (prijzen), wat allemaal goed is voor een TV, broodrooster of dergelijke omdat die overal hetzelfde zijn en bij iedereen op dezelfde manier zullen werken.
    Een mobiel abonnement is echter alleen maar een benaming van een dienst/abonnement dat men afsluit, maar hetgeen er achter zit (mobiel netwerk) is niet overal hetzelfde.
    Als men correct wil vergelijken, dan moet men ook de dekking bekijken in de streken waar men het meest komt ... wat is men met een goedkoop abonnement als men niet kan bellen of geen data kan gebruiken op plaatsen waar men vaak komt?
    Vergelijk zeker de dekkingskaarten eens van de verschillende providers, daar bestaan al genoeg vergelijkingen van en ze delen het zelf ook via hun website.
    Daarbuiten moet men zelf ook wat ervaren want afhankelijk van je locatie kan men op sommige plaatsen (ook al geeft de kaart aan van wel) wel ontvangst hebben voor de ene provider en niet voor de andere.
    Die situatie is voor iedereen anders waardoor het heel moeilijk is om daar één lijn in te trekken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Bij Mobile Vikings mag ik niet klagen over dekking, enkel in de Ardennen durft het wel eens wegvallen. Maar dat had ik vroeger met proximus ook wel...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. krediet kaarten en telefoon/internet buitenland
    Door Timothy91 in forum Chit Chat
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 14 augustus 2015, 18:50
  2. Lijst oproepen vaste telefoon telenet
    Door dyafani in forum Chit Chat
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 16 februari 2014, 12:12
  3. Internet op smartphone
    Door nete in forum Chit Chat