|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Hi,
Ik had hetzelfde probleem, maar door een patch te installeren is het probleem opgelost. Ik heb nu reeds gezocht via google maar kan het niet direkt meer vinden waar je die kan downloaden. Ik kan eventueel vanavond thuis eens kijken. De file staat zeker nog op mijn PC. Indien je ondertussen niet door anderen geholpen werd, bezorg ik vanavond zeker meer info en/of de file
|
|
Mocht je meerdere bestanden tegelijk openen in Photoshop Elements en daarop crashen: komt door de geselecteerde printer... een bugje dat moeilijk te achterhalen is... oplossing is een andere printer selecteren als default printer.
|
|
|||||
|
Citaat:
![]() Heu, de helft daarvan onderzoeken zal mij wel lukken, maar de andere helft is Latijn voor mij. Ik ben vooral groot geworden met Apple. Ik vrees dat ik de laptop zal moeten binnendoen. Een beetje vreemd eigenlijk, want voor de rest draait alles picobello ! ![]() Citaat:
![]() Greetz, Kariboe |
|
|||||
|
Ik heb vergelijkbare problemen, maar dan op mijn vaste PC en onder Win XP pro. Ik kan PSe perfect installeren, en de eerste keer start alles perfect op. Wanneer je later het programma opnieuw wil starten, dan gebeurt er niks. In je taakbeheer kan je wel zien dat PSe 6 is geladen, maar de processorbelasting staat op 0 %. Op mijn laptop (ook onder XP pro) draait het programma wel (buiten idd een occasionele crash als ik teveel layers open heb, ik zal eens proberen met de default printer te veranderen).)
Citaat:
|
|
||||
|
Heb me net de tryout binnen gehaald van Elements 7.
De "organiser" heb ik laten zoeken maar ben ermee gestopt.... Het ging over 14.500 foto's. De "editor" kloeg dat ik te weinig ram-geheugen had....terwijl er 4giga in mijn pc zit. De muis werkte ook niet vloeiend.... tikje schokkerig dus. Mijn pc heeft een quad core cpu en een redelijk zware grafische kaart. Dus.... een kat is geen mus ![]() Aufziederween PS 7. |
|
||||
|
Werk je met windows vista?
Anders eens proberen het programma op te starten als systeembeheerder (menu rechtermuisknop) Ofwel de 'data execution prevention' (onder system properties / advanced) uitschakelen voor elements 6 Heeft bij mij al geholpen voor sommige programma's groetjes, |
|
|||||
|
Allemaal bedankt voor de sympathieke hulp, maar niets heeft mogen baten... Ofwel hielp het niet ofwel reikte mijn Windows-kennis niet ver genoeg
![]() Blijkbaar zijn er met PS Elements nogal wat problemen, want ik ben blijkbaar niet alleen die sukkelt. Enfin, waarschijnlijk doe ik de laptop ergens binnen... ik ben het zoeken beu... Ik kan het installatiescherm van PSE niet meer zien ![]() ![]() Nogmaals bedankt ![]() Greetz, Kariboe |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Photoshop Elements 6.0 | parik | Fotobewerking | 1 | 18 juni 2008 14:56 |
| Photoshop Elements gebruikers... | armani | Software | 132 | 4 februari 2008 23:15 |
| Broken links in Photoshop Elements. | DIDE | Software | 1 | 17 november 2006 08:40 |
| Photoshop Elements 4 | Black B@ndit | Software | 9 | 7 november 2005 20:55 |
| Photoshop 5.5 en Photoshop elements naast elkaar | Herman | Fotobewerking | 2 | 12 maart 2002 16:35 |
![]() |