Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In bijlage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In bijlage

    In dit draadje, in post nummer vier, is een afbeelding in bijlage bijgevoegd.
    Dit lijkt mij een nieuwe mogelijkheid van het systeem te zijn.
    maar waarvoor dient ze, wat is het nut tegenover gewoon een afbeelding posten?

    (In het overzicht van het chitchatforum zie je ook een icoontje staan bij dat topic, een paperclip)

  • #2
    Re: In bijlage

    Eens nagekeken, het is een jpg bestand en blijkbaar toegevoegd als bijlage ( wat eigenlijk niet nodig was, hij kon de jpg file ook als afbeelding invoegen ). . . ik ga het zelf nog even nader bekijken, ik vermoed dat het enkel mogelijk is met een moderator account...... en ondertussen bevestigd, die mogelijkheid is moderator-gebonden.
    Last edited by Franciskine; 27 december 2011, 13:46.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: In bijlage

      Franciskine, bedankt voor het duidelijke en snelle antwoord.
      Mysterie opgelost.

      Comment


      • #4
        Re: In bijlage

        Klopt. De Mods (en medewerkers van bepaalde werkgroepen) gebruiken het weleens in hun subfora, om een document naar mekaar door te sturen. Voor de gewone BD-er zou het niet mogen kunnen, want in strijd met het principe dat de foto's hier zichtbaar moeten getoond worden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X