Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34

Standaard Re: Iemand al ervaring met deze producten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Zal dan wel over je Spaanse buurman gaan veronderstel ik notex?

Amai, duur gas in flessen, dan beter zo een hervulbare LPG fles zetten, kost je nog geen 30€ per vulbeurt aan
    een LPG station.
    Het vullen van propaanflessen of butaanflessen of LPG-flessen aan een LPG-station is niet alleen verboden, het is bovendien levensgevaarlijk (vooral bij overvullen). Nooit doen aub!

mvg
    Filip

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
    Het vullen van propaanflessen of butaanflessen of LPG-flessen aan een LPG-station is niet alleen verboden, het is bovendien levensgevaarlijk (vooral bij overvullen). Nooit doen aub!

mvg
    Filip
    Bij mijn weten is dat nog steeds niet verboden Filip,
    hervulbare LPG flessen zijn nog steeds overal te koop
    en zijn voorzien van de nodige veiligheidsvoorzieningen.
    https://www.vanmeenen.com/LPG-autoga...g-flessen.html

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Maar wat het werken met gasflessen of kleine citerne betreft, ik ken mensen die dat hadden en na een paar jaar terug laten wegnemen hebben.
    Minder gebruiksgemak dan aardgas, duurder en ook gevaarlijker.
    En ook leeg al eens op de slechte moment.
    Gevaarlijk ?? Mijn buurman doet dat al vanaf 1983 en dit is zijn tweede geiser.
    Vervangen sinds twee jaar, reden... de waakvlam die nu automatisch ontsteking is geworden.
    Weer wat zuiniger.
    Duurder denk ik ook niet dan aardgas laten aanleggen. (Het is alleen voor warm water) Je zit niet met de vaste kost van aansluiting.
    En leeg op het verkeerde moment, dat kan. Maar als je een reserve fles hebt staan is het in 5 minuten over geschakeld.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    Gevaarlijk ?? Mijn buurman doet dat al vanaf 1983 en dit is zijn tweede geiser.
    Gevaarlijker wil niet zeggen dat iedereen pech heeft (gelukkig).

Ik ken er anders die jaren met flessen gewerkt hebben en dat ging goed tot die ene keer ... toen had niemand op het dorpsplein nog ramen, was de kerktoren beschadigd, lagen er overal brokstukken en zaten ze met een serie gewonde buren.

Een foutje is al snel eens gemaakt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    4 slaapkamers en 3 badkamers ... een niet te grote villa ?
    Hoeveel badkamers heeft een grote villa dan

grts
    Sieg
    Zoiets ongeveer begint er al op te lijken : 3 slaapkamers + 3 badkamers

https://www.villa-costablanca.be/vil...0m-3slpk-3badk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Zoiets ongeveer begint er al op te lijken : 3 slaapkamers + 3 badkamers

https://www.villa-costablanca.be/vil...0m-3slpk-3badk
    Staat geen prijs bij, maar tis in Spanje dus zal nog meevallen, als je zoiets hier in België laat bouwen of koopt dan betaal je je blauw

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Staat geen prijs bij, maar tis in Spanje dus zal nog meevallen, als je zoiets hier in België laat bouwen of koopt dan betaal je je blauw

grts
    Sieg
    In Spanje koop je door de band voor minder dan de helft van de prijs van Frankrijk. Natuurlijk afhankelijk van de ligging. De kwaliteit van de materialen is ook minder dan bij ons en in Frankrijk. Achterland en eerste lijn zal een groot verschil uitmaken in de prijs. En als je op 130 m2, 4 slaapkamers moet steken zullen die wel heel klein zijn. Wij hebben in Frankrijk maar twee slaapkamers met elk een badkamer en 131m2 oppervlakte totaal. Wij hadden er een derde kunnen laten bijmaken, maar dan ten koste van de living waar de keuken moest in geïntegreerd worden. Papier is ook zeer gewillig in die markt.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    En als je op 130 m2, 4 slaapkamers moet steken zullen die wel heel klein zijn.
    Als je onder de foto's kijkt, staat er een grondplan met daarop de vermelding : bebouwde oppervlakte 234,75m².
    Het kost 270.000€ inclusief zwembad en warmtepompen, maar zonder de grond. Maar dan komt de kat op de koord. 15 km in het binnenland kost de grond 25000€, maar binnen 1 km van het strand kost dezelfde oppervlakte 200.000€ en op eerste lijn aan het strand 500.000€ .
    15km in het binnenland is het in juli en augustus alle dagen van 40 tot 45°C, maar in december en januari durft het er 's nachts vriezen.
    Dan zal ik hier maar blijven zitten waar het in de winter 's nachts nooit kouder dan 10°C is, en in de zomer rond de 25/32°C met enkele uitschieters in augustus tot
    36°C.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Als je onder de foto's kijkt, staat er een grondplan met daarop de vermelding : bebouwde oppervlakte 234,75m².
    Het kost 270.000€ inclusief zwembad en warmtepompen, maar zonder de grond. Maar dan komt de kat op de koord. 15 km in het binnenland kost de grond 25000€, maar binnen 1 km van het strand kost dezelfde oppervlakte 200.000€ en op eerste lijn aan het strand 500.000€ .
    15km in het binnenland is het in juli en augustus alle dagen van 40 tot 45°C, maar in december en januari durft het er 's nachts vriezen.
    Dan zal ik hier maar blijven zitten waar het in de winter 's nachts nooit kouder dan 10°C is, en in de zomer rond de 25/32°C met enkele uitschieters in augustus tot
    36°C.
    Ja, had daar niet goed op gelet, maar het viel mij toch al op dat, als ik op het grondplan keek, ik al de indruk had dat dit om een veel grotere opp. ging dan 130m2.
    Maar de prijzen zullen sedert de bankencrisis van 2008 ook al weer uit de pan geschoten zijn in Spanje, daar twijfel ik niet aan. De beste koopjes waren wel toendertijd.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. iemand ervaring met deze?
    Door bert claes in forum Camera's
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 11 mei 2014, 23:47
  2. iemand ervaring met deze shop ?
    Door SectionOne in forum Camera's
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 1 augustus 2008, 20:18
  3. Iemand ervaring met deze lens?