Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas van

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas van

    een tip die nog enkele uren geld.




    Groeten, Hmaes

  • #2
    Re: Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas

    Ik wil wel een bestelling doen, maar als ik al mijn gegevens invul dan lijkt het er op dat ik moet betalen zonder dat ik een foto kan uploaden (ik heb de laatste stap dus niet uitgevoerd omdat ik niet wil betalen voor een foto waar niets op staat).
    Bij alle andere websites moet ik eerst de foto's uploaden, en daarna pas afrekenen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas

      Begrijpbaar maar het gaat hier niet om de bestelling die je kan plaatsen maar een aankoop van een voucher waarmee je ipv 70 euro te betalen 24 euro nogwat betaald.

      Resolutie zou 150DPI zijn volgens de expert met een minimum 2400X1600 resolutie. Zou dit kloppen voor een 60X40 print?

      Comment


      • #4
        Re: Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas

        Voor grotere afdrukken is 150 dpi gewoonlijk voldoende omdat je die niet met een vergrootglas van dichtbij gaat bestuderen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Ibood ... Jumboprints.nl voucher voor een haarscherpe afdruk op 6mm dik plexiglas

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik wil wel een bestelling doen, maar als ik al mijn gegevens invul dan lijkt het er op dat ik moet betalen zonder dat ik een foto kan uploaden (ik heb de laatste stap dus niet uitgevoerd omdat ik niet wil betalen voor een foto waar niets op staat).
          Bij alle andere websites moet ik eerst de foto's uploaden, en daarna pas afrekenen.
          U kunt met een gerust hart bij Ibood een foto voucher of andere spullen kopen: voldoet de aankoop niet van wat je er van mag verwachten dan krijgt u uw geld terug.
          Ik heb vorig jaar met zo'n Ibood voucher voor € 20 euro een 110 pag. fotoboek laten maken ter waarde van €110. Zeer goede kwaliteit. Zo'n aanbiedingen komen daar regelmatig langs.

          Comment

          Working...
          X