Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd (eindwerk)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd (eindwerk)

    Hallo,

    Het is al even geleden dat ik op nog op het forum ben geweest, maar wegens mijn laatste jaar verpleegkunde (stages, examens, eindwerk) heb ik weinig tijd gehad.

    Nu kom ik jullie om hulp vragen voor mijn eindwerk, ik ben een leek in de bin-normen en word 2003 is blijkbaar niet mijn beste vriendje .... het enige wat dat programma graag doet is mij dwarszitten! dit zijn dus mijn problemen:

    - Ik heb in mijn tekst een opsomming staan met uitleg eronder, HET probleem is nu dat ik dit in blok moet uitlijnen, maar dan lijnt hij ook mijn opsomming uit waardoor er een spatie van een centimeter of 2 tussen elk woord komt .... ik krijg het niet voor elkaar dat dat niet gebeurd (hij moet enkel de tekst eronder uitlijnen)

    - ik werk met koppen(kop1, Kop2, enz...) maar Kop 1 gebruik ik niet daar ik op een aparte pagina in het groot "eenheid 1:Visie" heb staan en er daarna direct begonnen word met 1.1 . Nu ben ik aan eenheid 2 aangekomen en blijft word dus doortellen op 1.... Nu was mijn idee om in het wit kop 1 te zetten zodat hij toch verdertelt, MAAR dan krijg ik ineens een spatie van een blad lang!

    - Kop- en voettekstprobleem: Ik heb enkele bladen rechtstaand en dan enkele liggend en dan weer rechtstaand --> in de eerste overgang is er geen probleem en klopt mijn kop- en voettekst , maar van liggend naar staand is er een probleem: namelijk dat mijn kop- voettekst van de staande bladen dezelfde is als die van de liggende waardoor deze niet klopt .... wanneer ik het dan aanpas op de staande bladen dan klopt het op de liggende weer niet meer....

    Hopelijk komen jullie er een beetje aan uit, want het is erg moeilijk om het uit te leggen als jullie het niet kunnen zien .....

    Alvast bedankt !
    Groetjes,
    Sarah
    -=Trotse eigenaar van een Nikon coolpix 4600=-

  • #2