Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC One X vs Samsung Galaxy S3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HTC One X vs Samsung Galaxy S3

    Iemand ervaring met de HTC One X ?
    Iedereen heeft de mond vol van de Galaxy S3 maar die HTC lijkt me evenzeer een dijk van een toestel én goedkoper.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

    Er zijn wat wifi probleempjes met de One X naar het schijnt, voor de rest naar het schijnt inderdaad een topper.

    http://androidcommunity.com/htc-one-...-htc-20120618/

    Comment


    • #3
      Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Er zijn wat wifi probleempjes met de One X naar het schijnt, voor de rest naar het schijnt inderdaad een topper.

      http://androidcommunity.com/htc-one-...-htc-20120618/
      Voor mensen die hem nog niet hebben dus eigenlijk geen probleem...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

        De 'overall feel' van de one X lijkt een beetje 'laggier'. Dat merk je in zo'n kleine dingen als het drop-down menutje, openen van de app-drawer, etc. Volgens mij komt dit door de Sense-schil die HTC gebruikt. Sommige vergelijkingen online spreken daar ook over.
        Andere dingen zoals: het vervangen van de batterij, bijsteken van geheugen, switchen van launcher, .. zijn voor mij grote pluspunten voor de Samsung. Daarom ben ikzelf ook voor deze gegaan. Geen seconde spijt van, heerlijk toestel!

        Comment


        • #5
          Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          De 'overall feel' van de one X lijkt een beetje 'laggier'. Dat merk je in zo'n kleine dingen als het drop-down menutje, openen van de app-drawer, etc. Volgens mij komt dit door de Sense-schil die HTC gebruikt. Sommige vergelijkingen online spreken daar ook over.
          Andere dingen zoals: het vervangen van de batterij, bijsteken van geheugen, switchen van launcher, .. zijn voor mij grote pluspunten voor de Samsung. Daarom ben ikzelf ook voor deze gegaan. Geen seconde spijt van, heerlijk toestel!
          Het liefst zou ik gaan voor een Galaxy Nexus (Google Phone dus), dan hoef je geen maanden te wachten tot HTC of Samsung beslist om je Android versie te updaten. Maar over de Nexus hoor ik niet 100% positieve dingen. Of zijn er nog andere Android phones die je meteen kan updaten van zodra een nieuwe versie verschijnt (zoals iOS) ? Kan je ook vb. als je nu een S3 of One X koopt nog enkele verdere updates mee (zeg maar Android versie 5 en 6) of werkt dat zo niet ?

          M.a.w mocht ik een Android phone kopen, dan wil ik kunnen updaten van zodra er een nieuwe versie van Android uit is. Of werkt dat niet zo ? Dan blijf ik liever, ondanks de 'iets verouderde' technologie, bij Apple...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

            Persoonlijk zou ik nog een maand of 2 wachten om 1 van de twee te kopen.
            Lees anders eens welke problemen er zijn met die HTC op tweakers.net en dan het forum selecteren. Echt blij wordt je daar niet van.
            Met de S3 zijn ook wat probleempjes, maar die zijn volgens mij gemakkelijker op te lossen en leefbaarder.

            Comment


            • #7
              Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Het liefst zou ik gaan voor een Galaxy Nexus (Google Phone dus), dan hoef je geen maanden te wachten tot HTC of Samsung beslist om je Android versie te updaten. Maar over de Nexus hoor ik niet 100% positieve dingen. Of zijn er nog andere Android phones die je meteen kan updaten van zodra een nieuwe versie verschijnt (zoals iOS) ? Kan je ook vb. als je nu een S3 of One X koopt nog enkele verdere updates mee (zeg maar Android versie 5 en 6) of werkt dat zo niet ?

              M.a.w mocht ik een Android phone kopen, dan wil ik kunnen updaten van zodra er een nieuwe versie van Android uit is. Of werkt dat niet zo ? Dan blijf ik liever, ondanks de 'iets verouderde' technologie, bij Apple...
              Dat werkt alleen zo met de Google Nexus. Het is een zeer goed toestel, maar de specs zijn toch net iets minder dat de S3. Ik denk dat de volgende Google telefoon mijn nieuw toestel zal worden, maar het zal nog wel een heel tijdje duren voor we er eentje zien.

              Comment


              • #8
                Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                Amai, zoveel problemen in Android-land ?
                Soms blijf je beter waar je bent, me dunkt

                Dan toch maar beter een 4S ?
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Amai, zoveel problemen in Android-land ?
                  Soms blijf je beter waar je bent, me dunkt

                  Dan toch maar beter een 4S ?
                  Ik heb ze beiden, maar eentje gaat niet meer vervangen worden . . . de iphone koop ik niet meer nieuw . . . de S3 heeft me volledig overtuigd.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Amai, zoveel problemen in Android-land ?
                    Soms blijf je beter waar je bent, me dunkt

                    Dan toch maar beter een 4S ?
                    Lijkt me een beetje dom met de 5 die om de hoek staat.

                    Comment


                    • #11
                      Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                      Lijkt me een beetje dom met de 5 die om de hoek staat.
                      Dom ? Misschien, maar de prijs voor de 5 zal schandalig hoog zijn (de huidige prijs van de 4S dus)...
                      Panasonic Lumix FZ2000

                      Comment


                      • #12
                        Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                        De Galaxy Nexus lijkt me ideaal te zijn, geen extra shell erbovenop, gewoon Google Android zonder ermee te rommelen.
                        In Nederland blijkbaar te krijgen voor minder dan 400 euro, in België ofwel helemaal niet ofwel voor de prijs van de allernieuwste top smartphones.

                        Iemand ervaring met dit toestel (specs liggen dicht bij die van de Samsung Galaxy S2 maar door Jelly Bean werkt de Nexus veel sneller dan de S2) ? Zo ja, waar te koop in België tegen een redelijke prijs ? En vooral, werkt hij met Proximus ?
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #13
                          Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Iemand ervaring met dit toestel (specs liggen dicht bij die van de Samsung Galaxy S2 maar door Jelly Bean werkt de Nexus veel sneller dan de S2) ? Zo ja, waar te koop in België tegen een redelijke prijs ? En vooral, werkt hij met Proximus ?
                          Als je in België een toestel koopt, dan moet die met elke provider kunnen werken ... simlocks zijn hier verboden als het dat is dat je bedoelt.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            M.a.w mocht ik een Android phone kopen, dan wil ik kunnen updaten van zodra er een nieuwe versie van Android uit is. Of werkt dat niet zo ? Dan blijf ik liever, ondanks de 'iets verouderde' technologie, bij Apple...
                            Bij de betere toestellen mag je wel een update verwachten. Die kunnen nieuwere (en evt dan zwaardere) versies aan. JellyBean komt blijkbaar tegen eind 3de kwartaal op de S3 te staan.
                            Bij apple krijgt (kreeg?) iedereen gewoon de update, je kunt niet meer terug. Ik heb een tijdje met een iPhone3G gewerkt met OS4.. om te janken. Imo dan liever een vlot verouderd OS, dan een nieuw traag.

                            Comment


                            • #15
                              Re: HTC One X vs Samsung Galaxy S3

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Als je in België een toestel koopt, dan moet die met elke provider kunnen werken ... simlocks zijn hier verboden als het dat is dat je bedoelt.
                              Nee, is omdat de Nexus al de update naar Jelly Bean heeft gekregen. Je weet nooit dat het om één of andere reden niet meer werkt (heb ergens zoiets gelezen dat er in bepaalde landen met bepaalde providers probs waren)
                              In elk geval, die Nexus is moeilijk te vinden. Bij Coolblue is hij bv. niet meer leverbaar, het toestel is nog geen jaar oud... Bij Expansys (verwijzing van op de google nexus site) wel, maar ook daar niet op voorraad, enkel op bestelling. Is er iets wat ik moet weten over die Nexus ?
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X