Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Jantje leert over de lettergrepen. De lerares maakt er een spelletje van: zoek een woord met zoveel mogelijk lettergrepen.

    Jantje: Mas-tur-be-ren

    Lerares: Vier lettergrepen, dat is nogal een mondvol

    Jantje: Nee, dat is pijpen, en dat zijn maar twee lettergrepen

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Een klein meisje gaat 's morgens met haar poesje in haar armen naar school.
      Haar oudere broer zegt haar dat het verboden is om dieren naar school mee te nemen en dat ze waarschijnlijk gestraft zal worden als ze het doet, maar ze weigert te luisteren en neemt het katje toch mee.
      Op de bus, vertelt de buschauffeur juist hetzelfde als haar broer,maar toch blijft ze bij haar standpunt.
      Wanneer ze op school aankomt, komt de juffrouw bij haar en geeft het kleine meisje op haar donder omdat ze haar huisdier heeft meegenomen en dat dit tegen de regels van de school is, maar toch blijft ze weigeren om haar katje te laten gaan.
      De Juf vraagt haar waarom ze zo op haar standpunt blijft en zegt:
      "Deze ochtend toen ik de badkamer verliet,hoorde ik papa tegen mama
      zeggen:"zodra die kleine meid weg is, eet ik je poesje op"

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een Antwerpenaar komt als "wielertoerist" in Limburg.
        We moeten vooraf echt niet verduidelijken dat hij de Limburgers voor domme boeren neemt.

        Hij stopt met zijn fiets aan een benzinestation in Genk en vraagt de pompbediende: "Wilde gaai ne keer baaitanken".
        De bediende laat zich niet uit zijn lood slaan en doet glimlachend alsof hij de fiets vol tankt.
        "En wilde gaai ne keer maan oole controleren".
        En weerom knikt de pompbediende glimlachend en speelt het spel mee.
        De Antwerpenaar, krom van het lachen, springt op z'n fiets en maakt aanstalten om te vertrekken.
        Op dat moment geeft de pompbediende hem een daverende saflet tegen zijn oren.
        "Wa doede gaa naa?" panikeert de Antwerpenaar.
        De Limburger antwoordt hééééél traag: "Uw deur was ni goed dicht".
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          ^ Prachtig. Je kan die Limburgers zo omwisselen met West-Vlamingen.
          Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
          Flickr

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Wanneer iedereen op aarde dood was en voor de hemelpoort aan het wachten was,
            verscheen God die zei:

            "Ik wil dat de mannen twee rijen maken.
            Eén rij voor de mannen die het ware hoofd van het gezin waren en een
            andere rij voor de mannen die onder de sloef van hun vrouw lagen."

            De rij met de mannen die onder de sloef lagen was kilometers lang en in de
            rij met de mannen die waarlijk het hoofd van het gezin waren,
            Stond welgeteld één man.

            God zei tegen die lange rij mannen dat ze zich moesten schamen, dat hij
            hen had gemaakt om de leiding te nemen.

            "Jullie waren niet gehoorzaam en voldoen niet aan mijn wens."
            "Slechts één van jullie voldoet. Leer van hem!"

            God richtte zich vervolgens naar die ene man en vroeg hoe hij erin
            geslaagd was om als enige in deze rij te staan?

            De man antwoordde: "Ik moest daar gaan staan van mijn vrouw !!!!!!!"
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Een Amerikaanse toerist gaat op reis naar China.
              Tijdens zijn verblijf scharrelt hij nogal wat meiden op maar neemt geen voorzorgen.
              Nadat hij weer thuis is, staat hij op een ochtend op en ziet op zijn piemel donkergroene plekken.
              Hij gaat verontrust direct naar de dokter.

              De dokter heeft zoiets nog nooit gezien.
              Hij neemt bloed af voor verder onderzoek en zegt tegen de man dat hij na twee dagen terug moet komen.
              Na twee dagen gaat de man weer bij de dokter die hem zegt:
              'ik heb slecht nieuws voor u. U hebt een infectie veroorzaakt door het Mongolenvirus.
              Het is een heel zeldzame ziekte en we weten er heel weinig over.

              'De man is al wat geruster en zegt tegen de dokter: 'Geef me een spuit of zoiets en dan zal het wel weggaan'.
              De dokter antwoordt echter: ''t Spijt me maar er is geen remedie. We zullen uw lul moeten amputeren'.
              De man roept: 'Neeeeen. Ik wil een tweede opinie!
              'De dokter zegt: 'ok maar ik verzeker u dat dat de enige oplossing is.

              'De volgende dag gaat de man bij een Chinese dokter. Die onderzoekt hem en zegt:
              'Och! U heeft het Mongolenvirus, heel elge ziekte!'.
              De man zegt: 'Ja, ja ik weet het, maar wat kan u voor me doen?
              De Amerikaanse dokter zei me dat hij mijn piemel moest amputeren'.

              De Chinese dokter moet wat lachen en schudt zijn hoofd.
              Hij zegt: 'De Amelikaanse doktel is stom.
              Hij wil u opelelen omdat hij geld wil veldienen. U moet niet geopeleeld wolden'.
              De patiènt is tevreden, en juist als hij wil weggaan zegt de Chinese dokter:
              'U moet gewoon afwachten. Binnen een maand valt ie er vanzelf af'.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Blonde wife texts husband on a cold winter's morning: "Windows frozen."
                Husband texts back: "Pour some luke warm water over it."
                Wife texts back: "Computer really buggered now.”
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  A little boy said to his mother, "Mommy, how come I'm black and you're white?"

                  His mother replied, "Don't even go there! From what I remember about that party, you're bloody lucky you don't bark.
                  D90 - D70 - F80 + glas

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Belastingsdienst.


                    Er loopt een vent het belastingkantoor binnen en 5 minuten later komt hij spiernaakt naar buiten.
Zijn maat ziet dat toevallig en vraagt wat er gebeurd is..
'***-belastingdienst.' zegt hij, 'Ze hebben mij gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal uitgekleed.'
'Verdomme,' zegt zijn maat, 'ik moet er nu ook naar toe, maar ik zal ze wel hebben, ik kleed me nu al uit.'

                    Afijn, hij loopt spiernaakt het belastingkantoor binnen en 5 minuutjes later komt hij weer naar buiten.
Hij heeft een blinddoek om, een kurk in zijn kont en een touwtje om zijn leuter met een knoop erin.
                    
'Wat hebben ze toch met jou gedaan ?' vraagt zijn maat.
'Nondeju,' zegt hij, 'bij mij hebben ze ook nog de gas, het water en het licht afgesloten!!!'

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Rotzak

                      Een man staat voor de rechter op beschuldiging van dubbele moord.
                      De rechter zegt:"U wordt ervan verdacht uw vrouw te hebben doodgeslagen met een hamer."
                      Achterin de rechtszaal schreeuwt een man:"Vuile rotzak!"
                      De rechter gaat door:"U wordt er tevens van beschuldigd uw schoonmoeder te hebben doodgeslagen met dezelfde hamer."
                      Achterin de rechtszaal schreeuwt de man nu:"Vuile, smerige rotzak!"
                      De rechter stopt, kijkt de man achterin de zaal aan en zegt:"Meneer, ik begrijp uw woede en frustratie, maar u zult uzelf echt in acht moeten nemen, anders laat ik u uit deze rechtszaal verwijderen. Heeft u dat goed begrepen?"
                      De man antwoordt:"Neemt u me niet kwalijk edelachtbare, maar ik woon al 15 jaar naast die vuile, smerige rotzak en elke keer als ik een hamer van 'm wilde lenen, zei 'ie dat hij er geen had!"

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Bijna vreemdgegaan

                        Frans gaat biechten en zegt tegen de priester: "Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week." "Hoe bedoel je bijna?" vraagt de priester. "Kijk", zegt Frans, "we hebben ons uitgekleed en toen heb ik ‘m er alleen even tegenaan gewreven en ben toen gestopt."
                        De priester zegt: "Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen blijf je bij die vrouw uit de buurt. Om je zonden te vergeven zeg je 5 weesgegroetjes en je stopt zo 50 euro in de collectebus bij de uitgang."
                        Frans verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 weesgegroetjes en loopt naar de collectebus.
                        Hij blijft er even bij staan en loopt dan de kerk uit. De priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde, rent achter hem aan de kerk uit en zegt: "Dat zag ik! Je hebt niets in de collectebus gedaan!" "Wel", zegt Frans, "ik heb die 50 euro er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin doen."

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          De belastinginspecteur
                          De belastingsinspecteur komt langs bij een synagoge. Terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn: "Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doet u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet?"
                          "Goede vraag ", zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven het terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe."
                          "Oh " zei de belastingsinspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had.
                          Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling: "En hoe gaat dat dan met de Matzes ?(koekjes) Wat doet u met de kruimels ?" "Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. "Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."
                          "Ik begrijp het, " antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken.
                          "Nou Rabbijn, dan rest me nog een vraag, wat doet u met alle overblijfselen van de besnijdenissen ?"
                          "Ook hierbij verspillen wij niets!" antwoordde de Rabbijn. "Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingsdienst, eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul om de boeken te controleren."

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Stofzuiger

                            Een huis-aan-huisverkoper van stofzuigers komt langs bij een boerderij. De boerin doet open. "Mevrouw, ik ben verkoper van hele goede stofzuigers. Die maken echt alles schoon. Om het te bewijzen maak ik nu uw tapijt even vuil." De man gooit een hele doos rotzooi over de vloer en zegt: "Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoolijk op van de vloer." Waarop de boerin zegt: "Nou, begin maar vast te eten want we hebben hier geen elektriciteit."
                            Last edited by w00ha; 21 augustus 2012, 09:45.

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              die staat hier al!!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                die staat hier al!!
                                grt,bouk.
                                welke, die laatste ?

                                Comment

                                Working...
                                X