Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    ...shag the perfect man/woman against the bus stop and drive off with the old friend for some beers.
    Even better: shag the perfect man/woman, together with the old friend, and then drive off with the old friend for some beers and sharing memories of the shag.
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

    Comment


    • #17
      Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Ik ontmoette onlangs een oudere dame in een bar. Ze zag er echt nog knap uit voor haar 57 jaar.

      We dronken wat en lulden wat over het leven.

      Toen vroeg ze of ik ooit een "sporters dubbel" meemaakte, een triootje met moeder en dochter tegelijk.

      Ik antwoordde dat ik dat nooit beleefd had.

      We dronken nog iets, en toen zei ze dat vandaag mijn geluksdag was.

      We reden naar haar huis.

      Nieuwsgierig en verlangend betrad ik haar woning.

      Ze knipte het licht in de trappenhal aan en riep naar boven:

      "Mama, ben je nog wakker????"

      Comment


      • #18
        Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        EEEK !!!!!
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #19
          Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          EEEK !!!!!

          Comment


          • #20
            Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
            EEEK !!!!!
            bwa, als je zelf 75 bent, kan dat nog meevallen
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #21
              Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Two old ladies were outside their nursing home, having a smoke, when it started to rain. One of the ladies pulled out a
              condom, cut off the end, put it over her cigarette, and continued smoking.
              - Whats that?
              - A condom. This way my cigarette doesnt get wet.
              - Where did you get it?
              - You can get them at any drugstore.

              The next day, the old lady hobbles herself into the local drugstore and announces to the pharmacist that she wants a box of condoms. The guy, obviously embarrassed, looks at her strangely (she is, after all, over 80 years old), but very delicately asks what brand she prefers.
              Doesnt matter son, as long as it fits a Camel.
              The pharmacist fainted.

              Comment


              • #22
                Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Hmm weet niet of die al bekend is mrrrja ga het proberen.

                Er was eens een boerendochter die graag uit zou willen gaan in de grote stad. Samen met haar moeder gaat ze de stad in om kleren te kopen, ze koopt allerlei pikant spul. S'avonds gaat ze op de fiets naar de stad om uit te gaan. Na wat gedanst te hebben, komt er plots een jongen naar haar toe. Ze praten wat en de jongen vraagt of het meisje mee naar buiten wil. Gedwee gaat ze mee. Buiten gekomen begint de jongen wat aan haar te friemellen. Het meisje weet niet wat haar overkomt, als plots de jongen naar beneden gaat en met zijn hoofd onder haar minirok verdwijnt.Kort daarop begint de jongen heel hard te roepen " NEEEE!!!!!! JIJ HEBT VARKENSOREN!!" En rent zo hard die kan weg. De boerendochter verdrietig alleen latend.
                Ze fiets weer naar het dorp en haar huis terug, waar moeder op haar in de keuken zit te wachten. "En??.......hoe was je eerste uitstapje?"
                Ze ziet dat haar dochter gehuild heeft en vraagt wat er in godsnaam gebeurt is. De dochter verteld het hele verhaal. Moeder vraagt zich af wat die jongen dan onder haar rok gezien moet hebben wat hem zo deed schrikken. "Kijken" zegt moeder. Moeder bukt zich om onder de rok van haar dochter te kijken. En roept dan "Ja zeg kind toch.........daar maak je toch geen jaratels aan vast?"

                haha ik vindt hem nog steeds leuk.....
                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                Comment


                • #23
                  Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Een Belg en een Hollander wonen elk al geruime tijd zo een vijftig meter
                  van de grens, zonder eigenlijk echt contact met elkaar te hebben.
                  Op zekere dag echter zijn zij samen gelijktijdig in hetzelfde café en
                  zitten aan de toog.
                  Daar bespreken ze de dagelijkse gebeurtenissen in de grensstreek bij een
                  fris pintje.
                  Na meerdere van die frisse pintjes zegt de Belg plots zo om te lachen:
                  Zeg gierigaard, doe er nog maar eens eentje op hé, 't is uw beurt.
                  Nou zegt de Hollander,wij Nederlanders zijn helemaal niet gierig, wij
                  zijn enkel zuinig.
                  Om je een voorbeeld te geven... Vorige maand had ik zin om een
                  verrekijker te kopen. Ik ging dus naar een winkel waar men dergelijke
                  dingen verkoopt.
                  De verkoper had twee soorten, één van honderd euro en één van tweehonderd euro.
                  Vermits ik, naar mijn mening met deze van honderd euro voldoende ver
                  zag, leek het mij nogal gek om er één te kopen van tweehonderd euro.
                  Dus heb ik deze van honderd euro gekocht. Dat lijkt me logisch, zegt
                  de Belg, en wat zie je dan zoals met die verrekijker?
                  Wel, zegt die Hollander, nu je er om vraagt, verleden week
                  bijvoorbeeld zag ik jou in je keuken met je vrouw liggen neuken.
                  Wel, zegt de Belg, had dan toch maar die van tweehonderd euro
                  gekocht, dan had je gezien dat het jouw vrouw was.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    INTERNET !

                    s"Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden en beginnen te graven. Nadien wordt de gegraven sleuf weer dicht gegooid.
                    Dit gaat zo de hele dag door.
                    Vooraleer ze s avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen en vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben.
                    Wel zeggen die mannen: "Wij hebben draadloos internet gelegd."

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      staan 2 agenten voor het rode licht te wachten in hun combi.
                      zegt de ene tegen de andere : "het is groen"
                      zegt de bestuurder : "een kikker??"
                      Last edited by Hans Swolfs; 11 juli 2007, 11:06. Reden: betere mop gevonden :)
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Baas tot secretaresse: "Volgens mij zitten je hersens in je slipje."

                        's Anderendaags stuurt de secretaresse een sms'je naar haar baas met de mededeling : " Kan vandaag niet komen werken, heb een hersenbloeding "

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Geroosterd brood

                          Vader en moeder vinden dat de piemel van hun 8-jarig zoon nogal aan de korte kant blijft en besluiten met hem naar de dokter te gaan...
                          De dokter onderzoekt het kind deskundig en concludeert: "Inderdaad, hij is wat aan de kleine kant.
                          Zorg er voor dat hij 's morgens veel geroosterd brood eet...dan komt alles wel goed!"
                          De volgende dag staat moeder vroeg op en begint als een bezetene brood te roosteren.
                          Even later komt zoonlief beneden om te ontbijten.
                          Moeder begroet hem en toont hem de gigantische stapel geroosterde boterhammen en zegt lachend: "De bovenste twee zijn voor u...
                          ...de rest is voor uw vader!"
                          BD0681BE -
                          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Een vrouw is het beu dat haar man iedere avond dronken thuis komt en zegt tegen een vriend van hem dat zij wil scheiden. Ach, zegt ie, zo erg kan het toch niet wezen. Geef hem nog 1 kans. Niet boos worden op hem als hij dronken is, maar wees aardig, misschien gaat ie zich daardoor wel schuldig voelen en stopt hij daardoor met drinken. De volgende avond komt die man weer thuis, vreselijk zat. Maar ze begint niet, zoals gewoonlijk, tegen hem te schelden, maar in plaats daarvan schenkt ze wat te drinken voor hem in, pakt zijn pantoffels, maakt zijn overhemd los en stelt hem op zijn gemak. Op zwoele toon zegt ze: Wat denk je, zullen we lekker naar bed gaan? Ja, laten we dat maar doen', zegt ie, als ik nu naar huis ga krijg ik toch maar ambras met mijn vrouw!'
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Koppel in conversatie:

                              ZIJ: Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen ?
                              HIJ: Nee. Natuurlijk niet!

                              ZIJ: Nee ? Waarom ? Hou je er niet van getrouwd te zijn ?
                              HIJ: Jawel, ik hou ervan!

                              ZIJ: Dus, waarom zou je niet hertrouwen?
                              HIJ: OK, ok, ik zal wel hertrouwen als dat jou pleziert!...

                              ZIJ (droevig): Zou je hertrouwen?
                              HIJ: Euh ja ?...

                              ZIJ: En zou je met haar in ons bed slapen?
                              HIJ: Waar zou je anders willen dat we slapen ?

                              ZIJ: Zou je mijn foto's door de hare vervangen?
                              HIJ: Euh... ja, natuurlijk wel...

                              ZIJ: En zou ze met mijn auto rijden?
                              HIJ: Nee, ze kan niet rijden...

                              ZIJ: (stilte)
                              HIJ: Oh S**T!
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Een bejaard koppel zit op een zondagochtend in de kerk.
                                Halverwege de dienst leunt de vrouw naar haar man en zegt :
                                "Ik heb juist een stil windje gelaten. Wat moet ik nu doen? "
                                Haar man leunt naar voren en zegt:
                                "Voorlopig niets. Als we thuis zijn zal ik een nieuw batterijtje in je hoorapparaat steken."
                                BD0910BE

                                Comment

                                Working...
                                X