Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    In deze 'moderne' tijden wil iedereen alles "definiëren"
    Alzo de definitie van een Schot?
    Een overgezwommen Hollander
    Een dwerg?
    Z'n vader was een Hollander

    Was dat laatste ook een definitie?
    Geeft niks we mogen toch niet meer rassistisch zijn.
    Groetjes
    Louis

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken.

      Twee mannen komen uit de personeelskamer achterin en stappen traag naar de cockpit.
      Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril.
      De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer...
      Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich..
      Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het als een leuke grap willen beschouwen.
      Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden.
      Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op.
      Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan.
      Het vliegtuig raast nu aan zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen
      dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen.
      Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat ogenblik trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond.
      De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "joke".
      Enkele minuten later is het incident vergeten.
      In de cockpit betast de piloot het dashboard, vindt de automatische piloot en zet hem in werking.
      Plots zegt de piloot : "Weet je wat me soms bang maakt?"
      "Neen?", zegt de co-piloot.

      Eén van de dagen beginnen ze te laat te gillen en dan zijn we er allemaal aan."
      Last edited by nete; 11 januari 2009, 10:23.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een punker stapt de kapperszaak binnen en zet zich naast een nonneke.
        Hij bekijkt haar eens goed en vraagt haar: "wil je met mij eens vrijen ?"
        Erg verontwaardigd verlaat de zuster de zaak.
        Jean, de coiffeur die getuige is van het voorval zegt tegen de punker:
        "Als ge echt met haar wilt vrijen ken ik een manier waarop het zeker zal lukken.
        Ga om middernacht naar het kerkhof, doe alsof je God bent en ze zal je niet kunnen weerstaan."
        Inderdaad het zusterke is er ook. De punker, verkleed als God in een wit laken en een opgekleefde baard springt tevoorschijn en roept:
        "Ik ben God. Als ge wilt dat uw gebeden verhoord worden zult gij nu met mij de liefde bedrijven !"
        Na een momentje denken antwoordt het zusterken: "Akkoord, maar neem me langs achter..."
        De punker aarzelt geen moment en bespringt de zuster langs achter.
        Fier op zijn stoere daad ontdoet hij zich van zijn vermomming en roept:
        "Ahah.koekoek...ik ben God niet, ik ben de punker !"
        Het nonneken antwoordt: "Ahah ! Koekoek ... ik ben het nonneken niet...
        Ik ben Jean, de coiffeur !"
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Begrafenis

          Begrafenis ,

          Na de ochtendkoffie had de man net het café verlaten toen hij een wat ongebruikelijke begrafenisstoet het kerkhof zag naderen. Voorop reed een zwarte lijkkoets die op een meter of tien werd gevolgd door een identieke koets.Achter de tweede koets liep een treurige man, het hoofd gebogen, met een pitbull aan de lijn. Hij werd op de voet gevolgd door wel 200 mannen die in een lange rij achter hem aan liepen.

          De toeschouwer deed geen moeite zijn nieuwsgierigheid te bedwingen.
          Hij liep naar de man met de hond en zei met zachte, eerbiedige stem: 'Ik wil u graag mijn medeleven betuigen met uw verlies.Ik ben me ervan bewust dat dit een slecht moment is om u te storen. Maar ik heb nog nooit een begrafenisstoet zoals deze gezien.Mag ik vragen wie er ten grave wordt gedragen?'

          'Jawel,' antwoordde de man.
          'De eerste koets is voor mijn echtgenote.'
          'Wat is er met haar gebeurd?'
          De man antwoordde: 'Mijn hond viel haar aan en heeft haar doodgebeten.'
          'Afschuwelijk. En voor wie is de tweede koets?'
          'Daarin ligt mijn schoonmoeder,' antwoordde de weduwnaar.
          'Zij probeerde mijn vrouw te hulp te komen toen de pitbull ook haar aanviel.'
          Er volgde een gedragen, bijna ontroerend moment van stilte tussenbeide mannen.
          Toen vroeg de toeschouwer:
          'Zou ik de hond misschien kunnen lenen?'
          'Jawel,' zei de man.
          'Sluit maar aan. '

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Hoe het uitgeraakte met mijn lief ...?

            Veel jongens raken aan een lief (of andersom) door een geschenk te geven. Ik ben de mijne erdoor kwijtgeraakt.
            Toen mijn lief jarig was, kocht ik haar een paar handschoenen. Maar dezelfde dag ging mijn zuster in dezelfde winkel een paar slipjes voor zich kopen. De twee pakjes werden thuis bezorgd.
            Door een spijtige vergissing kwamen die handschoenen bij mijn zus terecht en die slipjes bij mijn verloofde.
            Dat was nog niets, maar een e-mailtje dat ik geschreven had, kwam met die slipjes bij mijn verloofde.
            De brief luidde zo:

            Liefste schat,

            Dit klein geschenk is ter herinnering aan je verjaardag. Ik heb ze zelf gekocht en dacht dat je ze best kon gebruiken, aangezien je er de laatste tijd geen meer draagt.
            Daar je oude door het dikwijls nat worden van kleur veranderd waren en de naad was losgegaan van het dikwijls aan- en uittrekken, bracht het me ertoe jou nieuwe te kopen.
            Eerst wilde ik lange kopen, maar mijn zus zei dat de korte modellen mode waren. Het is een vaste kleur die niet afgaat. De winkeljuffrouw heeft mij de hare laten zien en die waren al drie keer gewassen. Ze waren nog zo goed als nieuw. Ze mogen getoond worden zonder te blozen.
            Ik heb de bruine kleur gekozen omdat je hier het vuil niet zo vlug op ziet. De winkeljuffrouw heeft ze even aangetrokken en ze stonden haar heel goed.
            Als je ze voor de eerste keer draagt, moet je er talkpoeder in doen, dat bevordert het schuiven. Als je ze wast, moet je ze aanhouden, anders krimpen ze teveel.
            Ik hoop dat je ze draagt met dezelfde gevoelens als ik ze je schenk.
            Vergeet niet te tellen hoe dikwijls ik ze in de loop van het jaar zal kussen.

            Je schat.
            (de volgende dag was het uit.)

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              het toppunt van dankbaarheid?

              een clitoris die teruglekt!
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Ergens in de vlaanders

                De veearts krijgt een telefoontje van boer Charel:
                "Kunde gij direct komen, want ons Bella moet kalveren?"
                "Ok, dat is goed," zegt de veearts, "ik ga meteen vertrekken."
                Wanneer de veearts aankomt op het erf staat boer Charel al klaar om hem de stal te tonen waar Bella staat. .
                De veearts trekt z'n handschoenen aan en begint aan de koe te voelen .
                Boer Charel zijn vrouw komt er ook komt bij staan om de zaak in de gaten te houden.
                Ineens gaat de staldeur open. De knecht komt binnen, die kijkt wat schichtig om zich heen, loopt naar de boerin en gaat met z'n hand onder haar rok. Na wat gefriemel gaat hij terug naar buiten.
                De veearts staat wat verdwaasd te kijken maar al gauw heeft Bella z'n aandacht terug.
                Na een twintigtal minuten gebeurd hetzelfde. De knecht komt binnen, onder de rok en weer weg.
                "Verdomme," denkt de veearts, "da moet ik toch aan boer Charel vertellen. Die vuile slet en die knecht doen maar hun zin."
                Na veel geschud en gesleur, ligt het kalf eindelijk op de grond. Alles is in orde, zowel met Bella en haar kalf.
                De veearts wast zijn handen en staat daarna buiten nog wat te praten met boer Charel.
                De veearts denkt bij zichzelf "Dit is het moment, ik ga het hem vertellen van de knecht met de boerin."
                "Zeg, boer Charel, ik heb uw vrouw en die knecht van jou bezig gezien, misschien weet je het niet maar...euh....uw knecht zit onder uw wijf haar rok wanneer gij weg zijt....toch wat in de gaten houden...niet? Ik wil me er niet mee bemoeien hoor..."
                "Nee! Nee!" zegt boer Charel, "dat is niks. da's allang zo. Kijk, ik zal da rap ne keer uitleggen zie, mijn vrouwe heeft een houten been, En ik heb daar vanboven een nagel in geklopt en daar hangen we de sleutels van den tractor en van den auto aan."

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  BELOOFD IS BELOOFD
                  Na bijna een halve eeuw getrouwd te zijn,
                  sterft de man, niet lang daarna komt ook zijn vrouw in de hemel.
                  Zij ziet haar man, vliegt hem in de armen en roept:
                  'Liefste, wat een geluk hier jou te vinden !

                  De man kijkt verbijsterd op en zegt:
                  'Miljaarde! Nu niet beginnen zeveren hé! De afspraak was: Tot de dood ons scheidt!!!
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Een man treft een blondje in de kroeg.
                    Ze drinken wat en dan vraag de man of het blondje met hem naar huis wil.
                    Thuis gekomen gaan ze gelijk naar de slaapkamer.
                    Het blondje kleed zich uit.
                    De man staart haar aan en zegt wat ben je mooi.
                    Hij kijkt naar beneden en ziet daar een zwarte bos haar.
                    Hij zegt Oh daar ben je niet blond.
                    Waarop het blondje zegt, IK BEN TOCH NIET OVERAL DOM.

                    mvg
                    Antoine

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Een man zit echt heel lazerzat op zijn barkruk in het café.
                      Vraagt aan de ober 2 koffie om een beetje nuchter te worden; omdat ie anders op zijn donder krijgt van zijn vrouw.
                      Na de koffie stapt ie van zijn barkruk en valt plat op de grond.
                      Hij sukkelt terug recht, en valt pardoes weer om.
                      Tot vijfmaal toe probeert hij recht te staan, maar het wil niet lukken.
                      Hij besluit dan maar om naar huis te kruipen en in stilte zijn bed op te zoeken en te hopen dat zijn vrouw niks merkt.

                      's morgens staat zijn vrouw aan het bed heel boos te kijken.

                      vrouw : "je hebt weer in de kroeg zitten zuipen tot je zo dronken was"
                      man : "hoe weet jij dat nou ? " "Ik was heel stil toen ik thuiskwam"
                      vrouw : "ze hebben daarnet gebeld van de kroeg ........ je rolstoel staat er nog !
                      Fuji FinePix S100fs

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Doordenkertje.

                        Belgische gevangenissen zijn zoals de Tour de France:

                        voortdurend ontsnappingen ... maar er is nooit een Belg bij.

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Een jonge moeder van 75

                          Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw zwanger te maken en een gezonde baby te laten baren.

                          Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.

                          'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen.
                          Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'.
                          Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien?
                          Nog niet', zei de moeder.
                          Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer ‘mogen we nu de baby zien ? '
                          ‘Nee', antwoordde de moeder.
                          De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: “Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu
                          eindelijk de baby eens zien? '
                          “ZODRA HIJ HUILT” was het antwoord.
                          “ZODRA HIJ HUILT ?????' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen ??'
                          De moeder antwoordde “omdat ik ben vergeten waar ik hem heb neergelegd!!!”

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Da kan alléén in Antwaarpe ..

                            Antwerpen op 25 januari 2008 :

                            Tijdens het recente optreden van Frans Bauer en Laura Lynn in Het Sportpaleis vroegen ze beiden aan het publiek om totale stilte. Terwijl het muisstil werd begon Laura langzaam met de vingers van de rechterhand te knippen, Elke seconde één knip. Dit ging zo bijna een minuut lang door in een indrukwekkende stilte. Toen boog Frans Bauer zich naar de microfoon en fluisterde: Tijdens iedere vingerknip van Laura, sterft er een kind in Afrika !'
                            De stilte werd beklemmend.
                            Tot er iemand op de eerste rij hem toeriep:
                            'Lot die stoemme trut dan oephaawe hèi !'

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Jantje komt een half uur te laat op school.
                              En, vraagt de juffrouw van waar komt ge?
                              Ik ? van de hoeren zegt Jantje
                              Krijgt die kleine daar een saflet op zijn bakkes van die juf en hij vliegt naar de directeur
                              Bij de directeur van 't zelfde laken een broek: weer een saflet op die kleine zijn bakkes en hij vliegt naar huis
                              Maar ondertussen heeft de directeur al naar die kleine zijn moeder gebeld en heel het verhaal in geuren en kleuren verteld
                              Thuis gekomen gaat de voordeur al open, en ja weer zo'n saflet op die kleine zijn smoeleke van zijn moeder.
                              Jantje draait zich om naar zijn moeder en roept: nu begint dat hier toch een beetje mijn voeten uit te hangen met dat geslaag !

                              Dat onze pa in het vervolg zijne frak maar zelf gaat halen !
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                'k ben de laatste tijd nogal into moppen bij de bakker...

                                Komt een man bij de bakker,
                                Bakker: zeg het maar
                                Man: was je erbij?
                                Bakker: waarbij?
                                Man: aardbei!!

                                ---

                                Man: Doe mij maar 400 witte broden
                                Bakker: ik heb alleen nog maar 2 bruine broden
                                Man: doe die dan maar
                                Bakker: anders nog iets?
                                Man: ja, 398 witte broden

                                ---

                                Komt een man bij de bakker
                                Man: BWAHHAHA IK N**K JE MOEDER BWAHHAHAHA
                                Bakker: Rot op Pa, ik ben aan het werk.

                                ---

                                Komt geen man bij de bakker.
                                Bakker: godverdomme

                                ---

                                Komt Jezus bij de bakker...
                                Bakker: Pas op, de vloer is nat.
                                Jezus: No problem.

                                ---

                                Komt een man bij de bakker:
                                Man: "een brood aub"
                                Bakker: "wit of bruin?"
                                Man: "ja"
                                Bakker: "ja wat?"
                                Man: *zucht* "ja, bakker"

                                ---

                                Komt een kameel bij de bakker...
                                Kameel: Ik wil brood.
                                Bakker: Hou je bek, kamelen kunnen niet praten.

                                ---

                                Nog bakkermoppen?
                                Laat maar komen!
                                Fuji FinePix S100fs

                                Comment

                                Working...
                                X