Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

    Ik ben dus op zoek naar een programma (liefst free) dat een aantal fimpjes aan elkaar kan plakken.

    Grts JVG
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

  • #2
    Re: Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

    Welk formaat zijn de filmpjes? avi of mpeg?
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

      Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
      Welk formaat zijn de filmpjes? avi of mpeg?
      Heb zo een beetje vanalles WMV AVi MPEG,...

      Liefst een all in one prog...

      Bedankt Jan
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

      Comment


      • #4
        Re: Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

        Bij mijn compactje (Casio) zat Ulead Movie Wizard, daarmee kan je filmpjes aan elkaar zetten. De mogelijkheden zijn wel beperkt, omdat het programma gratis bij die camera geleverd is. Een volledige versie zal wel meer mogelijkheden hebben.

        Mijn pc heeft er wel moeite mee, maar die is dan ook al 5 jaar oud.

        Als het snel moet gaan, dan heb je een snelle pc nodig met veel werkgeheugen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

          Heb nooit de indruk gehad dat ge voor plakken een zware PC nodighebt. Mss als je verkeerd bewaart en alles onnodig terug compresseert of zo?

          Voor avi:
          mijn dochtertje van zes is sinds een paar weken volop bezig met de video-optie op haar ixuske ;) dus maakt ze filmkes van alles wat ze maar kan. 180" is echter de maximale lengte van een track, dus zou ik ze graag aan elkaar vasthangen en de fases van het aan- en afzetten kunnen er van tussen halen. iemand een goeie


          Ik heb al ondervonden dat in de videowereld één prog voor alles een utopie is

          These guides describes how to edit, cut, join, repair/fix video, subtitling, frameserving and also advanced editing.

          Download free video and audio software. Old versions, user reviews, version history, screenshots.

          Comment


          • #6
            Re: Hoe filmpjes aan elkaar plakken?

            heb daar zo,n handig apparaatje voor, maar wel voor Super 8 hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X