Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

    Begin 2013 hebben we een woning klaar voor verhuur, 2 slaapkamers en mooi en rustig gelegen op stuk grond van 1800m.(omgeving Bouillon)
    Vandaag iemand van Belvilla op bezoek gekregen en de voorgestelde prijzen(aan ons) waren zeer weinig en waren opgemaakt op een paar foto's zonder de woning te zien. Ga die man na zen bezoek morgen even bellen.
    Nu wil ik ervaring ontdekken van mensen die een woning verhuren in eigen beheer of via een makelaar en daar de voor en nadelen leren kennen .

    bedankt

  • #2
    Re: Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

    Zoek eens op google met de termen : rentmeester tarieven voorbeeld
    Voor een vakantiewoning kunnen de % anders liggen wegens meer "werk".
    Anderzijds is niet iedereen geheel te vertrouwen.
    Voorbeeld: je woning is niet verhuurd dus mogen je kinderen met hun vrienden er een weekend gebruik van maken. Maar : ze sms'en je om te melden dat de woning vol valiezen staat en er bewoond uitziet. (echt gebeurd).
    Zoek liever zelf je betrouwbare rentmeester i.p.v. iemand die "goede zaken" ruikt met voor jou te lage prijzen.
    Belvilla ken ik voor de rest niet.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

      Belvilla is een zeer bekende verhuurder maar denk dat ze de zaak niet goed bekeken hebben.
      Wij zelf zijn bijna ieder weekende in de woning rechtover en de sociale controle is hier niet te versmaden (vrienden en buren)en de woning is uitgerust met originele sleutels dus sleutel verloren is nieuw slot betalen (borg).
      Weet hier een verhaal van een b&b in de buurt die daar logeerden met vier personen om te gaan eten in een sterren restaurant vlakbij en s'morgens kwamen ze met zes buiten de b&b plus enorme schde in kamer .
      Ik zoek dus + ervaringen om een woning zelf te verhuren of via andere kanalen.
      Last edited by Manos; 5 september 2013, 23:31.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

        Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
        ......................Ik zoek dus + ervaringen om een woning zelf te verhuren of via andere kanalen.
        Ik begrijp U wel hoor. Maar ik heb een heel boek vol met - ervaringen.
        Sommigen durf ik zelfs niet te vertellen..........
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Hoe best een vakantiewoning verhuren (in de Ardennen)

          Heb hier vrienden met een woning in het midden van bos dus enorm afgelegen en beter met 4x4 dus de sleutel ligt ergens en een van ons zoo gezegde vrienden is terug gegaan in de winter en liet daar een puinhoop achter waarvan wij verdacht werden daar we de laatste bezoekers waren ....maar na wat plaatselijke speurwerk kwamen we te weten dat hij met zen Amerikaanse oldtimer jeep in het bos vlakbij ferm naast de weg was geraakt en ze hem daar zijn moeten komen liften...dus zeer dure slaap plaats vanwege de lift.

          Comment

          Working...
          X