Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    tja, dit weer is natuurlijk niet altijd even leuk voor mensen die aan een allergie lijden
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Ongeveer 18°C.
      Het is frisser in vergelijking met gisteren.
      Bewolkt en soms valt er een druppel.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ongeveer 18°C.
        Het is frisser in vergelijking met gisteren.
        Bewolkt en soms valt er een druppel.
        Als de voorspellingen uitkomen, dan gaan we hier vandaag/deze namiddag nog wat meemaken.



        Ik ben benieuwd.

        Groetjes

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          hier nu drukkend warm, benauwd zelfs.
          dat gaat wat worden.
          mochten jullie niets meer van mij horen, ist niet goed gegaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            de zon schijnt hier nu.
            maar jullie in België krijgen zo te zien de volle laag.
            Actuele buienradar en actueel weer voor Nederland en Europa, actuele satellietbeelden, actuele temperaturen, neerslag, en veel meer!

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              de zon schijnt hier nu.
              maar jullie in België krijgen zo te zien de volle laag.
              Actuele buienradar en actueel weer voor Nederland en Europa, actuele satellietbeelden, actuele temperaturen, neerslag, en veel meer!

              grt,bouk.
              Ik ben er gerust in. Gisteren voorspelden ze hevige windstoten, hagel, serieuze buien etc.......
              Niks van dat alles, absoluut windstil geweest en geen spatje regen gezien (niet dat ik er zat op te wachten hé !)
              Onze weerberichten zijn absoluut van de bovenste plank dus......wel jammer dat die bovenste plank zo dicht bij de grond ligt.

              Groetjes

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                In belgenland nog niets gevallen hier , wel bewolkt en 18°.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Wij hebben gisteren regen gehad, en vanmorgen "miezelde" het hier nog. Lijkt verder een rustige, maar grijze dag te worden.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Dicht wolkendek, grijs en een paar druppels.
                    14°C op het terrein.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Mocht 't heel de zomer zoals vandaag kunnen zijn, dan zou ik heel content zijn (en zeg nu niet dat 't te koud was vandaag hè, zonnekloppers)...
                      Met een graadje of 4-5 erbij (dus 20 à 25°) en een uur of 5 zon i.p.v. 0 uur, ben ik volledig akkoord. (en nu en dan 's nachts een fikse regenbui mag er ook bij).

                      Maar nu al 2 dagen potdicht grijs, en dat steekt me na een uurtje al tegen.
                      Last edited by nete; 27 mei 2014, 11:39.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Een graadje warmer: 15°C.
                        Nog altijd federaal grijs met Vlaamse regen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Met een graadje of 4-5 erbij (dus 20 à 25°) en een uur of 5 zon i.p.v. 0 uur, ben ik volledig akkoord. (en nu en dan 's nachts een fikse regenbui mag er ook bij).

                          Maar nu al 2 dagen potdicht grijs, en dat steekt me na een uurtje al tegen.
                          Het is zo lang geleden dat er een dag is geweest zonder zon en met redelijk wat regen. Mogen de niet-zonnekloppers ook eens eindelijk wat geluk hebben? Het is tot nu toe een heel droog, warm en zonnig jaar.

                          Wellicht zal je nooit beseffen wat voor een hel Kaneda en ik meemaken wanneer het voor de zoveelste keer warm en zonnig weer is.

                          Trouwens, de weekends verlopen dit jaar toch zo goed als altijd zonnig en warm. Dat is toch uw weer... Toen ik afgelopen zondag 12,5 uur bijzitter moest zijn bij de verkiezingen voor een habbekrats, werd mij bijna door iedereen die binnen kwam verteld dat het heel warm en zonnig was.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Nog eens: ik lig niet te bakken in de zon hoor (als ze schijnt), maar ik vind de wereld véél mooier als ze schijnt (en ja, ik kan goed tegen warmte).
                            Goeie week geleden city-trip naar Lissabon. Eerste drie dagen stralend weer en zo'n 23°. Dan drie dagen regelmatig regenbuien en een strakke frisse wind en zo'n 16 à 18°.
                            Je mag raden wat ik verkies (en waarschijnlijk 95% van de lezers hier).
                            Maar ik begrijp dat jullie daar geen boodschap aan hebben.

                            Vandaag de somberste dag sinds 5 april.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              opgestaan met buiten natte grond , hopelijk blijft het droog en warm de rest van de week.Zaterdag panda's fotograferen.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Grijs, Grijzer, Grijst. Pffff...
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X