Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Geen gsm bij?
    Jawel, een prehistorisch model met een crap camera. GSM dient om te telefoneren en SMS-jes te versturen, foto's maak ik met een spiegelreflex.

    Mooi weertje vandaag; dadelijk maar eens mijn 50km afleggen op mijn ouderwetse racefiets.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      24 à 29°C
      Licht bewolkt en zon.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Jawel, een prehistorisch model met een crap camera. GSM dient om te telefoneren en SMS-jes te versturen, foto's maak ik met een spiegelreflex.

        Mooi weertje vandaag; dadelijk maar eens mijn 50km afleggen op mijn ouderwetse racefiets.
        Heb er hier ook nog één staan van 1980 banden zijn verstikt.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Buurvrouw?
          daarom schrijf ik ook.....alles bij de hand.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier (nog altijd op L'ile de beauté ) hadden ze ons voor deze week elke dag temperaturen voorspeld van 23 tot 26 graden, maar het heeft heel de voormiddag water gegoten. Efkes naar Ajaccio gereden, maar we konden zelfs niet uitstappen door de neerplensende regen. Het huis van Napoleon en het kerkhof waar Tino Rossi begraven ligt zal moeten wachten tot een volgende keer.
            Nu schijnt de zon terug volop, het wordt zelfs weer warm en de wegen dampen.
            Al bij al zijn ze hier heel blij met die portie water, want de eerste bosbranden, eigenlijk maquisbranden, staken weeral de kop op. Geen grote, maar toch hier en daar reeds enkele hectaren in de as gelegd.
            Nu rap naar ons terraske, ik zie het van hier uit en mijn madame heeft reeds de wijnglazen klaar gezet.............
            Groetjes

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Hier af en toe eens een wolk voor de zon.Voor de rest heel warm.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Hier (nog altijd op L'ile de beauté ) hadden ze ons voor deze week elke dag temperaturen voorspeld van 23 tot 26 graden, maar het heeft heel de voormiddag water gegoten. Efkes naar Ajaccio gereden, maar we konden zelfs niet uitstappen door de neerplensende regen. Het huis van Napoleon en het kerkhof waar Tino Rossi begraven ligt zal moeten wachten tot een volgende keer.
                Nu schijnt de zon terug volop, het wordt zelfs weer warm en de wegen dampen.
                Al bij al zijn ze hier heel blij met die portie water, want de eerste bosbranden, eigenlijk maquisbranden, staken weeral de kop op. Geen grote, maar toch hier en daar reeds enkele hectaren in de as gelegd.
                Nu rap naar ons terraske, ik zie het van hier uit en mijn madame heeft reeds de wijnglazen klaar gezet.............
                Groetjes
                Ha, geniet van het mooie weer en het wijntje...
                Hier bij ons, ondanks de regen van de voorbije dagen, gisteren de eerste veld-brand gehad.
                De stevige wind droogt alles uit op een minimum van tijd. Toch vandaag nog een 24°C
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  het beloofd weer een prachtige dag te worden.
                  genieten met volle teugen.
                  nu al 20 graden.
                  sorry..17 graden ik keek niet goed.
                  grt,bouk.
                  Last edited by bouk; 20 mei 2014, 06:21. Reden: 17.,l,kml
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Hier nu reeds 21 graden in de schaduw, jammer dat ze mogelijk onweer verwachte deze namiddag.
                    Rudi

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      20° licht bewolk.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        21°C.
                        Gesluierde zon.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Pfff, ze voorspellen voor deze namiddag harde wind en hagel. Leuk.
                          ______
                          www.vue.photo

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Op dit ogenblik in Mol: regen, bliksem en gedonder en hevige windstoten.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Op dit ogenblik in Mol: regen, bliksem en gedonder en hevige windstoten.
                              hadden we hier ook om een uur of 3 vannacht.
                              maar alles weer rustig nu.
                              de ergste hitte is wel uit de lucht.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Eindelijk wat menselijk weer...
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X