Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Nee, niet correct.
    OK...
    Het klimaat is de gemiddelde weerstoestand over een periode van minimaal 30 jaar
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

      Mocht je het nog niet weten of echt goed beseffen; momenteel zitten we volop in de zomer hoor, véél regen, wind en temperaturen rond de 10°C.
      Ha ha, inderdaad is er weinig verschil met de zomer van 2012.
      Misschien moeten we dit jaar Valentijn overslaan en vrijdag alvast Pasen of Pinksteren vieren.
      Ik weet niets van natuur maar de bomen zitten al in de knop en ik zie vers groen en bloemen.
      Terwijl het nog begin februari is, als we nu nog een strenge vorstperiode krijgen gaat alles kapot zeker?

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Ha ha, inderdaad is er weinig verschil met de zomer van 2012.
        Misschien moeten we dit jaar Valentijn overslaan en vrijdag alvast Pasen of Pinksteren vieren.
        Ik weet niets van natuur maar de bomen zitten al in de knop en ik zie vers groen en bloemen.
        Terwijl het nog begin februari is, als we nu nog een strenge vorstperiode krijgen gaat alles kapot zeker?
        Morgen ga ik chrysanten op de graven van overleden familieleden zetten en als het een beetje wil lukken dan zet ik begin volgende week mijn kerstboom.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          6°C hier en nattigheid.
          Net het BBC News gezien: Somerset geheel onder water.
          En dat is al bezig van rond Kerstmis.

          Hier hebben we ook nattigheid momenteel.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            6°C hier en nattigheid.
            Net het BBC News gezien: Somerset geheel onder water.
            En dat is al bezig van rond Kerstmis.

            Hier hebben we ook nattigheid momenteel.
            Yup, en dikke miserie ginds hoor : http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-sweep-in.html



            zou het daar volgens de statistieken ook veel te droog verlopen zijn ?
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Yup, en dikke miserie ginds hoor : http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-sweep-in.html



              zou het daar volgens de statistieken ook veel te droog verlopen zijn ?
              Volgens de statistieken.... hm
              Gaat daar over uiterwaarden of overstromingsgebieden waar mensen gebouwd hebben
              en veel vol gegooid hebben met beton.
              De besparingen van de regering is ook een oorzaak.
              De gelden die worden toegewezen gebeurd volgens de economische waardering...
              Dus.... Londen krijg het meeste geld en Somerset?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Niet alleen zo in Engeland, bij ons wordt er ook niks gedaan aan de waterlopen en in Italië evenmin.
                Tol van de crisis zeker?
                Hier belooft het een mooie dag te worden, zonnetje schijnt volop en 't is 3°C dit op een 11 februari. Heb het al anders geweten.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  volop zon met prachtige wolken.
                  8 graden en bijna geen wind.
                  wordt weer een dagje eropuit.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    8 tot 11.3°C.
                    Zon.
                    Nattigheid boven het westen die lijkt op te schuiven naar het binnenland.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      volop zon met prachtige wolken.
                      8 graden en bijna geen wind.
                      wordt weer een dagje eropuit.
                      grt,bouk.
                      Ben je op vakantie?

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Regen valt uit de grijze lucht.
                        6 à 7.7°C.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          We hebben officieel een 'slechte' winter. Ik hoop van harte op een even 'slechte' zomer...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            We hebben officieel een 'slechte' winter. Ik hoop van harte op een even 'slechte' zomer...
                            Gefeliciteerd met deze slechte winter en dat er nog maar veel van deze slechte winters mogen volgen.
                            En ik hoop met u mee op een net zo'n slechte zomer.
                            Wat mij betreft houden we het huidige weer tot kerst (langer mag ook)

                            De 2 winters hiervoor hadden we in Nederland een zouttekort (wegenzout), waren er al vele auto's in elkaar gereden, lange files en veel mensen hadden letsel door uitglijden en vallen.
                            En nu zijn we daarvan verschoond gebleven en februari is al op de helft.
                            De autospuiters zullen het misschien jammer vinden maar ik geniet met volle teugen van dit weer.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                              Gefeliciteerd met deze slechte winter en dat er nog maar veel van deze slechte winters mogen volgen.
                              En ik hoop met u mee op een net zo'n slechte zomer.
                              Wat mij betreft houden we het huidige weer tot kerst (langer mag ook)

                              De 2 winters hiervoor hadden we in Nederland een zouttekort (wegenzout), waren er al vele auto's in elkaar gereden, lange files en veel mensen hadden letsel door uitglijden en vallen.
                              En nu zijn we daarvan verschoond gebleven en februari is al op de helft.
                              De autospuiters zullen het misschien jammer vinden maar ik geniet met volle teugen van dit weer.
                              Dat probeer ik dus al 30 jaar te begrijpen, helaas tot op heden zonder enig succes...

                              Hoe mensen het huidige weertype, dat nu toch al sinds 5 december aanhoudt, kunnen smaken en appreciëren gaat mijn verstand ver te boven.

                              Tijdens de huidige "winter" heb ik al meer kou geleden dan tijdens de vorige terwijl we toen bijna dag en nacht vriestemperaturen hadden.
                              Ik raak maar niet opgewarmd en loop constant met koude handen en voeten rond, mijn lichaam bibbert bij momenten uit zijn vel.

                              't is dus echt totaal niks voor mij het huidige ******weer en dat het maar vlug een snikhete zomer wordt.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                .......
                                Ik raak maar niet opgewarmd en loop constant met koude handen en voeten rond, mijn lichaam bibbert bij momenten uit zijn vel.
                                ga eens langs bij je huisarts.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X