Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    Vandaag al aan begonnen maar morgen zal er ook nog een ganse tijd nodig zijn. Momenteel al 7 bananendozenen een 4tal kleinere dozen gevuld met kerstmateriaal .
    Ik nog niet
    Vraag is: wachten op sneeuw of ben ik te lui

    10°C hier.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Hier reeds 8,1° en blauwe lucht.
      Ik ga na de middag even naar de training kijken van de cyclocrossers (BK in Waregem zondag as.)
      Zondag zijn we tenminste zeker dat er een Belg wint , op het WK in Hoogerheide wordt het wellicht andere koek.
      Hoe was het bij de training van de cyclocrossers? Is er echt even veel modder als wordt gezegd in de pers? Wie is je favoriet?

      Momenteel is het hier 11,6°C en, uiteraard, droog.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

        En daarna heeft koning winter nog een 5-tal weken voor zijn rijk (dat hij tot op heden nog niet had) uit is.
        Al vergeten dat de pure winter 2013 tot einde maart duurde ?
        En april, mei en juni waren al niet veel beter dan "normaal" winterweer.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          dit is nog geen Winter hè.
          veel te warm hier 11 graden.
          regen en wind.
          je zou maar een stel dure Winterbanden hebben aangeschaft...?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            11°C en droog.
            Beetje regen gehad en wind.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
              Hoe was het bij de training van de cyclocrossers? Is er echt even veel modder als wordt gezegd in de pers? Wie is je favoriet?

              Momenteel is het hier 11,6°C en, uiteraard, droog.
              Het is een 'eerlijk' parcours. Eerste gedeelte vlot berijdbaar en snel, dan komen er wat bruggen, waarbij er ééntje is waar het heel zompig ligt bij het benedenkomen. Ook een redelijk lange zandstrook en enkele balkjes. Voor elk wat wils dus. Het kan en zal natuurlijk nog veel veranderen door de wedstrijden vóór de profs. Qua weer zou het de volgende dagen zo goed als droog blijven met wat wind. Indien dit klopt dan zal het parcours ook nog wat opdrogen.
              Moeilijk om hier een favoriet naar voor te schuiven. Ik denk dat het zonder tegenslagen weer tussen Nijs en Albert zal gaan, die trouwens altijd en overal bij de favorieten zijn.

              Hier grijze dreigende lucht, een weinig wind en reeds 11,7°.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                11°C en nattigheid.
                Grijs en weeral vroeg donker.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Om half vier viel het water met bakken uit de lucht (in Oostmalle).
                  Maar om vier uur regende het niet meer, ik ben dus droog thuis geraakt van het werk.
                  Gelukkig dat ik niet tegen de wind in moest fietsen, want het was nog wel flink aan het waaien (vanmorgen heb ik al tegen de wind in naar het werk gefietst).
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Vanavond kans op noorderlicht in België ik vermoed ook Nl.

                    Vanavond is er kans op poollicht bij voldoende opklaringen. Het natuurfenomeen werd veroorzaakt door een krachtige X1-uitbarsting.



                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cornelisk Bekijk bericht
                      Vanavond kans op noorderlicht in België ik vermoed ook Nl.

                      Vanavond is er kans op poollicht bij voldoende opklaringen. Het natuurfenomeen werd veroorzaakt door een krachtige X1-uitbarsting.



                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Telt dat voor hier bij mij ook?
                      Verd*rie, ik zit te ver zeker?
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Kans dat je hier bij ons, in België dus, het poollicht te zien krijgt is eerder miniem.
                        Mocht het toch willen lukken dan zal dat pas tegen de ochtend zijn.

                        BoT: en nog steeds draait die depressief makende, oersaaie en vervelende WC rondom ons;
                        wind mag meteen naar het oosten of noorden draaien zodat we eens een ander scenario te zien krijgen.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Ongeveer 5°C en bewolkt.
                          De boom is opgeruimd Kirsten
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            zonnig en droog.
                            windkracht 4.
                            blauwe lucht.
                            en het is een stuk frisser.
                            5 graden.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Blauwe lucht, droog dus, geen wind en 5,3°.
                              Ik verlang reeds naar die nachten met een beetje vorst, dan krijgen we overdag mooi, zonnig en droog weer, kortom de mooiste winterdagen.
                              En wat het weer hier vanaf 1 februari doet zal mij worst wezen, want dan verblijf, sta, loop, lig, zit, eet, drink, zwem......enz, ik in zonnige warme oorden .

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Blauwe lucht, droog dus, geen wind en 5,3°.
                                Ik verlang reeds naar die nachten met een beetje vorst, dan krijgen we overdag mooi, zonnig en droog weer, kortom de mooiste winterdagen.
                                En wat het weer hier vanaf 1 februari doet zal mij worst wezen, want dan verblijf, sta, loop, lig, zit, eet, drink, zwem......enz, ik in zonnige warme oorden .
                                Nu is het toch ook zonnig en droog weer. Momenteel is het hier al 9,3°C, al meer dan de maximumtemperatuur vandaag zou zijn volgens Frank Deboosere...

                                Die zonnige, warme oorden heb je nu toch ook in de Benelux. Sterker nog, de eerste decade van januari - de eerste 10 dagen van januari dus - was in België nooit warmer dan we nu hebben gehad.

                                Comment

                                Working...
                                X