Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Ik heb me verslapen. Gelukkig was de dag toch al om zeep. En zie: Amper 14 graden op de
    teller en het waait een beetje en de regen heeft een vieze kleur. Ik ga terug naar mijn bed.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Wat ik zo raar vind aan 't weer..het volgt niet wat buienradar ons voorspiegelt
      Eergisteren continuee blauwe met rode zones boven de streek van Haacht (volgens buienradar) zonder neerslag van betekenis in realiteit, vandaag idemdito...een donkerblauwe tong bestrijkt Oost -Vlaams-Brabant (volgens de radar) zonder enige neerslag in realiteit...vreemd ?

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Mij hoor je in elk geval niet klagen over het huidige weer...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Gewoonlijk ga ik op de donderdagen in juli naar Rijkevorsel Swingt, maar vandaag heb ik toch geen zin om daar de hele avond in de regen te staan.
          Onder een paraplu blijven is nu ook geen optie, want er is veel teveel wind.

          Het lijkt wel herfst.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Vandaag slecht 1 maal geregend....maar dan wel van 's morgens tot 's avonds.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Drie weken verlof ... daarvan geven ze 2,5 weken regen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Drie weken verlof ... daarvan geven ze 2,5 weken regen.
                Zwijg! Hier ook al bijna mijn éérste week verlof er op zitten, nog 3 te gaan waarvan volgende week ook al niet veel soeps zal zijn.

                Ik wil naar het zuiden ! Maar ja met baby van 2 maand ziet mijn vrouw dat niet zitten. Ik was al in de wagen gesprongen richting camargue of zo 1045 km van hier.

                Wat zouden jullie doen? Is het verantwoord om met een baby van 8 weken een goeie week naar daar te reizen met de auto. De baby vraagt inderdaad veel aandacht nu maar verschil is dat ik ginder tussendoor eens buiten zou kunnen gaan wandelen.

                Of toch maar het trieste weer doorbijten en een jaartje niet op reis gaan?

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Zwijg! Hier ook al bijna mijn éérste week verlof er op zitten, nog 3 te gaan waarvan volgende week ook al niet veel soeps zal zijn.

                  Ik wil naar het zuiden ! Maar ja met baby van 2 maand ziet mijn vrouw dat niet zitten. Ik was al in de wagen gesprongen richting camargue of zo 1045 km van hier.

                  Wat zouden jullie doen? Is het verantwoord om met een baby van 8 weken een goeie week naar daar te reizen met de auto. De baby vraagt inderdaad veel aandacht nu maar verschil is dat ik ginder tussendoor eens buiten zou kunnen gaan wandelen.

                  Of toch maar het trieste weer doorbijten en een jaartje niet op reis gaan?

                  mir
                  Als je dat in een paar dagen doet moet dat te doen zijn. Mijn zoon is wel met een baby van 2,5 maand vanuit de States komen overvliegen.
                  En we hebben een schitterend voorjaar gehad, veel kans dat de hele zomer gaat verzuipen. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Mij hoor je in elk geval niet klagen over het huidige weer...
                    Ik zou dan toch overwegen om naar IJsland te verhuizen.
                    Voor mij zo'n 20 graden te koud. Toch liever een dikke 30° dan winter in de zomer.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      13°C, wind.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        ach, na regen komt zonneschijn...

                        iets waar ze in Iran alvast niet helemaal happy om zijn, compleet zot die mensen:

                        Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.


                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Ale t'is vandaag eindelijk wat beter ik zie terug een blauwe hemel



                          Geniet ervan, t'zal weer van korte duur zijn

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Ale t'is vandaag eindelijk wat beter ik zie terug een blauwe hemel



                            Geniet ervan, t'zal weer van korte duur zijn

                            mir
                            Zoals 't deze morgen is, mag 't een hele zomer lang blijven. 16°, da's meer dan genoeg. Als je 't koud hebt met zo'n temperatuur, dan verhuis je maar naar 't zuiden...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              het wordt hier al beter.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                het wordt hier al beter.
                                grt,bouk.
                                Maar niet voor lang. De rest van de maand juni blijft "kwakkelweer" zoals de voorbije week.
                                Maar zoals ik al zei, mij hoor je niet klagen.
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X