Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het spookt in mijn smartfeun.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het spookt in mijn smartfeun.

    Een rare affaire gebeurt er met mijn Galaxy S5/
    Ik installeer "Malwarebytes" en kan het langs geen kanten meer verwijderen.
    Eergisteren wordt ik drie keer opgebeld door het nummer+32 2 808 39 38
    Gisteren wordt ik drie keer opgebeld door het nummer +32 2 808 39 38
    Vandaag ben ik al twee maal opgebeld door het nummer +32 2 808 39 38

    Als ik opneem hoor ik niks, rien du tout, nada en zelfs nothing at all.

    Mensen op BD die ook al iets dergelijks hebben meegemaakt?

    Raar toch dat de boel in gang schoot na de installatie van "Malwarebytes".
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Het spookt in mijn smartfeun.

    Misschien ben je hier iets mee... maar het kan even goed niet koosjer zijn !!!!
    Misschien krijg je nog meer rotzooi als je die app installeert !!!!

    Read more than 70 user reviews and security ratings for number 028083938 / +32 2 808 39 38 (fixed line, Belgium, Brussel), mostly rated as negatief Telemarketeer. Get our Free protection against unwanted calls.


    PS Ik heb AVG Antivirus op mijn smartphone en je kan je niet voorstellen hoeveel en welke "tips" ik dagelijks binnenkrijg... 'teveel apps actief', 'voorstel batterijsparen', 'batterij bijna leeg' (wanneer er nog 56 % is), 'kijk eens wat wij gevonden hebben'... enz.
    Ik kan de tips die men voorstelt niet bijhouden .
    Tot op heden doe ik niks anders dan direct wissen.

    Maar het is vervelend dat wel, en de telefoons die jij krijgt zijn natuurlijk nog meer vervelend.
    Last edited by Guest17; 13 september 2017, 11:07.

    Comment


    • #3
      Re: Het spookt in mijn smartfeun.

      Is er een zwarte lijst functie, op je smart, gebruik die , werkt goed.Nummer invoeren, en gedaan met bellen.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Het spookt in mijn smartfeun.

        Toen ik de titel las, dacht ik aan een smartföhn
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Het spookt in mijn smartfeun.

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Eergisteren wordt ik drie keer opgebeld door het nummer+32 2 808 39 38
          Gisteren wordt ik drie keer opgebeld door het nummer +32 2 808 39 38
          Vandaag ben ik al twee maal opgebeld door het nummer +32 2 808 39 38

          nummer +32 2 808 39 38
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Het spookt in mijn smartfeun.

            Niet alle smartphones hebben de functie die guido.g aangaf, maar anders kan je het met de app. 'Mr.Number' die in dit artikel wordt aangegeven.

            Word je ook regelmatig lastig gevallen op je mobiele telefoon door iemand die je absoluut niet wil spreken of ontvang je regelmatig berichten van een persoon of dienst die je absoluut niet interesseren, dan kan je dat nummer blokkeren. We leggen u uit hoe.

            Comment


            • #7
              Re: Het spookt in mijn smartfeun.

              Kijken naar de settings van uw pheun ... onder "security" staat er ergens iets van "phone administrators" ... als Malwarebytes daar aangevinkt staat, afvinken en dan kan je verwijderen. Ik had het hier gisteren voor met een andere app. kon die ook niet verwijderen ... BTW ik betwijfel of dat opbellen iets te maken heeft met Malwarebytes maar men weet nooit ...

              Comment


              • #8
                Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                Ik installeer "Malwarebytes" en kan het langs geen kanten meer verwijderen.
                Misschien op een dergelijke manier?
                Let's say you got a little careless while installing apps from unknown sources, and now your Android device has been infected by malware. Or perhaps your friend has come to you for help after they had haphazardly installed random apps until their phone was filled with popups and garbage like that.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Kijken naar de settings van uw pheun ... onder "security" staat er ergens iets van "phone administrators" ... als Malwarebytes daar aangevinkt staat, afvinken en dan kan je verwijderen. Ik had het hier gisteren voor met een andere app. kon die ook niet verwijderen ... BTW ik betwijfel of dat opbellen iets te maken heeft met Malwarebytes maar men weet nooit ...
                  Klopt, Malwarebytes is eraf. Ik heb wel eerst mijn internet verbinding onderbroken. Thx voor de tip.

                  De andere tips om die beller te blokkeren moet ik nog nagaan, maar ik heb er wel de pest aan apps te installeren die ik niet nodig heb.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Niet alle smartphones hebben de functie die guido.g aangaf, maar anders kan je het met de app. 'Mr.Number' die in dit artikel wordt aangegeven.

                    http://plusmagazine.knack.be/multime...al-654095.html
                    Bedankt voor het meedenken Djivan, maar Mr. Number komt van softsonic en daar blijf ik met mijn poten af want voor je het weet zit mijn S5 vol ongewilde en volkomen nutteloze software.
                    Ene keer met mijn pc iets onoplettend van Softsonic gedownload en ik had prijs, een HOOP rommel mogen verwijderen en het register opkuisen.
                    Gelukkig gebruik ik JV Power Tools op die Pc.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                      Wil je geen ongenode telefoons meer krijgen, dan kan je je registreren bij ; https://www.bel-me-niet-meer.be/homepage

                      Als je daar staat mogen er geen onderzoekers of verkopers u zomaar bellen dit op straffe van een geldboete(dag 2500euro per inbreuk)
                      ik heb mij zelf daar vorig jaar geregistreerd en sindsdien geen lastige telefoonnummers meer gehad.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                        Anders nen aifeun kopen ! Den "X" in 256 GB kost slechts 1330 euro !

                        Daar hebt ge begot ne mooie laptop voor !
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Bedankt voor het meedenken Djivan, maar Mr. Number komt van softsonic en daar blijf ik met mijn poten af want voor je het weet zit mijn S5 vol ongewilde en volkomen nutteloze software.
                          Ene keer met mijn pc iets onoplettend van Softsonic gedownload en ik had prijs, een HOOP rommel mogen verwijderen en het register opkuisen.
                          Gelukkig gebruik ik JV Power Tools op die Pc.
                          Tsja, inderdaad die Softonic heeft niet zo'n goede reputatie, om niet te zeggen een heel slechte.
                          Ik had gewoon het artikel gelezen en niet gekeken waar je de app kon downloaden.
                          Sorry.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Anders nen aifeun kopen ! Den "X" in 256 GB kost slechts 1330 euro !

                            Daar hebt ge begot ne mooie laptop voor !
                            Ja zeg, gelukkig is die er nog niet want dat spel ging gewoon niet.
                            Hun slogan: Gezichtsherkenning, veel zekerder en vooral veiliger dan de vingerscanner en wat gebeurt er? Hij moest die gewoon aanzetten, veilig hè.
                            Waarschijnlijk was zijn smikkel te lelijk?
                            Dat ze bij Apple zeer gulzig zijn wisten we allang maar met de aifeun X slaan ze alle records. Nu, er zullen toch snobs in de wachtrij staan om er een te kopen hoor.
                            Nee nee, ik blijf bij mijnen Samsung S5, en ook de Koreanen beginnen te flippen se, de één is nog niet overal te krijgen en ze zijn daar al met de volgende, als ze niet ontploffen vanzeneigens.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het spookt in mijn smartfeun.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

                              PS Ik heb AVG Antivirus op mijn smartphone en je kan je niet voorstellen hoeveel en welke "tips" ik dagelijks binnenkrijg... 'teveel apps actief', 'voorstel batterijsparen', 'batterij bijna leeg' (wanneer er nog 56 % is), 'kijk eens wat wij gevonden hebben'... enz.
                              Ik kan de tips die men voorstelt niet bijhouden .
                              Tot op heden doe ik niks anders dan direct wissen.
                              Als een app zo opdringerig is zou bij mij die app zelf ook rap buitenvliegen hoor.
                              Heeft die AVG nog wel tijd om AntiVirus te "spelen" bij zoveel nevenactiviteiten ?
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X