Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote WK 2014 draadje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het grote WK 2014 draadje

    Zo, de teerling is geworpen en deze zijn gunstig gevallen.
    Zeer goed klimaat en tegenstanders die sterk zijn (anders zouden ze niet geselecteerd zijn) maar ook geen mythische status hebben.

    De finale is bij deze dan ook al gekend: Brazilië - België, enkel de winnaar is een dubbeltje op zijn kant (nog op zoek naar een vervanger van Paul, de octopus)

  • #2
    Re: Het grote WK 2014 draadje

    Eerst voorbij Duitsland/Portugal/(Ghana) in de 2e ronde...
    Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

    Comment


    • #3
      Re: Het grote WK 2014 draadje

      De Belgen spelen de finale en gaan die winnen met 6 - 0 ................ als ze met een 1 -4 - 5 - 5 opstelling spelen tenminste.

      Serieus nu.
      Ze hebben het getroffen bij de loting, in principe moeten ze die landen aan kunnen.
      Ze mogen in het zuiden spelen en hun HQ is ideaal gelegen.
      Nu nog een goede voorbereiding.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Het grote WK 2014 draadje

        Ben je niet negen maanden te vroeg met je draadje: voordat de eerste wedstrijd gespeeld wordt kun je nog een kind maken en alle klets daarvoor is maar slapgel.l.

        Comment


        • #5
          Re: Het grote WK 2014 draadje

          Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
          Eerst voorbij Duitsland/Portugal/(Ghana) in de 2e ronde...
          ..........en wat dacht je dan van Holland in de finale ?
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Het grote WK 2014 draadje

            Nederland in de finale? Ik denk het niet, op het vorige WK hebben ze enkele dodentrappen uitgedeeld en zijn er (te) goed mee weggekomen vind ik en zodoende in de finale geraakt.
            Daarbij moeten ze dan uiteindelijk voorbij Brazilië en ik denk niet dat die zich zullen laten doen in eigen land. Nederland heeft enkele heel goede spelers (bv Van Persie), maar een hecht team zoals Italië, Duitsland, ... is het niet.
            Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

            Comment


            • #7
              Re: Het grote WK 2014 draadje

              Man, man, man.
              Helft nieuws op tv ging over een goktent waar een soort bingo werd gespeeld en nadien een hele santeboetiek gelul ...
              Slechts een paar minuten over een persoon die het gehele gezicht van de wereld heeft veranderd en die niet alleen geschiedenis heeft geschreven maar geschiedenis is ....
              Zoals vroeger: Brood en spelen ...
              Dit belooft voor volgend jaar als het nu al zo'n opgeklopt circus is....
              pfffff
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Het grote WK 2014 draadje

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Man, man, man.
                Helft nieuws op tv ging over een goktent waar een soort bingo werd gespeeld en nadien een hele santeboetiek gelul ...
                Slechts een paar minuten over een persoon die het gehele gezicht van de wereld heeft veranderd en die niet alleen geschiedenis heeft geschreven maar geschiedenis is ....
                Zoals vroeger: Brood en spelen ...
                Dit belooft voor volgend jaar als het nu al zo'n opgeklopt circus is....
                pfffff
                De vluchtigheid van het nieuws. De sinterklaasstorm is HET topic tot NM komt te overlijden, NM moet wijken omdat er de loting is, de loting moet wijken omdat ...

                Comment


                • #9
                  Re: Het grote WK 2014 draadje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  De vluchtigheid van het nieuws. De sinterklaasstorm is HET topic tot NM komt te overlijden, NM moet wijken omdat er de loting is, de loting moet wijken omdat ...
                  en soms zit er een storm tussen.
                  maar de voetbal gekte kan weer losbarsten, het is aan mij niet besteed.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het grote WK 2014 draadje

                    Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
                    Nederland in de finale? .......
                    nee, want als we de eerste ronde doorkomen, moeten we tegen Brazilië.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het grote WK 2014 draadje

                      Miljaar nu moet ik opblijven tot middernacht om ze te zien spelen
                      Zal wel naar de samenvattingen kijken en mijn oogskes dicht laen vallen als het zover is,
                      dan heb ik de tenminste het slecht spel dat er meestal tussen zit gemist

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het grote WK 2014 draadje

                        Goede loting....... ????
                        Het enige wat volgens mij goed is, zijn het klimaat waar gespeeld wordt en de relatief korte verplaatsingen/vliegkilometers.
                        Alle ploegen die aan een WK deelnemen zijn goed. Akkoord dat de ene wat beter is dan de andere, maar slechte ploegen......
                        Ik zeg het nu reeds, pas maar op al diegenen die ons nu reeds een ronde verder zien......
                        We hebben reeds meermaals die 'kleine' 'zwakkere' ploegen weten stunten.
                        Nog 186 dagen, 20 uren, 42 minuten.........
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het grote WK 2014 draadje

                          Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                          en soms zit er een storm tussen.
                          maar de voetbal gekte kan weer losbarsten, het is aan mij niet besteed.
                          Hier nog zo iemand. Ik heb dan ook helemaal geen last van een "nationaal gevoel".
                          En als ik al eens zou kijken zou het zijn naar het Brazilië uit de tijd van Socrates, Eder, Zico uit het WK van 82 ....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het grote WK 2014 draadje

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            nee, want als we de eerste ronde doorkomen, moeten we tegen Brazilië.
                            grt,bouk.
                            Of Kroatië, Mexico, Kameroen.

                            Jan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het grote WK 2014 draadje

                              Juist, maar voor de finale kom je Brazilië tegen dacht ik. Ook Japan niet onderschatten hoor.
                              Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

                              Comment

                              Working...
                              X