Sinds ik met Pc's te maken heb was ik trouwe aanhanger van de webbrowsers die in Windows zaten.
Maar . . . . . .
. . . . . de met veel tamtam aangekondigde "EDGE" is alles behalve wat ze ons beloofden daar in Redmond.
Zelf ben ik in EDGE ferm ontgoochelt en vandaar dit grote browser topic.
Vooral sinds de Fall Creators Update van 17 oktober 2017 loop dat gedrocht voor geen meter meer.
Vast lopen, pagina's niet willen openen, die browser is echt een enerverende en oer slecht geschreven stukje software.
En het ergste van allemaal, die is niet los te maken van Windows.
Het lijkt er erg op dat Microsoft weerwraak op Neelie Croes heeft genomen en ons "expres" hebben opgezadeld met dat stuk miserie.
We schakelen dus over op een andere browser, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Maar welke is nu de beste voor het ogenblik?
Dus graag uw keuze motiveren, liefst kort en bondig.
En a.u.b. geen discussies in dit draadje.
Maar . . . . . .
. . . . . de met veel tamtam aangekondigde "EDGE" is alles behalve wat ze ons beloofden daar in Redmond.
Zelf ben ik in EDGE ferm ontgoochelt en vandaar dit grote browser topic.
Vooral sinds de Fall Creators Update van 17 oktober 2017 loop dat gedrocht voor geen meter meer.
Vast lopen, pagina's niet willen openen, die browser is echt een enerverende en oer slecht geschreven stukje software.
En het ergste van allemaal, die is niet los te maken van Windows.
Het lijkt er erg op dat Microsoft weerwraak op Neelie Croes heeft genomen en ons "expres" hebben opgezadeld met dat stuk miserie.
We schakelen dus over op een andere browser, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Maar welke is nu de beste voor het ogenblik?
Dus graag uw keuze motiveren, liefst kort en bondig.
En a.u.b. geen discussies in dit draadje.
Comment