Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hd tv kopen of wachten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hd tv kopen of wachten

    Heeft het nog zin om een HD tv aan te kopen nu de nieuwe 4K Ultra HD schermen er aan komen?

  • #2
    Re: Hd tv kopen of wachten

    Wachten heeft altijd/nooit zin (schrappen wat niet past).

    Laat ons zeggen dat je waarschijnlijk al een HD TV gekocht had als je een early adopter was. Die 4K2 schermen zullen nog veel te duur zijn en er is nog geen content.

    Comment


    • #3
      Re: Hd tv kopen of wachten

      Lijkt me redelijk overbodig om nu al rekening te houden met die 4k schermen.
      In België slaagt men er nog niet in om te zorgen voor de de gewone full HD uitzendingen, laat staan die 4K...
      Denk dat dat nog wel even zal duren.
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Hd tv kopen of wachten

        Geld teveel Filip ?
        Bekijk die prijzen....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Hd tv kopen of wachten

          Heb zelf nog zo een (ongeveer)


          Als die de geest geeft, wellicht plasma (als ze die dan nog maken) , want met die dead pixels of die volle dunne lijn, twijfel ik aan lcd/led .
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: Hd tv kopen of wachten

            Ik heb nog een tiental beeldbuis tv's staan , de oudste is van 1963.Maar ik kijk toch al enkele jaren naar een led- tv .Nog geen spijt van , je kan altijd wachten .Ze moeten toch iets uitvinden om de verkoop te blijven stimuleren . Eerste plasma's kosten ongeveer 15.000 euro voor een 42 inch .Is nu vele malen minder.

            Comment


            • #7
              Re: Hd tv kopen of wachten

              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
              Ik heb nog een tiental beeldbuis tv's staan , de oudste is van 1963.Maar ik kijk toch al enkele jaren naar een led- tv .Nog geen spijt van , je kan altijd wachten .Ze moeten toch iets uitvinden om de verkoop te blijven stimuleren . Eerste plasma's kosten ongeveer 15.000 euro voor een 42 inch .Is nu vele malen minder.
              En het feit dat de eerste generatie meestal wat kinderziektes heeft.

              Comment


              • #8
                Re: Hd tv kopen of wachten

                Ik heb nog altijd een tv met beeldbuis, en die werkt nog prima.
                Als ik op sommige plaatsen zie hoeveel slechter de beeldkwaliteit van hun veel te grote "platte" tv is, dan heb ik eigenlijk nog niet veel zin om geld uit te geven aan een nieuwe tv.

                Als mijn tv het opgeeft, dan zal ik wel een "platte" moeten kopen.
                HD zal dan wel voldoende zijn, voor de nieuwste technologie betaal je toch altijd veel teveel...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Hd tv kopen of wachten

                  HD is wel een verschil met wat een beeldbuis kan , is het geen hd televisie dan kan bij een groot beeldscherm inderdaad de kwatiteit niet zo best zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hd tv kopen of wachten

                    Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                    HD is wel een verschil met wat een beeldbuis kan , is het geen hd televisie dan kan bij een groot beeldscherm inderdaad de kwatiteit niet zo best zijn.
                    Plus het feit dat ik nog analoog kijk
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hd tv kopen of wachten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Als ik op sommige plaatsen zie hoeveel slechter de beeldkwaliteit van hun veel te grote "platte" tv is, dan heb ik eigenlijk nog niet veel zin om geld uit te geven aan een nieuwe tv.
                      ??
                      met die grote platte tv alleen ga je niet veel kwaliteit tevoorschijn toveren.
                      de HD decoder en de goede aansluiting en settings zijn belangrijk om mooi beeld en geluid te verkrijgen!

                      eenmaal dit goed gedaan is en je zit er 5 minuten naar te kijken zal je zeer snel je beeldbuis vergeten zijn!

                      voor de topic starter zou ik zeggen nu kopen!
                      er staan geweldige deals op de Led's van nu.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hd tv kopen of wachten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Ik heb nog altijd een tv met beeldbuis, en die werkt nog prima.
                        Als ik op sommige plaatsen zie hoeveel slechter de beeldkwaliteit van hun veel te grote "platte" tv is, dan heb ik eigenlijk nog niet veel zin om geld uit te geven aan een nieuwe tv.

                        Als mijn tv het opgeeft, dan zal ik wel een "platte" moeten kopen.
                        HD zal dan wel voldoende zijn, voor de nieuwste technologie betaal je toch altijd veel teveel...
                        Mijn CRT, Philips 100Hz, is ook de deur uit Bart.
                        Gewoon het feit dat ik wat schrik kreeg...implosie ed.
                        ' t Zat nu eenmaal in mijn hoofd dus...

                        Sinds een paar jaar heb ik nu een Samsung LCD.
                        Vorige week heb ik de zaak wat anders ingericht en die tv lijkt nu nog betere kleuren te hebben
                        Kijkafstand is dus belangrijk.

                        Afstelling is ook belangrijk.
                        Er is wel een verschil tussen hoe moet die afstelling zijn en wat zie je zelf graag of wat vind je het aangenaamste om naar jouw tv te kijken.

                        Wanneer is zwart echt zwart
                        Ik hoor dat regelmatig als het over plasma gaat.
                        Je mag hier eens komen kijken

                        MAAR de "ghosting" is er en dat is na een tijdje nog moeilijk te verdragen.
                        Dus ik overweeg een plasma aan te schaffen binnen afzienbare tijd.
                        Juist zoals nu de 4K HD veel te duur is was dat destijds met de goede plasma's > 4000 à 5000 euro.
                        En het zal Panasonic worden, zo veel is zeker.

                        * Sony.... 1,6 miljoen toestellen worden terug geroepen > rookontwikkeling met mogelijk brand.
                        Last edited by theokus; 12 oktober 2011, 19:18.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hd tv kopen of wachten

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Mijn CRT, Philips 100Hz, is ook de deur uit Bart.
                          Gewoon het feit dat ik wat schrik kreeg...implosie ed.
                          ' t Zat nu eenmaal in mijn hoofd dus...

                          Sinds een paar jaar heb ik nu een Samsung LCD.
                          Vorige week heb ik de zaak wat anders ingericht en die tv lijkt nu nog betere kleuren te hebben
                          Kijkafstand is dus belangrijk.

                          Afstelling is ook belangrijk.
                          Er is wel een verschil tussen hoe moet die afstelling zijn en wat zie je zelf graag of wat vind je het aangenaamste om naar jouw tv te kijken.

                          Wanneer is zwart echt zwart
                          Ik hoor dat regelmatig als het over plasma gaat.
                          Je mag hier eens komen kijken

                          MAAR de "ghosting" is er en dat is na een tijdje nog moeilijk te verdragen.
                          Dus ik overweeg een plasma aan te schaffen binnen afzienbare tijd.
                          Juist zoals nu de 4K HD veel te duur is was dat destijds met de goede plasma's > 4000 à 5000 euro.
                          En het zal Panasonic worden, zo veel is zeker.

                          * Sony.... 1,6 miljoen toestellen worden terug geroepen > rookontwikkeling met mogelijk brand.
                          welke, crt of lcd ?
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hd tv kopen of wachten

                            Wachten? Waarop? Dit is toch een mooie TV



                            http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/...v-47LW980S.jsp
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hd tv kopen of wachten

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              welke, crt of lcd ?
                              Bravia LCD-tv's
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X