Ik heb al diverse fontsites online gezocht, veel "handwritten" gevonden, maar nog niets in die genre met eerste letter groot krullend en de rest redelijk recht met minder krullen.
Heb het ook al aan die fotograaf Daniel gevraagd welk lettertype hij gebruikte, maar iemand anders installeerde dit voor hem en weet niet meer waar of hoe hij eraan kwam.
Zie fotos onderaan met modellen.
http://photography-on-the.net/forum/...40371&page=366
Iemand enig iedee welk font dit zou kunnen zijn, of is er iets gelijkaardigs met eerste letter groot krullend?
Ander vraagje : wat is jullie favoriete "font-editor" waar je snel grote kuis kan houden om ongebruikte fonts te wissen, zodat je niet altijd door alle fonts moet browsen om de geschikte te vinden.
Laatst gewijzigd door CanonYouCan; 14 mei 2011 om 15:07
Als je door de fonts van BDsizer heen gaat, komen er toch verschillende voorbij![]()
Vivaldi
Kijk hier eens. Keuze a volonté.
Groetjes,
Robert
Mvg.
Robert
Experience is the name everyone gives to their mistakes. Oscar Wilde
Ja daar heb ik ze allemaal reeds afgelopen (en ook op enkele andere sites)
Die Zapfino 3 en Lucia BT komen nog dicht in de buurt, maar de grote D en L zijn eleganter in het lettertype van de link (de D is mooi bol en de S meer krullend).
Heb nu een paar van die "handwritten packs" gedownload, zal nog zoekwerk hebben.
Werkt niemand met een goed 'font-beheerprogram' om bvb snel fonts op het scherm te zien en met "delete" meteen te wissen?
Heb enkele freewareprograms getest, maar nog geen definitief program gevonden.
Laatst gewijzigd door CanonYouCan; 14 mei 2011 om 20:40
Je kan natuurlijk ook op dat andere forum een berichtje naar die meneer sturen![]()
Hier vind je alle krullen,en selecteer maar eens caligraphy als de link niet mocht werken, type Balzac bv.Mijn sign.op de foto's is ook met krullen in de twee eerste letters van GGpics.(zie fotoboek) mvg.
http://www.eaglefonts.com/truetype-calligraphy-341.htm
Laatst gewijzigd door guido.g; 15 mei 2011 om 00:52
King & Queen font? deze staat ook meestal bij Calligraphy (weet zo juist niet meer welke website)
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!